#1
Klopt inderdaad. Als je elke dag speed gebruikt zul je natuurlijk wel je tanden moeten poetsen, maar niet meer dan normaal in ieder geval.ZERO- zei:Ik had juist wel eens gelezen dat als je stimulerende middelen hebt gebruikt je beter je tanden niet kunt poetsen, vanwege dat hele speekselverhaal wat je vertelt. Dus bijv. als je een feestje gehad hebt kun je beter de dag erna pas je tanden weer poetsen want het speeksel beschermt je tanden en als je weinig speeksel hebt is het juist niet zo goed om je tanden te poetsen.Dunnetjess33 zei:Of je echt in 4 maanden je gebit kapot snuift weet ik niet. Maar ik weet wel dat je van (veel) speed gebruik net als bij xtc een erg droge mond kunt krijgen. En een droge mond zorgt voor slechte speeksel vorming snachts als je slaapt. En speeksel is crusiaal voor een goede mond kwaliteit, het houd je mond hygienisch van nature. En volgens mij is 4 gram per week toch best wat. Tandarts gaan is een goede optie en vaker je tanden poetsen misschien.
Maar goed als je elke dag stimulerende middelen gebruikt weet ik ook niet hoe dat zit.