#1
5 gram dus.. 5 ons of kilo zal echt niet gaan in 5 minuten..
als je normale speed fijnkapt(om meer oppervlak te genereren) en je die niet op tijd uitstrijkt worden het ook vrij harde brokken. wassen in aceton helpt wel, maar dan moet je nog steeds de brokken pletten. je hebt waarschijnlijk filterpapier en een glas nodig, gebruik die om je pep plat te slaan. als je meer hebt is een dienblad en opscheplepel wel makkelijk.
als je normale speed fijnkapt(om meer oppervlak te genereren) en je die niet op tijd uitstrijkt worden het ook vrij harde brokken. wassen in aceton helpt wel, maar dan moet je nog steeds de brokken pletten. je hebt waarschijnlijk filterpapier en een glas nodig, gebruik die om je pep plat te slaan. als je meer hebt is een dienblad en opscheplepel wel makkelijk.