Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en xtc

Pep en xtc

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het combineren van MDMA met andere stimulanten zoals amfetamine kan de neurotoxiciteit van MDMA verhogen en wordt sterk afgeraden. Voor de volledigheid: MDMA en XTC zijn hetzelfde.
G
GewjasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Ik heb wat forums afgezocht maar nog niet echt naar een goed antwoord kunnen vinden. Ik was van t weekend op Harmony en heb daar xtc gebruikt. (Ik gebruik het wel is vaker). De eerste paar uur voel ik me helemaal top en pak af en toe iets bij. Alleen de laatste paar uur voel ik me net een zombie zit dan alleen maar een beetje op de grond om me heen aan het loeren.

Heeft iemand tips dat ik me de laatste paar uur nog gewoon lekker doorkangaan? Nou heb ik van een paar maten die het mixen met pep.

Mn volgende feest word waarschijnlijk groundzero en zou daar graag beginnen met xtc en als ik me een beetje zombie begin te voel over tegaan op een beetje pep om nog even doortegaan.

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt :)
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het werkt om speed en xtc te combineren je gaat je zeker weer beter voelen. Alleen gaat het vage van xtc weg wat ik ervaarde. Is alleen niet aan te raden heeft een behoorlijke impact op je lichaam 2 uppers. Het hoort erbij dat je aan de einde van de avond een zombie ben acepteer het, vind het zelf altijd wel leuk wat voor rare gesprekken er nog ontstaan. Of neem vaker een rust momentje dat kan je ook langer door.
G
GewjasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
HardstyleGabber zei:
Het werkt om speed en xtc te combineren je gaat je zeker weer beter voelen. Alleen gaat het vage van xtc weg wat ik ervaarde. Is alleen niet aan te raden heeft een behoorlijke impact op je lichaam 2 uppers. Het hoort erbij dat je aan de einde van de avond een zombie ben acepteer het, vind het zelf altijd wel leuk wat voor rare gesprekken er nog ontstaan. Of neem vaker een rust momentje dat kan je ook langer door.
Klik om te vergroten...

Top dankjewel zal t op groundzero proberen!
G
GewjasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lysergine zei:
Het combineren van MDMA met andere stimulanten zoals amfetamine kan de neurotoxiciteit van MDMA verhogen en wordt sterk afgeraden. Voor de volledigheid: MDMA en XTC zijn hetzelfde.
Klik om te vergroten...

dat snap ik maar een beetje pep om me niet meer zn zombie te voelen kan tog geen kwaad? het is maar 1x in de 2/3 maanden
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewjasper zei:
dat snap ik maar een beetje pep om me niet meer zn zombie te voelen kan tog geen kwaad? het is maar 1x in de 2/3 maanden
Klik om te vergroten...

1 x in de 3 maanden is beter en ik raad pep nemen na xtc af. Je mag je sws aan een heftiger kater verwachten dan met xtc alleen...
G
GewjasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekZ zei:
1 x in de 3 maanden is beter en ik raad pep nemen na xtc af. Je mag je sws aan een heftiger kater verwachten dan met xtc alleen...
Klik om te vergroten...

dat snap ik en de kater accepteer ik. is der misschien een andere manier om geen zombie te worden op het einde? rust momentjes werken niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewjasper zei:
dat snap ik en de kater accepteer ik. is der misschien een andere manier om geen zombie te worden op het einde? rust momentjes werken niet.
Klik om te vergroten...
Of je begint gewoon wat later met xtc, de leuke effecten van xtc duren maar zo'n 4 a 5 uur. Meer dan 1 keer bijnemen na je eerste dosis zorgt niet voor het uitstellen van het leuke gevoel, maar alleen maar dat je aan het einde je langer een zombie blijft voelen.
G
GewjasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
oortjes zei:
Neem 4F of gewoon pep. Word ik veel energieker van dan xtc.
Klik om te vergroten...

Hmm indd volgende keer maar is op prp
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Of je begint gewoon wat later met xtc, de leuke effecten van xtc duren maar zo'n 4 a 5 uur. Meer dan 1 keer bijnemen na je eerste dosis zorgt niet voor het uitstellen van het leuke gevoel, maar alleen maar dat je aan het einde je langer een zombie blijft voelen.
Klik om te vergroten...

Dit. Ik doe dit meestal en is echt ook leuk hoor! De eerste paar (2 en soms wel 3) uurtjes niks nemen aan het begin. Leuk om nuchter dingen te verkennen of wat lekkers te snoepen/snacken en ze daarna onder invloed te zien/horen. En je kan echt tot het einde van je xtc genieten. Dat zombie heb je altijd hoor. Als jij aan t eind van een xtc uitspatting aan de pep gaat voel je je misschien geen zombie maar je ziet er echt wel als een zombie uit hoor. Trust me. Niemand ziet er uit als Doutzen Kroes (lekkel lekkel :yum:) of George Clooney na een festival. Maakt niet uit wat je in je mik hebt gegooid.
Ik ben wel eens BOB op een festival en zelfs dan als je in de spiegel kijkt schrik je je een hoedje aan t einde van de dag. :lolol: Accepteer het, it's all part of the game...
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem 4F of gewoon pep. Word ik veel energieker van dan xtc.
G
GewjasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dunnetjess33 zei:
Dit. Ik doe dit meestal en is echt ook leuk hoor! De eerste paar (2 en soms wel 3) uurtjes niks nemen aan het begin. Leuk om nuchter dingen te verkennen of wat lekkers te snoepen/snacken en ze daarna onder invloed te zien/horen. En je kan echt tot het einde van je xtc genieten. Dat zombie heb je altijd hoor. Als jij aan t eind van een xtc uitspatting aan de pep gaat voel je je misschien geen zombie maar je ziet er echt wel als een zombie uit hoor. Trust me. Niemand ziet er uit als Doutzen Kroes (lekkel lekkel :yum:) of George Clooney na een festival. Maakt niet uit wat je in je mik hebt gegooid.
Ik ben wel eens BOB op een festival en zelfs dan als je in de spiegel kijkt schrik je je een hoedje aan t einde van de dag. :lolol: Accepteer het, it's all part of the game...
Klik om te vergroten...

Indd het heeft ook wel wat om de laatste paar uur lekker om de grond te wausen :wink:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewjasper zei:
Indd het heeft ook wel wat om de laatste paar uur lekker om de grond te wausen :wink:
Klik om te vergroten...

Beetje naar mensen kijken die te vaag zijn om in het publiek zelf te staan of die de ruimte nodig hebben om te hakken. Nooit wat mis mee. Harmony ging wel lekker trouwens, volgend jaar ben ik er bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."