#1
Verslaafd wel/niet?
Goedemorgen, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een erg lang verhaal getypt, omdat ik niet goed weet hoe ik moet beginnen, maar vraag om advies.
Mijn amfetamine gebruik is begonnen door het af en toe te gebruiken voor seks. Ik ben homo en heb een (over het algemeen leuke) vaste vriend.
Samen hebben wij wel eens incidenteel speed gebruikt om (letterlijk) nachten lang door te kunnen neuken. Hiervan merkte ik toen alleen het energieke aspect van de drug.
Mijn vriend heeft een ontzettend ranzige seksfetisj (persoonlijke mening en ik ga niet vertellen wat hij precies leuk vind) en meerdere homo's vinden dit blijkbaar leuk. Hierdoor ontwikkel ik langzaam een beetje haat naar homo's in het algemeen en zelfs ook een beetje zelfhaat, maar dat terzake.
Ben meerdere malen (bijna zo goed als) in slaap gevallen tijdens deze daad en heb zelfs een keer gewoon mijn telefoon gepakt en ging ik Candy Crushen (mijn vriend is dit opgevallen, maar zei er niks over en vond het ook niet erg dat ik dit deed).
Op weer zo'n seksavond, vroeg hij mij of we weer zijn gewenste fetisj konden uitvoeren. Zodra dit aan mij gevraagd word, is meteen m'n zin in seks weg en ga ik het liefst direct slapen.
Maar ik kan en wil geen nee zeggen (geen commentaar verder). Ook al wil ik hem op zo'n moment dolgraag vermoorden op de gruwelijkste wijzen.
Het was al laat (4u 's nachts), hadden geen speed gebruikt (wel LSD, waar we helaas niet meer aan kunnen komen) toen we met zijn ''hobby'' aan de slag gingen. Ik was erg moe en werd bloed chagrijnig door zijn verzoek.
Uiteindelijk begon ik (gelukkig) in slaap te sukkelen en had gedacht/gehoopt dat meneer zou voorstellen om te gaan slapen.
Je raad het al, even niet dus. Ik had heel veel pech. ''Neem anders even wat speed in, dan blijf je wel wakker''. Kon wel janken. Fijn, diepe zucht en ik nam de speed in.
Dit was de eerste keer dat ik de euforische gedeelten bewust mee maakte van deze drug (hiervoor had ik speed 3-4x incidenteel gebruikt, maar merkte euforische effecten niet). Hoe erg ik zijn fetisj ook haat, met speed vind ik het veel minder erg om te doen, omdat het dan geweldig is om te zien hoe hij geniet en neem dan een actievere houding aan.
Sindsdien als we dit gingen doen, nam ik speed in. Anders neem ik hem, met bijbehorende fetisj, nog steeds niet serieus en wil ik mijn lief alsnog graag wat aandoen.
In de tussentijd heb ik mij ingeschreven bij de sportschool. In 2 jaar tijd ben ik 50kg afgevallen (130kg > 80kg). Dit is lichamelijk zichtbaar, maar kon gedeeltelijk worden weg getraind. Aanzienlijke resultaten zijn behaald, maar nog niet genoeg.
Sinds ik nogal lui ben aangelegd ben, ga ik niet graag uit mezelf naar de sportschool (ik ken ook niemand in omgeving die dat wel doet), dus nam ik daarbij lekker een verse dosis pep.
Sporten ging zo lekker de hele zomervakantie door, 4-6x per week. Dus ook om de 1/2 dagen speed gebruik. Op 'n gegeven moment had ik wel een iets hogere dosis nodig, maar was geen probleem.
Ik had me voorgenomen speed alleen te gebruiken voor tijdens de seks en voor het sporten.
Alleen vond ik dat het ook wel kon voor schooldagen, als de lessen vroeg begonnen en ik niet uit bed kon/wilde komen, omdat ik altijd (ook voor mijn speedgebruik ooit begon, met en zonder genoeg slaap) moe ben in de ochtend. Ook merkte ik dat mijn concentratie heel erg verbeterde.
Daarnaast kreeg ik nog een baan waarvoor ik dagelijks met ondraaglijke mensen te maken krijg, dus euforische effecten wel gewenst waren op deze momenten. Het is namelijk zo dat de tijd nog sneller voorbij lijkt te gaan, als je high bent (vooral met xtc; de high lijkt 5 min te duren, hoewel uren werkelijk voorbij gaan).
