Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeusbloedingen

Neusbloedingen

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
daar kan ik best mee leven.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog nooit geen last van gehad bij mijn wete bij speed gebruik..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SirErick zei:
dubbel0seven zei:
Ik heb 14 jaar lang gesnoven en ben best ernstig verslaafd geweest. Maar heb nog steeds mijn neus schotje
Klik om te vergroten...
Waarom jij wel en ik niet? Dat is niet eerlijk :( .
Klik om te vergroten...
Wat heb je gebruikt en dagelijks.?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
SirErick zei:
dubbel0seven zei:
Ik heb 14 jaar lang gesnoven en ben best ernstig verslaafd geweest. Maar heb nog steeds mijn neus schotje
Klik om te vergroten...
Waarom jij wel en ik niet? Dat is niet eerlijk :( .
Klik om te vergroten...
Wat heb je gebruikt en dagelijks.?
Klik om te vergroten...
Op mijn 20ste nam ik mijn eerste lijntje coke, dus reken zelf maar uit hoelang ik al gebruik (mijn leeftijd staat vermeld op mijn profiel). En ja, ik gebruik dagelijks. Nu wil je vast weten hoeveel ik gebruik, right? Ik snuif gemiddeld zo'n 2,5 gram coke per dag. Met andere woorden: mijn "hobby" is niet gezond te noemen, dus wees verstandiger dan ik en blijf van de coke af.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, coke is een dure hobby. elke verslaving is er al 1 teveel.

eigenlijk is een stukje kraakbeen in je neus het laatste waar je je druk om moet maken, eerst drugs regelen...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@sir coke kan wel eens plezant zijn maar wel te duur..ik houd het wel bij mijn speed en xtc'ke ofzo..
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Ja, coke is een dure hobby.
Klik om te vergroten...
Wat voor de ene persoon duur is, is voor de andere persoon niet duur.

MeejheM zei:
elke verslaving is er al 1 teveel.
Klik om te vergroten...
Mijn verslaving bevalt me anders prima.

MeejheM zei:
eigenlijk is een stukje kraakbeen in je neus het laatste waar je je druk om moet maken
Klik om te vergroten...
Welk neusbotje? Die heb ik allang niet meer.

MeejheM zei:
eerst drugs regelen...
Klik om te vergroten...
Coke heb ik altijd in overvloed, dus dat zit wel goed.

Zullen we weer on-topic gaan? Immers, dit topic gaat over speed en niet over coke. Met andere woorden: als je vragen over mijn cokegebruik hebt dan kun je ze beter stellen in één van mijn twee topics stellen die ik speciaal daarvoor hebt aangemaakt, je kunt ze hier en hier vinden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
fijn te horen dat het zo goed bevalt.

topic starter zal al wel weg zijn.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
@sir coke kan wel eens plezant zijn maar wel te duur..ik houd het wel bij mijn speed en xtc'ke ofzo..
Klik om te vergroten...

sir coke :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol... helemaal overheen gelezen de eerste keer. we moeten echt een hall of fame gaan maken voor die lotske quotes
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
lol... helemaal overheen gelezen de eerste keer. we moeten echt een hall of fame gaan maken voor die lotske quotes
Klik om te vergroten...
Amaai dan heb je mij nog nie in het echt gezien.. :tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zullen we je in het echt wel begrijpen denk je? :sunglasses:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
leipebaviaan zei:
Zullen we je in het echt wel begrijpen denk je? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Als ik dialect spreek denk niet da je mij ga verstaan.. :)
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
SirErick zei:
dubbel0seven zei:
Ik heb 14 jaar lang gesnoven en ben best ernstig verslaafd geweest. Maar heb nog steeds mijn neus schotje
Klik om te vergroten...
Waarom jij wel en ik niet? Dat is niet eerlijk :( .
Klik om te vergroten...
Wat heb je gebruikt en dagelijks.?
Klik om te vergroten...

Ik op verschillende momenten dagelijks verschillende drugs gesnoven. Amfetamine, Pervetine en cocaine. Alles bij elkaar geteld wel meerdere kilo's drugs en meerdere grammen per dag. Heb dan ook nog nooit een bloedneus gehad. Lucky me :wave:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
zoek pervetine een sop voor de grap...

nooit een bloedneus? dan heb je nog nooit ruzie gehad zeker. ik merk wel dat de speed die ik voor mezelf zuiver een stuk vriendelijker aanvoelt voor de neus. ook is het volume vaak iets minder, en zijn alle vluchtige stoffen eruit.

erick vertelde laatste dat het door het vernauwen van de bloedvaten in de neus komt. ik weet niet of dat bij speed anders werkt dan bij coke, maar als ik zo de meningen lees hebben speedgebruikers er dus niet of nauwelijks last van, ik ben ook al meer dan 10 jaar bezig.

bloedneuzen heb ik wel ooit, maar als ik daar een propje in steek is het in 10 minuten over. de vraag is altijd wanneer je je neus eens goed durft te snuiten voordat er weer een lijntje in beide gaten kan.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#16
MeejheM zei:
erick vertelde laatste dat het door het vernauwen van de bloedvaten in de neus komt. ik weet niet of dat bij speed anders werkt dan bij coke, maar als ik zo de meningen lees hebben speedgebruikers er dus niet of nauwelijks last van, ik ben ook al meer dan 10 jaar bezig.
Klik om te vergroten...
Speed werkt, net zoals coke, vaatvernauwend. De cellen in het slijmvlies krijgen onvoldoende zuurstof en voeding: hoe vaker en langer je gebruikt, hoe groter de kans is dat je reukorgaan (ernstig) beschadigd raakt. Coke moet je (veel) vaker snuiven omdat de werking korter is dan speed, dus het is ook niet zo gek dat de meeste speedgebruikers weinig problemen ervaren aangezien ze hun reukorgaan (veel) minder belasten.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
kijk, dit is een bevredigende reactie, maar ik ken bijvoorbeeld ook mensen die elke dag 3 gram speed naar binnen jassen, dat al lang doen, maar nogsteeds een neussschotje hebben. en ook niet half, maar gewoon helemaal, voor zover ik verschil merk tussen zijn neus en de mijne. de mijne heb ik weer vaker dan eens vergeleken met mensen die sporadisch of niet snuiven.

is het niet mogelijk dat er een verschil is tussen coke en speed, onafhankelijk van het volume of de hoeveelheid die zorgt voor het verdwijnen van het kraakbeen tussenschotje? dat is namelijk de eerste gok die ik zou wagen als ik de reacties zo lees. 14 jaar, ik snuif zelf al zo'n 14 jaar ook dagelijks. met onvrijwillige pauze's ingelast van jullie centen.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
kijk, dit is een bevredigende reactie, maar ik ken bijvoorbeeld ook mensen die elke dag 3 gram speed naar binnen jassen, dat al lang doen, maar nogsteeds een neussschotje hebben.
Klik om te vergroten...
Ik ken mensen die 2 jaar zuipen en gezeik met hun lever krijgen terwijl ik ook mensen ken die heel hun leven al flink zuipen en nergens last van hebben.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
maar hebben ze ook last van bloedneuzen?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
maar hebben ze ook last van bloedneuzen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat lijkt me niet. Het punt wat ik wil maken is dat elk persoon anders reageert en dat deze drugsoorten, ondanks dat er veel overeenkomsten zijn, niet met elkaar vergelijkbaar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."