Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTintelingen als 4FMP gevoeld

Tintelingen als 4FMP gevoeld

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
supremeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, van het weekend een lekker feestje gehad en ervoor gekozen om alleen maar pep te gebruiken. Normaal gebruik ik altijd XTC of 4FMP op een feest, dus om puur pep te doen was voor mij de eerste keer.
Ik heb thuis 2 dikke lijnen gepakt en dan over het feest gewoon op gevoel een puntje bijpakken.

Nu kreeg na een paar uur op het feest met vlagen flinke tintelingen op mijn achterhoofd, kaken en rug. Ze waren even intens als ik dat met 4FMP beleef en heb dit nog nooit ervaren. Mijn maatjes hadden dezelfde pep en voelden deze tintelingen niet, en hebben ook in het verleden nog nooit van zoiets gehoord. Ik zou daarom graag willen weten wat dit heeft kunnen veroorzaken en of dit foute boel is of dat meer mensen hier last van hebben?

Als extra informatie heb ik twee weken geleden als laatste 4FMP op, ik weet niet of dit iets ermee te maken heeft maar ik zet het er toch maar even bij.

Ik hoor graag van jullie!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja is niets raars aan. Komt voor bij een relatief hoge dosis van zo een beetje alle amfetaminen die recreatief worden gebruikt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik tintel soms ook van speed. Niets raars, volgens mij.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt vrij normaal, ikzelf heb het nooit meer, maar andere mensen wel hoor. en last van... het hoort er bij hé.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het zelf ook wel is gekregen van speed. Lijk heel erg of de 4f tintelingen.
s
supremeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de reacties, heeft me gerustgesteld dacht dat het alleen aan mij lag.

MeejheM zei:
klinkt vrij normaal, ikzelf heb het nooit meer, maar andere mensen wel hoor. en last van... het hoort er bij hé.
Klik om te vergroten...
Blij om te horen dat normaal is en meer mensen dit hebben, vind het helemaal geen probleem kan er echt van genieten van die tintelingen, heerlijk :grin: .
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat hoort er inderdaad gewoon bij als je redelijk wat pep neemt. Zelf vind ik het altijd wel lekker eigenlijk, ik heb er zeker geen last van ofzo.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb dat 1 keer gehad toen ik per ongeluk 2 bommetjes tegelijkertijd nam. Vond t heerlijk :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel normaal zon fijne tinteling/kriebel ik ken hem wel :)

MusicIsLife zei:
Heb dat 1 keer gehad toen ik per ongeluk 2 bommetjes tegelijkertijd nam. Vond t heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
MusicIsLife zei:
Heb dat 1 keer gehad toen ik per ongeluk 2 bommetjes tegelijkertijd nam. Vond t heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...
Per ongeluk.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Euhm ja hoe doe je dat!!

Exceptional Insight zei:
MusicIsLife zei:
Heb dat 1 keer gehad toen ik per ongeluk 2 bommetjes tegelijkertijd nam. Vond t heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...
Per ongeluk.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb gisteren nog een redelijke hoeveelheid pep laten vallen. het is niet bij mijn mond of neus terecht gekomen, de zwaartekracht hier gaat richting aarde.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha ja ik had de pep dus in capsules gedaan en die in zo'n gripzakje. Dat had ik bij mn ballen gestopt. Ik weet niet waar mn vrienden die capsules vandaan hadden maar ze werden zacht door de warmte. Toen ik dus op de vloer stond waar het donker was en allemaal een beetje stiekem moest, dacht ik dat ik er 1 pakte maar er plakte er nog 1 aan vast (denk ik). Toen ik dus ff later mn zakje checkte zat er nog 1 in ipv 2. Ik ging wel behoorlijk lekker kan ik je vertellen :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
ik heb gisteren nog een redelijke hoeveelheid pep laten vallen. het is niet bij mijn mond of neus terecht gekomen, de zwaartekracht hier gaat richting aarde.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat mijn mond ook zwaartekracht heeft
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heerlijk zijn die tintelingen door amfetamine! Ik kon daar altijd ontzettend van genieten! Na een tijdje vaak weekends gebruik van speed ervaar ik die tintelingen helaas een stuk minder! Maarja las nu eens een lange pauze in! Hopelijk daalt mijn tolerantie dan dusdanig dat ik de speed weer als vroeger ervaar!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."