Fijn en wel allemaal en gebruik ik sinds ruime tijd dagelijks (juli ongeveer?), wat ongeveer vanaf april incidenteel (om de 1/2 dagen) begon. Op zich vind ik het niet erg om hieraan verslaafd te zijn, ondanks het slecht voor me is. Ik gebruik natuurlijk voor de gewenste effecten, maar waarom ik dus wel graag tijdelijk wil minderen is, omdat mijn huid heel erg slecht is geworden.
Het schijnt dat je wel wat ''puistjes'' kan krijgen.... was dat maar zo. Ik vind het zelf ontzettend ranzig, ik walg van mezelf en vind het nogal gênant om te typen, maar bij mij zijn deze redelijk groot formaat en op een zichtbare plek (mijn achterhoofd en ik heb een erg kort kapsel). Het begon als een kleine bult, waarvan ik niet wist wat het was. Ik ben erin gaan porren en drukken, totdat er op een gegeven moment transparant vocht (vermoedelijk pus) uit kwam. Er zijn ook meer bulten bij gekomen op dezelfde plek. In mijn oor is een wondje gekomen (hoe weet ik niet precies) waar ook vocht uit komt en in mijn neus zit een klein wondje/korstje.
Dus ik wil onmiddellijk stoppen met mijn speed gebruik, in ieder geval totdat deze bulten helemaal weg zijn. Daarna gebruik ik speed alleen nog voor de seks (bij de fetisj, voor euforische effecten). Voor sporten moet ik op zoek gaan naar andere, energieke middelen.
Eerlijk gezegd verlang ik soms wel naar speed, maar alleen als ik aan de euforische effecten denk. Ik kan er wel makkelijk van afblijven, als ik dan juist weer aan mijn huid denk. Wanneer speed uitwerkt (hoeveel ik ook neem) ervaar ik bijna nooit een ''coming down'' en heb ik nog steeds evenveel plezier in diverse activiteiten zonder speed.
Mijn vragen nu zijn:
1. Ben ik verslaafd als je dit zo leest? Denk zelf van wel, maar wil graag bevestiging.
2. Hoe kom ik van mijn verslechterde huid af? Sowieso speedgebruik stoppen en dat speed pas na 5 dagen (bij langdurig gebruik) uit mijn bloed is. Verder kan het helpen om 2,5L water per dag te drinken en is het goed om dagelijks, extra vitaminen innemen. Verder nog iets om zo snel mogelijk van de slechte huid af te komen?
Goedemorgen, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een erg lang verhaal getypt, omdat ik niet goed weet hoe ik moet beginnen, maar vraag om advies.
Mijn amfetamine gebruik is begonnen door het af en toe te gebruiken voor seks. Ik ben homo en heb een (over het algemeen leuke) vaste vriend.
Samen hebben wij wel eens incidenteel speed gebruikt om (letterlijk) nachten lang door te kunnen neuken. Hiervan merkte ik toen alleen het energieke aspect van de drug.
Mijn vriend heeft een ontzettend ranzige seksfetisj (persoonlijke mening en ik ga niet vertellen wat hij precies leuk vind) en meerdere homo's vinden dit blijkbaar leuk. Hierdoor ontwikkel ik langzaam een beetje haat naar homo's in het algemeen en zelfs ook een beetje zelfhaat, maar dat terzake.
Ben meerdere malen (bijna zo goed als) in slaap gevallen tijdens deze daad en heb zelfs een keer gewoon mijn telefoon gepakt en ging ik Candy Crushen (mijn vriend is dit opgevallen, maar zei er niks over en vond het ook niet erg dat ik dit deed).
Op weer zo'n seksavond, vroeg hij mij of we weer zijn gewenste fetisj konden uitvoeren. Zodra dit aan mij gevraagd word, is meteen m'n zin in seks weg en ga ik het liefst direct slapen.
Maar ik kan en wil geen nee zeggen (geen commentaar verder). Ook al wil ik hem op zo'n moment dolgraag vermoorden op de gruwelijkste wijzen.
Het was al laat (4u 's nachts), hadden geen speed gebruikt (wel LSD, waar we helaas niet meer aan kunnen komen) toen we met zijn ''hobby'' aan de slag gingen. Ik was erg moe en werd bloed chagrijnig door zijn verzoek.
Uiteindelijk begon ik (gelukkig) in slaap te sukkelen en had gedacht/gehoopt dat meneer zou voorstellen om te gaan slapen.
Je raad het al, even niet dus. Ik had heel veel pech. ''Neem anders even wat speed in, dan blijf je wel wakker''. Kon wel janken. Fijn, diepe zucht en ik nam de speed in.
