Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpijtig

Spijtig

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dat je zoveel bijkomt als je stopt met speed gebruik..is niet leuk..
N
NachtuiltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet er alles van. Vreselijk! Het gaat ook zo snel allemaal.

ik las dat je gestopt bent? Hoe gaat het?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nachtuiltje zei:
Ik weet er alles van. Vreselijk! Het gaat ook zo snel allemaal.

ik las dat je gestopt bent? Hoe gaat het?
Klik om te vergroten...
Ja vind het ook vreselijk..precies dat we gestraft worden door iets goed te doen..:pensive:met mij gaat het wel he..alles onder controle en met jou.?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je draait het om Lotske. Je kwam niet aan door de speed.
Goed dat je nog gestopt bent!
N
NachtuiltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergic bink zei:
En je valt ook mooier af van sport dan van speed,
Klik om te vergroten...


Dit sowieso!! Veel en veel mooier
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn ook dingen waar je vet van wordt. Antipsychotica ! Gelukkig heb k dat niet meer nodig, alleen nog af en toe voor een nachtje doorslapen. Ik ben nu o.a. Amfetamine gaan gebruiken om af te vallen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dunnetjess33 zei:
Je draait het om Lotske. Je kwam niet aan door de speed.
Goed dat je nog gestopt bent!
Klik om te vergroten...
Bedankt..
N
NachtuiltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lotske1984- zei:
Ja vind het ook vreselijk..precies dat we gestraft worden door iets goed te doen..:pensive:met mij gaat het wel he..alles onder controle en met jou.?
Klik om te vergroten...

Ja, maar je krijgt er wel een gezonder lichaam voor terug. Als ik terug kijk naar foto's uit de tijd dat ik 30 kilo was afgevallen, en zie mijn lichaam van toen, schrik ik. Je wordt niet mooi slank, maar raar slank. 't was niet in proportie en alles hangt. (Althans bij mij). In dat opzicht denk je echt precies zoals ik haha.

Ik wilde nog even zeggen dat ik het enorm knap van je vind. Het laat zien dat je een sterke wil hebt en discipline, niet veel mensen kunnen dat zeggen (waaronder ik). Je mag ontzettend trots op jezelf zijn. Ik kan het niet namelijk.

Ook al krijg je een terugval, je bent nu al zo vet dat je daar overheen komt. Volhouden!

Met mij gaat 't wel prima verder haha.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mits ijzeren discipline kan je wel je vetpercentage van het gebruik behouden ...maar bijna niemand slaagt daarin.
Als je toegeeft aan de vreetbuien die gepaard gaan met stoppen kan je in no time nog zwaarder dan tevoor komen.
Ik heb een kleine terugval gehad begin deze zomer en npaar percentjes gedaald van vetpercentage en het tot op heden kunnen behouden door veel sporten en gezond eten...
Maar speed nemen om kg's te verliezen is waanzin, beter heb je een goed dieet en sport je een paar keer per week dan zul je je op termijn duizend maal beter voelen dan tijdens je speedgebruik.
En je valt ook mooier af van sport dan van speed,
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergic bink zei:
Mits ijzeren discipline kan je wel je vetpercentage van het gebruik behouden ...maar bijna niemand slaagt daarin.
Als je toegeeft aan de vreetbuien die gepaard gaan met stoppen kan je in no time nog zwaarder dan tevoor komen.
Ik heb een kleine terugval gehad begin deze zomer en npaar percentjes gedaald van vetpercentage en het tot op heden kunnen behouden door veel sporten en gezond eten...
Maar speed nemen om kg's te verliezen is waanzin, beter heb je een goed dieet en sport je een paar keer per week dan zul je je op termijn duizend maal beter voelen dan tijdens je speedgebruik.
En je valt ook mooier af van sport dan van speed,
Klik om te vergroten...
Vreetbuien heb ik eigenlijk weinig last van..probeer nu elke dag 2 litters water te drinke en gezond te eten..ik hoop dat ik terug ga afvallen want mijn buik amaai..maar er bestaan toch ook producten om een snellere stofwisseling te krijge of vet verbranding..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nachtuiltje zei:
Ja, maar je krijgt er wel een gezonder lichaam voor terug. Als ik terug kijk naar foto's uit de tijd dat ik 30 kilo was afgevallen, en zie mijn lichaam van toen, schrik ik. Je wordt niet mooi slank, maar raar slank. 't was niet in proportie en alles hangt. (Althans bij mij). In dat opzicht denk je echt precies zoals ik haha.

Ik wilde nog even zeggen dat ik het enorm knap van je vind. Het laat zien dat je een sterke wil hebt en discipline, niet veel mensen kunnen dat zeggen (waaronder ik). Je mag ontzettend trots op jezelf zijn. Ik kan het niet namelijk.

