#1
daar kan ik best mee leven.
Wat heb je gebruikt en dagelijks.?SirErick zei:Waarom jij wel en ik niet? Dat is niet eerlijkdubbel0seven zei:Ik heb 14 jaar lang gesnoven en ben best ernstig verslaafd geweest. Maar heb nog steeds mijn neus schotje.
Op mijn 20ste nam ik mijn eerste lijntje coke, dus reken zelf maar uit hoelang ik al gebruik (mijn leeftijd staat vermeld op mijn profiel). En ja, ik gebruik dagelijks. Nu wil je vast weten hoeveel ik gebruik, right? Ik snuif gemiddeld zo'n 2,5 gram coke per dag. Met andere woorden: mijn "hobby" is niet gezond te noemen, dus wees verstandiger dan ik en blijf van de coke af.lotske1984- zei:Wat heb je gebruikt en dagelijks.?SirErick zei:Waarom jij wel en ik niet? Dat is niet eerlijkdubbel0seven zei:Ik heb 14 jaar lang gesnoven en ben best ernstig verslaafd geweest. Maar heb nog steeds mijn neus schotje.
Wat voor de ene persoon duur is, is voor de andere persoon niet duur.MeejheM zei:Ja, coke is een dure hobby.
Mijn verslaving bevalt me anders prima.MeejheM zei:elke verslaving is er al 1 teveel.
Welk neusbotje? Die heb ik allang niet meer.MeejheM zei:eigenlijk is een stukje kraakbeen in je neus het laatste waar je je druk om moet maken
Coke heb ik altijd in overvloed, dus dat zit wel goed.MeejheM zei:eerst drugs regelen...
lotske1984- zei:@sir coke kan wel eens plezant zijn maar wel te duur..ik houd het wel bij mijn speed en xtc'ke ofzo..
Amaai dan heb je mij nog nie in het echt gezien..MeejheM zei:lol... helemaal overheen gelezen de eerste keer. we moeten echt een hall of fame gaan maken voor die lotske quotes
Als ik dialect spreek denk niet da je mij ga verstaan..leipebaviaan zei:Zullen we je in het echt wel begrijpen denk je?![]()
lotske1984- zei:Wat heb je gebruikt en dagelijks.?SirErick zei:Waarom jij wel en ik niet? Dat is niet eerlijkdubbel0seven zei:Ik heb 14 jaar lang gesnoven en ben best ernstig verslaafd geweest. Maar heb nog steeds mijn neus schotje.

Speed werkt, net zoals coke, vaatvernauwend. De cellen in het slijmvlies krijgen onvoldoende zuurstof en voeding: hoe vaker en langer je gebruikt, hoe groter de kans is dat je reukorgaan (ernstig) beschadigd raakt. Coke moet je (veel) vaker snuiven omdat de werking korter is dan speed, dus het is ook niet zo gek dat de meeste speedgebruikers weinig problemen ervaren aangezien ze hun reukorgaan (veel) minder belasten.MeejheM zei:erick vertelde laatste dat het door het vernauwen van de bloedvaten in de neus komt. ik weet niet of dat bij speed anders werkt dan bij coke, maar als ik zo de meningen lees hebben speedgebruikers er dus niet of nauwelijks last van, ik ben ook al meer dan 10 jaar bezig.
Ik ken mensen die 2 jaar zuipen en gezeik met hun lever krijgen terwijl ik ook mensen ken die heel hun leven al flink zuipen en nergens last van hebben.MeejheM zei:kijk, dit is een bevredigende reactie, maar ik ken bijvoorbeeld ook mensen die elke dag 3 gram speed naar binnen jassen, dat al lang doen, maar nogsteeds een neussschotje hebben.
Nee, dat lijkt me niet. Het punt wat ik wil maken is dat elk persoon anders reageert en dat deze drugsoorten, ondanks dat er veel overeenkomsten zijn, niet met elkaar vergelijkbaar is.MeejheM zei:maar hebben ze ook last van bloedneuzen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."