#1
Dit.Fool zei:Props voor je initiatief tegenover Brijder, dat hoor je niet vaak!
Dit.Fool zei:Props voor je initiatief tegenover Brijder, dat hoor je niet vaak!
ZERO- zei:Ik herken dat van mijn alcoholgebruik. In periodes dat ik niet goed in mijn vel zit en ook last heb van angst en depressie kan mijn stemming erg wisselen als ik gedronken heb. Een vriendin van mij heeft ook soortgelijke stemmingswisselingen bij het gebruik van speed en xtc. Het is soms lastig, maar het helpt als je accepteert dat je af en toe even zo denkt en er vanuit gaat dat het over een kwartiertje bijvoorbeeld weer over is. Wat Psychedelibee ook zegt, accepteren dat je niet kunt slapen, en accepteren dat als je drugs gebruikt je je af en toe even zo voelt. Dat maakt het al heel wat dragelijker.
Maar goed, lastige situatie zit je wel in. Goed dat je erover in gesprek gaat/bent. Je bent wel heel jong om al regelmatig speed te gebruiken. Depressief zijn en drugs gebruiken is geen prettige combi. Hopelijk helpen die gesprekken je (:

Verstandig! Drugs gebruiken lokt depressie en angst wel uit ja. Ik denk zeker dat je klachten verminderen als je stopt met drugs gebruiken! Je kunt het beste alleen iets gebruiken als je goed in je vel zit. Ik doe het ook alleen in goede periodes (:banaantje123 zei:Ja, de gesprekken helpen me wel. Ik heb het advies gekregen op een ander drugsforum (waar ik een bericht postte over dat ik ga stoppen met blowen om te kijken of het effect had op mijn depressie) om een tijd te stoppen met MDMA (en andere uppers), dus dat ga ik proberen te doen. (Wat niet wegneemt dat ik niks anders meer op feestjes gebruik).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."