Ook al krijg je een terugval, je bent nu al zo vet dat je daar overheen komt. Volhouden!

Met mij gaat 't wel prima verder haha.
Klik om te vergroten...
Dank u..er komt en tijd dat het jou ook lukt hoor..:relieved:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewichtstoename is een groot probleem ja. Enerzijds vertaald de trek aan speed zich bij veel mensen naar vraatzucht, de combinatie met vaak een lang aaneengesloten periode van depressie maakt het gaan sporten een stuk lastiger. Vooral als je een persoon bent dat nooit veel gesport heeft is het lastig omdat ineens te integreren in je leven. Het beste blijft aanmeten van ritme en daar dan wanneer dit stabiel is sport aan toe te voegen. Vooral als je met iemand zou kunnen sporten die je thuis ophaalt om samen naar de sportschool ofzo te gaan helpt enorm.

Je stofwisseling is traag geworden bij het stoppen met pep. Je lichaam zit nog in overlevingsmodus waardoor het veel fanatieker vast blijft houden aan dat wat je tot je neemt. Probeer inderdaad veel water te blijven drinken en wat ook goed helpt is pittige dingen eten als je je stofwisseling wil versnellen. Een ander belangrijk punt is veel slapen maar dat doe je voorlopig nog wel. Zorg wel dat je slaap na een paar maanden niet langer wordt dan 8 uur de nacht. Want meer uren maken kan eigenlijk een vanuit depressie gevoede wil om te ontsnappen zijn.

Ik ben toen ik stopte met pep ruim 20 kilo aangekomen. Het heeft 1,5 jaar geduurd voordat ik weer op streefgewicht zat ghehe. Het zelfde gaat op voor een aantal vrienden van mij, allemaal echt heel veel aangekomen. Maar van hen ben ik als enige gaan sporten en wat ook wel verklaard waarom zij dik zijn gebleven. Denk er echter niet aan om ooit weer speed te gaan gebruiken om je gewicht kwijt te raken! Want ja, de resultaten zullen erg goed zijn... echter verniel je daarmee alles wat je in die voorafgaande maanden hebt opgebouwd aan stofwisseling, spiermassa, wilskracht en regelmaat.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketaboy zei:
Gewichtstoename is een groot probleem ja. Enerzijds vertaald de trek aan speed zich bij veel mensen naar vraatzucht, de combinatie met vaak een lang aaneengesloten periode van depressie maakt het gaan sporten een stuk lastiger. Vooral als je een persoon bent dat nooit veel gesport heeft is het lastig omdat ineens te integreren in je leven. Het beste blijft aanmeten van ritme en daar dan wanneer dit stabiel is sport aan toe te voegen. Vooral als je met iemand zou kunnen sporten die je thuis ophaalt om samen naar de sportschool ofzo te gaan helpt enorm.

Je stofwisseling is traag geworden bij het stoppen met pep. Je lichaam zit nog in overlevingsmodus waardoor het veel fanatieker vast blijft houden aan dat wat je tot je neemt. Probeer inderdaad veel water te blijven drinken en wat ook goed helpt is pittige dingen eten als je je stofwisseling wil versnellen. Een ander belangrijk punt is veel slapen maar dat doe je voorlopig nog wel. Zorg wel dat je slaap na een paar maanden niet langer wordt dan 8 uur de nacht. Want meer uren maken kan eigenlijk een vanuit depressie gevoede wil om te ontsnappen zijn.

Ik ben toen ik stopte met pep ruim 20 kilo aangekomen. Het heeft 1,5 jaar geduurd voordat ik weer op streefgewicht zat ghehe. Het zelfde gaat op voor een aantal vrienden van mij, allemaal echt heel veel aangekomen. Maar van hen ben ik als enige gaan sporten en wat ook wel verklaard waarom zij dik zijn gebleven. Denk er echter niet aan om ooit weer speed te gaan gebruiken om je gewicht kwijt te raken! Want ja, de resultaten zullen erg goed zijn... echter verniel je daarmee alles wat je in die voorafgaande maanden hebt opgebouwd aan stofwisseling, spiermassa, wilskracht en regelmaat.
Klik om te vergroten...
Met 8 uurtjes slaap kom ik niet toe hoor..en zijn er trouwens geen medicatie om de stfwisseling te versnelle.?en wat doe jij van sport.?en ga je ook naar meetings.?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Met 8 uurtjes slaap kom ik niet toe hoor..en zijn er trouwens geen medicatie om de stfwisseling te versnelle.?
Klik om te vergroten...

