#1
Ik ben sinds gister gestopt met het snuiven van amfetamine. Ik had een heel verhaal gepost in de verslaving sectie. Maar zie die nu niet gepost zijn? Weird.....
Gister mijn laatste lijn gehad. En nu afkicken. Heb volgende week een afpraak bij tactus met deskundigen.![:grin:]()
Gister mijn laatste lijn gehad. En nu afkicken. Heb volgende week een afpraak bij tactus met deskundigen.