Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal. Kan het zo zijn dat als je je snuifbuisje te ver in je neus doet en dan snuift je gezicht veel sneller in zal vallen? Het gaat om speed en ik vraag mij dit af omdat een vriend van me een erg ingevallen wang heeft (een kant van zijn gezicht alleen)precies aan de kant waarmee hij toen ie helemaal waus was heeft lopen snuiven. toen hij helemaal van de kaart was stopte hij het buisje veel te diep in zijn neus. Kan het dus zo zijn dat het bijvoorbeeld naar verkeerde neusholte is gegaan of iets dergelijkt? en willicht daar schade heeft aangericht. Misschien heeft iemand hier ervaring mee? kon niks hierover op het forum vinden. alvast bedankt FASTLIFE"
"Psychedelibee zei: Een ingevallen gezicht heeft meer te maken met afvallen. Klik om te vergroten... Maar hoe kan het dan dat het alleen aan een kant ingevallen is? Normaal zijn beide kanten ingevallen maar bij hem enkel zijn linker deel van zen gezicht. ook lijkt zen oog iets wat meer ingevallen te zijn dan aan de anderen kant. Het ziet er niet uit joh xd"