#1
Een vraag aan de mede gebruikers,
Ik wist niet goed of ik dit moest plaatsen op de ecstacy of speed forum moest zetten, en uiteindelijk toch besloten om het hier te posten.
In maart zijn we weer van plan om naar DGTL te gaan. I.v.m. de 3 maanden regel van ecstacy heb ik me (deze keer) hier netjes aan gehouden. Normaal ben ik op een festival dus een ecstacy gebruiker maar ik heb geen zin om weer de hele dag te spacen, of om me overdag moe te voelen en 's avonds hard te gaan en met een drugs hoofd thuis te komen. Nu had iemand mij het idee al gegeven om 4fmp/4fa te gebruiken, maar ook dat duurt mij iets te lang.
Nu heb ik al vaker speed gebruikt en bevalt dit mij heel goed! Een vriendin van mij begon er ook interesse voor getoont, maar zij is nog niet zo zeker.
Nu verteld het drugsinfoteam:
Mijn vraag is nu: is er een mogelijkheid om overdag speed te gebruiken en 's avonds over te gaan op ecstacy? en/of kan je ook speed op kleinere hoeveelheden (misschien 30mg) proberen en later overstappen op ecstacy?
Ik sta nu niet echt bekent als een voorzichtige gebruiker en om lichamelijke klachten maak ik me heel veel zorgen (ik gebruik niet vaak en meng nooit). Ik ben voornamelijk opzoek naar een antwoord dat mij verteld of je nog steeds wel het verliefdheidsgevoel heb van ecstacy, nadat je speed gebruikt heb.
Alvast bedankt.
Ik wist niet goed of ik dit moest plaatsen op de ecstacy of speed forum moest zetten, en uiteindelijk toch besloten om het hier te posten.
In maart zijn we weer van plan om naar DGTL te gaan. I.v.m. de 3 maanden regel van ecstacy heb ik me (deze keer) hier netjes aan gehouden. Normaal ben ik op een festival dus een ecstacy gebruiker maar ik heb geen zin om weer de hele dag te spacen, of om me overdag moe te voelen en 's avonds hard te gaan en met een drugs hoofd thuis te komen. Nu had iemand mij het idee al gegeven om 4fmp/4fa te gebruiken, maar ook dat duurt mij iets te lang.
Nu heb ik al vaker speed gebruikt en bevalt dit mij heel goed! Een vriendin van mij begon er ook interesse voor getoont, maar zij is nog niet zo zeker.
Nu verteld het drugsinfoteam:
XTC en speed
Combineer XTC niet met speed. De combinatie van speed met XTC is nog schadelijker voor de hersenen dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt. Daarnaast overbelast je je hart en bloedvaten nog meer. De dip na gebruik is groter en je krijgt de dagen erna eerder een leeg en uitgeblust gevoel. Gebruikers melden dat de combinatie maakt dat de oppeppende effecten gevoelsmatig meer overheersen. Je voelt je wat minder vaag.
Mijn vraag is nu: is er een mogelijkheid om overdag speed te gebruiken en 's avonds over te gaan op ecstacy? en/of kan je ook speed op kleinere hoeveelheden (misschien 30mg) proberen en later overstappen op ecstacy?
Ik sta nu niet echt bekent als een voorzichtige gebruiker en om lichamelijke klachten maak ik me heel veel zorgen (ik gebruik niet vaak en meng nooit). Ik ben voornamelijk opzoek naar een antwoord dat mij verteld of je nog steeds wel het verliefdheidsgevoel heb van ecstacy, nadat je speed gebruikt heb.
Alvast bedankt.