Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuizeligheid

Duizeligheid

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!

Ik heb gister een klein beetje speed gebruik met een vriend van me. (0.5 gram eerlijk verdeeld)

Ik heb daarna goed geslapen en voel me ook echt perfect. Alleen nu heb ik elke keer als ik opsta dat ik ontzettend duizelig wordt. Vanmiddag was het zo erg dat even me lampje uitging en ik waarschijnlijk ben gevallen want ik werdt op de grond wakker.

Misschien extra info wat kan helpen: ik had dat laatste beetje speed nog over van koningsdag. Kan het daarmee te maken hebben.

Hopelijk kunnen jullie me vraag beantwoorden ben er best wel erg van geschrokken.

Gr

HardstyleGabber

Edit: ben net weer flauwgevallen (10min na het plaatsen van deze topic) heb het al de helle dag ontzettend heet begin me nu toch wel echt zorgen te maken.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lage bloeddruk. Komt vaker voor bij veelvuldig gebruik van speed. Goed voor jezelf zorgen en voortaan van die troep afblijven.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elpee zei:
Lage bloeddruk. Komt vaker voor bij veelvuldig gebruik van speed. Goed voor jezelf zorgen en voortaan van die troep afblijven.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik zelden speed dus lijkt me niet dat me lichaam zo kapot is van 0.25 g

oortjes zei:
Eet je goed?

Aan je speed kan het niet liggen, kan je super lang bewaren.

Heb je het morgen nog kan je natuurlijk langs de huisarts gaan.
Klik om te vergroten...

Ik heb 2 broodjes gegeten tot nu toe kreeg het totaal niet weg vanmorgen. Ga zo een goed gevulde sla nemen voor de vitamines
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wellicht is je lichaam uitgeput. Ik zou dit wel zien als gevolg van je drugsgebruik. Toen ik regelmatig aan de mdma, coke en pep zat had ik ook regelmatig van dit soort ''blackouts''.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elpee zei:
Wellicht is je lichaam uitgeput. Ik zou dit wel zien als gevolg van je drugsgebruik. Toen ik regelmatig aan de mdma, coke en pep zat had ik ook regelmatig van dit soort ''blackouts''.
Klik om te vergroten...

Hoe ging je daarmee om? Ik lees wel wat manieren wat goed blijkt te helpen zoala fruit eten maar heb ik niet in huis
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik altijd deed was een extra shot vitamine C (1000mg bruistablet), magnesium, vitamine E & D. Daarbij is gezond eten gewoon erg belangrijk en natuurlijk goed uitrusten. Een tijdje van de drugs afblijven is ook wel wijs. :innocent:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elpee zei:
Wat ik altijd deed was een extra shot vitamine C (1000mg bruistablet), magnesium, vitamine E & D. Daarbij is gezond eten gewoon erg belangrijk en natuurlijk goed uitrusten. Een tijdje van de drugs afblijven is ook wel wijs. :innocent:
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je tips! Drugs laat ik inderdaad even naast me. Is nou wel weer leuk geweest :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je lichaam is nu niet gebaat bij vitamientjes, die hebben alleen maar nut als je ze over lange periodes inneemt. Je lichaam heeft brandstoffen nodig, en als je aan de speed zit heeft het alleen maar meer nodig.

Dus, ga lekker energierijk eten! :)
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Je lichaam is nu niet gebaat bij vitamientjes, die hebben alleen maar nut als je ze over lange periodes inneemt. Je lichaam heeft brandstoffen nodig, en als je aan de speed zit heeft het alleen maar meer nodig.

Dus, ga lekker energierijk eten! :confused:mile:
Klik om te vergroten...

Antioxidanten zorgen toch gewoon voor de afgifte van gifstoffen? Is toch juist te adviseren? Zeker na zo'n dip.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anti-oxidanten beschermen je lichaam deels tegen (radicale) stoffen. Deze ontstaan inderdaad tijdens de afbraak van drugs, maar ook nog door een miljoen andere processen in je lichaam. Ja, anti-oxidanten zijn goed voor je, ook als je aan de drugs hebt gezeten, maar het zal afbsoluut geen enkel merkbaar verschil geven op de korte termijn.
Daarintegen zul je vrij snel wat merken van een stevige maaltijd, als je lichaam lang geen voedingsstoffen naar binnen heeft gewerkt.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Anti-oxidanten beschermen je lichaam deels tegen (radicale) stoffen. Deze ontstaan inderdaad tijdens de afbraak van drugs, maar ook nog door een miljoen andere processen in je lichaam. Ja, anti-oxidanten zijn goed voor je, ook als je aan de drugs hebt gezeten, maar het zal afbsoluut geen enkel merkbaar verschil geven op de korte termijn.
Daarintegen zul je vrij snel wat merken van een stevige maaltijd, als je lichaam lang geen voedingsstoffen naar binnen heeft gewerkt.
Klik om te vergroten...
Heb inderdaad goed en gezond gegeten en ben van de duizeligheid af. Weer mooi leer momentje :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik sluit me aan bij Fool... Altijd zorgen dat je goed blijft eten als je stimulerende middelen neemt! Eten = energie. Als je niet eet... Tja. 1+1=2.
Enne die extra vitaminen nemen helpt inderdaad niks. Een 'extra shot vitamine c' plas je namelijk grotendeels gewoon weer uit. Als je op de lange termijn goed en gevarieerd eet heb je qua vitamines niks te vrezen.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZERO- zei:
Ik sluit me aan bij Fool... Altijd zorgen dat je goed blijft eten als je stimulerende middelen neemt! Eten = energie. Als je niet eet... Tja. 1+1=2.
Enne die extra vitaminen nemen helpt inderdaad niks. Een 'extra shot vitamine c' plas je namelijk grotendeels gewoon weer uit. Als je op de lange termijn goed en gevarieerd eet heb je qua vitamines niks te vrezen.
Klik om te vergroten...

Is niet helemaal waar. Je lichaam kan veel meer vitamine C aan dan men voorheen veronderstelde: http://www.dehormoonfactor.nl/vitamine-c-weg-met-de-medicijnkast. Je plast ongeveer 15% van de vitamine C uit, maar 85% wordt wel degelijk opgenomen. Ik slik dagelijks 3000mg vitamine C en ik zweer erbij. Ik ben nooit meer ziek en voel me veel vitaler dan voorheen. Zeker voor iemand die regelmatig drugs gebruikt adviseer ik meer dan 2000mg vitamine C per dag. Het kan voor verschillende kwaaltjes worden ingezet. Boven de 4000mg heeft vitamine C zelfs hetzelfde effect als een antibioticum en daarbij is het veel gezonder.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eet je goed?

Aan je speed kan het niet liggen, kan je super lang bewaren.

Heb je het morgen nog kan je natuurlijk langs de huisarts gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."