#1
Weet iemand wat het zou kunnen zijn als er harde bolletjes in de speed zitten..kweet testen is en oplossing maar die mogelijkheid heb ik niet..mss zijn er mense die het ook al eens hebben gehad en hebben laten testen..
Mag het toch nog wel eens navragen..MeejheM zei:waarom speed kopen waar duidelijk iets mis mee is? als het spul niet homogeen is zit er troep tussen. iemand als jou moet toch wel weten hoe normale gezouten speed eruitziet?
Ja kweet het maar er is bijna niks anders te vinden..MeejheM zei:ja.. maar ik ben van mening dat je zoiets beter niet kan kopen.. er is zowiezo mee gesjoemeld..
Overlaatst 5 goei kunnen kopen en dan wil je meer kopen maar is het niet dezelfde..als ik de kans krijg koop ik ne hoop voor mij..tis weral tristig de laatse tijd..MeejheM zei:dat is een beetje de strijd tussen de gebruikers en de dealers. als mensen gewoon stopten versneden pep te kopen dan hielden de dealers wel op.
de gemiddelde kwaliteit van de pep wat mensen kopen is echt om te janken, wat een natte, versneden troep dat er aangeboden wordt. als mensen dan een keer 30% hebben vinden ze het geweldig. terwijl ze eigenlijk pas tevreden zouden moeten zijn met 65% of beter.
helaas is het blijkbaar een oneerlijke strijd. ik hoor vaak genoeg dat mensen zich suf zoeken naar een beetje pep. dat terwijl er echt wel genoeg geproduceert word voor iedereen. en zelfs al zijn ze ontevreden, dan kopen ze vaak weer bij dezelfde stuccadoor.
vreemde wezens...
koop gewoon kwaliteit en hou dat voor jezelf, misschien vrienden.
Nee droog blijft het nog korrel-achtig..alle speed word korrel-achtig als hij droger word..Fool zei:Is het niet gewoon een beetje speed dat samenklontert tijdens het drogen, als je dit onzorgvuldig en/of onvolledig doet?
Als je speed kapt dan hoor je dat er iets klein hard korrel-achtige bolletjes in zitten..Fool zei:Ik heb er wel eens grotere en stevige korrels tussen zitten als dat ik normaal gedroogde speed zou noemen, als ik gewoon een nat zakje een tijdje laat slingeren.
Of doel je op andere korrels?
MeejheM zei:is de rest wel smeuig/vettig? is er kleurverschil?
met 5 goei doe ik zelf ongeveer een jaar denk ik.
Ja is vrij nat..geen kleur verschil..die 5 waren vlug op bij mij..MeejheM zei:is de rest wel smeuig/vettig? is er kleurverschil?
met 5 goei doe ik zelf ongeveer een jaar denk ik.
De mijne is droog na 5 minuten ongeveer das niet zo lang de droogtijd..SmartieAndMe zei:Bij mij gebeurt dat als ik gedroogde speed koop bij m'n dealer. Dan heeft hij het blijkbaar haastig gedroogd en dan is het nét niet volledig droog als ik het mee krijg. Als ik dan een week later wat uit het zakje haal zitten er keiharde korrels in die wegspringen als je het probeert te hakken met een pasje of een scheermesje. Ik heb dus de indruk dat het komt omdat het heel langzaam gedroogd is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."