Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
5 gram dus.. 5 ons of kilo zal echt niet gaan in 5 minuten..

als je normale speed fijnkapt(om meer oppervlak te genereren) en je die niet op tijd uitstrijkt worden het ook vrij harde brokken. wassen in aceton helpt wel, maar dan moet je nog steeds de brokken pletten. je hebt waarschijnlijk filterpapier en een glas nodig, gebruik die om je pep plat te slaan. als je meer hebt is een dienblad en opscheplepel wel makkelijk.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MeejheM zei:
dan zal ie vooraf goed nat zijn..

bedoelde je 5 gram trouwens.?
Klik om te vergroten...
Is redelijk nat ja..bedoeldee ongeveer 5 minuten..kan iets korter zijn..ma hoe droger hij word zoveelste harde korrels erin zitten..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
5 gram dus.. 5 ons of kilo zal echt niet gaan in 5 minuten..

als je normale speed fijnkapt(om meer oppervlak te genereren) en je die niet op tijd uitstrijkt worden het ook vrij harde brokken. wassen in aceton helpt wel, maar dan moet je nog steeds de brokken pletten. je hebt waarschijnlijk filterpapier en een glas nodig, gebruik die om je pep plat te slaan. als je meer hebt is een dienblad en opscheplepel wel makkelijk.
Klik om te vergroten...
Leg maar beetje op mijn spiegel voor te laten drogen..heb 5 gekocht idd toen..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
toen je het uitsmeerde, wat ik even aanneem dat je doet, waren er toen al korreltjes? je zegt het te laten drogen, dus ik neem aan dat je 'pasta' hebt/had?

hele natte zooi is meestal methanol achteraf bijgegooid, voor het gewicht, en kan je beter niet kopen, zonde van je geld.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MeejheM zei:
toen je het uitsmeerde, wat ik even aanneem dat je doet, waren er toen al korreltjes? je zegt het te laten drogen, dus ik neem aan dat je 'pasta' hebt/had?

hele natte zooi is meestal methanol achteraf bijgegooid, voor het gewicht, en kan je beter niet kopen, zonde van je geld.
Klik om te vergroten...
Als ik heb uitstmeerde zijn er geen bolletjes..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En branden dat de speed van de laatste tijd doet..nie dak da echt erg vind ma soms brand het serieus hard.. :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoek maar eens op hoe ze het zouten. met die zelfgemaakte p2p krijg je zowiezo vaak knalgele pep, maar die kun je beter wassen en compleet laten drogen tot hij witter en licht hygroscopisch wordt.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Grind.
Klik om te vergroten...
Gij zijt ok de leukste thuis zekers.?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
Grind.
Klik om te vergroten...
Gij zijt ok de leukste thuis zekers.?
Klik om te vergroten...
Ik ben de enige thuis. Weinig concurrentie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."