Het is beter dat je medicatie uitsluit en enkel op gezonde voeding en gezonde levensstijl jouw doel volbrengt...
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
Het is beter dat je medicatie uitsluit en enkel op gezonde voeding en gezonde levensstijl jouw doel volbrengt...
Klik om te vergroten...
mja ik lees het ook telkens dat ze een medicatie of een middeltje zoekt ipv een actieve gezonde levensstijl aan te meten... ps lotske ook de medicatie die je neemt om te slapen kan zorgen voor gewichtstoename en vertraging van je stofwisseling
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergic bink zei:
mja ik lees het ook telkens dat ze een medicatie of een middeltje zoekt ipv een actieve gezonde levensstijl aan te meten... ps lotske ook de medicatie die je neemt om te slapen kan zorgen voor gewichtstoename en vertraging van je stofwisseling
Klik om te vergroten...
Ik wil wel een gezonde levenstijl aan meten..maar toen ik geen benzo nimmer innam had ik geen gezonde levensstijl hoor..was altij kei moe kon s'nacht bijna nie slape..das vermoeiend hoor..ja ik neem nu wellbutrine in een sindsdien heb ik terug energie gevonden..daarvoor was ik een echt wrak..jamer dat het met medicatie moet gebeure ivm energie maar tis nu zo..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
jamer dat het met medicatie moet gebeure ivm energie maar tis nu zo..
Klik om te vergroten...
Wat je alleen niet lijkt te begrijpen is dat het op de lange termijn de beste resultaten qua slaap, gezondheid, energie, gemoedstoestand, etc geeft wanneer je helemaal geen medicatie meer gebruikt. De eerste periode kan zwaar zijn, omdat je geestelijk en lichamelijk gewend bent om dingen met medicatie te bereiken. Maar als je uiteindelijk weer leert om het zonder medicatie te doen zal het resultaat veel beter zijn.

En je ze dat je nu nog niet zonder medicatie kunt, maar wanneer kun je dat wel dan? Er is altijd wel een excuus om aan verslavingen vast te houden, zolang je jezelf voor gek blijft houden veranderd het ook niet. Je zult een keer uit die vicieuze cirkel moeten stappen en hoe eerder hoe sneller je ook gelukkig en gezond kunt worden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Wat je alleen niet lijkt te begrijpen is dat het op de lange termijn de beste resultaten qua slaap, gezondheid, energie, gemoedstoestand, etc geeft wanneer je helemaal geen medicatie meer gebruikt. De eerste periode kan zwaar zijn, omdat je geestelijk en lichamelijk gewend bent om dingen met medicatie te bereiken. Maar als je uiteindelijk weer leert om het zonder medicatie te doen zal het resultaat veel beter zijn.

En je ze dat je nu nog niet zonder medicatie kunt, maar wanneer kun je dat wel dan? Er is altijd wel een excuus om aan verslavingen vast te houden, zolang je jezelf voor gek blijft houden veranderd het ook niet. Je zult een keer uit die vicieuze cirkel moeten stappen en hoe eerder hoe sneller je ook gelukkig en gezond kunt worden.
Klik om te vergroten...

Dit klopt. Ik gebruikte dan wiet voor het slapen tijdens mijn verslaving maar het komt op hetzelfde neer. Ik rookte mezelf in slaap zeg maar. Ik sliep goed in op wiet maar sliep nooit langer dan 5 a 6 uur. Als ik wilde uitslapen ging dat niet. Plus dat ik gebroken wakker werd, je slaapt namelijk niet goed op hulpmiddelen. Je lichaam rust niet genoeg uit.
Toen ik gestopt was sliep ik als een roos! Ik moest zelfs een wekker gaan zetten omdat ik zo 9 a 10 lag te knorren. En ik word veel uitgeruster en goed gehumeurd wakker. Echt uitgeslapen. Dat had ik jaren niet gedaan en het is zooo lekker!
Wat Psychedelibee zegt is echt zo. De beste slaap is helemaal zonder iets.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
lotske1984- zei:
Met 8 uurtjes slaap kom ik niet toe hoor..en zijn er trouwens geen medicatie om de stfwisseling te versnelle.?en wat doe jij van sport.?en ga je ook naar meetings.?
Klik om te vergroten...

Fitness deed ik :P met vallen en opstaan dat wel haha. Het hielp dat een maat van mij me geregeld kwam ophalen omdat die toch langs mijn huis kwam richting sportschool. Meetings geen ervaring mee. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sprokkie zei:
Dat is zeker mogelijk. Speed is niet de enige manier om aftevallen..
Volhouden Lotske , je bent zeer zeker op de goede weg !
Klik om te vergroten...
Dank u wel.!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."