Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemd snelle tolerantie ?

vreemd snelle tolerantie ?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inkakken is bijpakken. Als je een paar dagen aan de pep zit ga je je er sowieso alleen maar normaal van voelen. Heb je ook al na een nachtje door, dan ga je ook niet eens super hard van een klein puntje. Gewoon wat meer nemen, en daarna weer een fatsoenlijke pauze.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey toppers.

Ik heb laatst (circa weekje geleden) gechilld op 1 gram pep, was hartstikke leuk enzo, en voelde hem al heel snel omdat ik daarvoor al 3 maand niet gepept had.

Nu heb ik vandaag weer gehaald (voor oud en nieuw) maar let op :

Ik heb er net al van gesnoept, maar ik voel echt bijna niks van de pep, terwijl het precies dezelfde pep is als laatst, en de afgelopen dagen na de vorige gram heb ik NIKS gebruikt.

Ik drink er nu zelfs behoorlijk wat koffie bij, maar het lijkt wel alsof ik opeens een gigantische tolerantie heb gekregen !

Ik vind dit echt ZO JAMMER....

Kan iemand helpen ? Alvast hartelij bedankt
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ofwel heb je slechte pep ook zegd hij dat dezelfde is..is allemaal zever..zen dat kots moe gehoord van tis dezelfde..ook nie te veel nemen want dan kunt ge jou slecht gaan voelen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo snel zou er geen tolerantie moeten optreden.

Geen koffie bij drinken, trouwens, daar wordt het echt niet beter van.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgende keer laten testen!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt doorgehaald, waarschijnlijk slecht gegeten en gedronken. Je reserves zijn op: dan kan pep niet meer reserves losmaken.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt geen tolerantie dat gaat niet zo vlot. Je hebt waarschijnlijk zwakke pep en je reserves zijn niet wat ze waren toen je weer voor het eerst pep gebruikte na 3 maanden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
tolerantie bij 'pep' is niet echt een issue bij de recreatieve gebruiker. je kan het wekenlang dagelijks gebruiken voordat je er echt iets van merkt volgens mij. en ik heb daar genoeg ervaring mee.

waarschijnlijk heb je gewoon zooi gesnoven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."