#1
Het combineren van MDMA met andere stimulanten zoals amfetamine kan de neurotoxiciteit van MDMA verhogen en wordt sterk afgeraden. Voor de volledigheid: MDMA en XTC zijn hetzelfde.
Het werkt om speed en xtc te combineren je gaat je zeker weer beter voelen. Alleen gaat het vage van xtc weg wat ik ervaarde. Is alleen niet aan te raden heeft een behoorlijke impact op je lichaam 2 uppers. Het hoort erbij dat je aan de einde van de avond een zombie ben acepteer het, vind het zelf altijd wel leuk wat voor rare gesprekken er nog ontstaan. Of neem vaker een rust momentje dat kan je ook langer door.
Het combineren van MDMA met andere stimulanten zoals amfetamine kan de neurotoxiciteit van MDMA verhogen en wordt sterk afgeraden. Voor de volledigheid: MDMA en XTC zijn hetzelfde.
dat snap ik maar een beetje pep om me niet meer zn zombie te voelen kan tog geen kwaad? het is maar 1x in de 2/3 maanden
1 x in de 3 maanden is beter en ik raad pep nemen na xtc af. Je mag je sws aan een heftiger kater verwachten dan met xtc alleen...
Of je begint gewoon wat later met xtc, de leuke effecten van xtc duren maar zo'n 4 a 5 uur. Meer dan 1 keer bijnemen na je eerste dosis zorgt niet voor het uitstellen van het leuke gevoel, maar alleen maar dat je aan het einde je langer een zombie blijft voelen.dat snap ik en de kater accepteer ik. is der misschien een andere manier om geen zombie te worden op het einde? rust momentjes werken niet.
Neem 4F of gewoon pep. Word ik veel energieker van dan xtc.
Of je begint gewoon wat later met xtc, de leuke effecten van xtc duren maar zo'n 4 a 5 uur. Meer dan 1 keer bijnemen na je eerste dosis zorgt niet voor het uitstellen van het leuke gevoel, maar alleen maar dat je aan het einde je langer een zombie blijft voelen.
Dit. Ik doe dit meestal en is echt ook leuk hoor! De eerste paar (2 en soms wel 3) uurtjes niks nemen aan het begin. Leuk om nuchter dingen te verkennen of wat lekkers te snoepen/snacken en ze daarna onder invloed te zien/horen. En je kan echt tot het einde van je xtc genieten. Dat zombie heb je altijd hoor. Als jij aan t eind van een xtc uitspatting aan de pep gaat voel je je misschien geen zombie maar je ziet er echt wel als een zombie uit hoor. Trust me. Niemand ziet er uit als Doutzen Kroes (lekkel lekkel) of George Clooney na een festival. Maakt niet uit wat je in je mik hebt gegooid.
Ik ben wel eens BOB op een festival en zelfs dan als je in de spiegel kijkt schrik je je een hoedje aan t einde van de dag.Accepteer het, it's all part of the game...
Indd het heeft ook wel wat om de laatste paar uur lekker om de grond te wausen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."