Dit was de eerste keer dat ik de euforische gedeelten bewust mee maakte van deze drug (hiervoor had ik speed 3-4x incidenteel gebruikt, maar merkte euforische effecten niet). Hoe erg ik zijn fetisj ook haat, met speed vind ik het veel minder erg om te doen, omdat het dan geweldig is om te zien hoe hij geniet en neem dan een actievere houding aan.
Sindsdien als we dit gingen doen, nam ik speed in. Anders neem ik hem, met bijbehorende fetisj, nog steeds niet serieus en wil ik mijn lief alsnog graag wat aandoen.
In de tussentijd heb ik mij ingeschreven bij de sportschool. In 2 jaar tijd ben ik 50kg afgevallen (130kg > 80kg). Dit is lichamelijk zichtbaar, maar kon gedeeltelijk worden weg getraind. Aanzienlijke resultaten zijn behaald, maar nog niet genoeg.
Sinds ik nogal lui ben aangelegd ben, ga ik niet graag uit mezelf naar de sportschool (ik ken ook niemand in omgeving die dat wel doet), dus nam ik daarbij lekker een verse dosis pep.
Sporten ging zo lekker de hele zomervakantie door, 4-6x per week. Dus ook om de 1/2 dagen speed gebruik. Op 'n gegeven moment had ik wel een iets hogere dosis nodig, maar was geen probleem.
Ik had me voorgenomen speed alleen te gebruiken voor tijdens de seks en voor het sporten.
Alleen vond ik dat het ook wel kon voor schooldagen, als de lessen vroeg begonnen en ik niet uit bed kon/wilde komen, omdat ik altijd (ook voor mijn speedgebruik ooit begon, met en zonder genoeg slaap) moe ben in de ochtend. Ook merkte ik dat mijn concentratie heel erg verbeterde.
Daarnaast kreeg ik nog een baan waarvoor ik dagelijks met ondraaglijke mensen te maken krijg, dus euforische effecten wel gewenst waren op deze momenten. Het is namelijk zo dat de tijd nog sneller voorbij lijkt te gaan, als je high bent (vooral met xtc; de high lijkt 5 min te duren, hoewel uren werkelijk voorbij gaan).
Fijn en wel allemaal en gebruik ik sinds ruime tijd dagelijks (juli ongeveer?), wat ongeveer vanaf april incidenteel (om de 1/2 dagen) begon. Op zich vind ik het niet erg om hieraan verslaafd te zijn, ondanks het slecht voor me is. Ik gebruik natuurlijk voor de gewenste effecten, maar waarom ik dus wel graag tijdelijk wil minderen is, omdat mijn huid heel erg slecht is geworden.
Het schijnt dat je wel wat ''puistjes'' kan krijgen.... was dat maar zo. Ik vind het zelf ontzettend ranzig, ik walg van mezelf en vind het nogal gênant om te typen, maar bij mij zijn deze redelijk groot formaat en op een zichtbare plek (mijn achterhoofd en ik heb een erg kort kapsel). Het begon als een kleine bult, waarvan ik niet wist wat het was. Ik ben erin gaan porren en drukken, totdat er op een gegeven moment transparant vocht (vermoedelijk pus) uit kwam. Er zijn ook meer bulten bij gekomen op dezelfde plek. In mijn oor is een wondje gekomen (hoe weet ik niet precies) waar ook vocht uit komt en in mijn neus zit een klein wondje/korstje.
Dus ik wil onmiddellijk stoppen met mijn speed gebruik, in ieder geval totdat deze bulten helemaal weg zijn. Daarna gebruik ik speed alleen nog voor de seks (bij de fetisj, voor euforische effecten). Voor sporten moet ik op zoek gaan naar andere, energieke middelen.
Eerlijk gezegd verlang ik soms wel naar speed, maar alleen als ik aan de euforische effecten denk. Ik kan er wel makkelijk van afblijven, als ik dan juist weer aan mijn huid denk. Wanneer speed uitwerkt (hoeveel ik ook neem) ervaar ik bijna nooit een ''coming down'' en heb ik nog steeds evenveel plezier in diverse activiteiten zonder speed.
Mijn vragen nu zijn:
1. Ben ik verslaafd als je dit zo leest? Denk zelf van wel, maar wil graag bevestiging.
2. Hoe kom ik van mijn verslechterde huid af? Sowieso speedgebruik stoppen en dat speed pas na 5 dagen (bij langdurig gebruik) uit mijn bloed is. Verder kan het helpen om 2,5L water per dag te drinken en is het goed om dagelijks, extra vitaminen innemen. Verder nog iets om zo snel mogelijk van de slechte huid af te komen?