Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnhandigheden speed verpakking gedoe

Onhandigheden speed verpakking gedoe

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hm. Even voor me zien, laat je de speed dan ook drogen op dat papier, of is papier groot genoeg dat je bordje speed gewoon erop kan laten leegvallen?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, ik zal wel de minst vindingrijke persoon ooit zijn, maar als je speed laat drogen (omdat het speed paste is, of omdat je het net hebt gewassen met aceton), dan laat je dat drogen op een bordje toch. Hoe krijgen jullie dat nou fatsoenlijk terug in een gripzakje. Ik voel me echt een idioot maar zit er toch mee te klooien met een pasje en een soort schepje...

Kortom ik sta open voor ideeën. *Erger erger :sweat:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vouw altijd een klein blaadje dubbel dat je zo lijn ziet in het midden van je blad, op die lijn doe ik dan de speed/ketamine. Vouw hem een beetje dubbel en dan kun je het zo terug in je gripzakje laten glijden.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrijdag terug pepdag , Sanne?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Hm. Even voor me zien, laat je de speed dan ook drogen op dat papier, of is papier groot genoeg dat je bordje speed gewoon erop kan laten leegvallen?
Klik om te vergroten...
Ik laat altijd me speed op papier zonder lijntjes drogen. De papier neemt de vocht van de speed op.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
HardcoreGabber zei:
Ik laat altijd me speed op papier zonder lijntjes drogen. De papier neemt de vocht van de speed op.
Klik om te vergroten...
Ja dat is uiteindelijk de snelste manier, zelfs zeer natte pep een paar keer aandrukken tegen het papier, bv met een blad printerpapier zonder lijntjes en in no time is al het vocht onttrokken en is ie zelfs snuifklaar .
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergic bink zei:
Ja dat is uiteindelijk de snelste manier, zelfs zeer natte pep een paar keer aandrukken tegen het papier, bv met een blad printerpapier zonder lijntjes en in no time is al het vocht onttrokken en is ie zelfs snuifklaar .
Klik om te vergroten...
Klopt zo doe ik het ook. En met een pasje ga ik er zo nu en dan nog wat in stampen en de speed omgooien. Zo kan wat boven op licht ook drogen omdat je het husselt .
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
O.O oh leer weer van alles hier, speed voor beginners deel 1. Geen idee had ik daarvan. :grin: Thanks voor de tips!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergic bink zei:
Vrijdag terug pepdag , Sanne?
Klik om te vergroten...

Haha, ja het is wel een favo ja, maar zeker niet iedere vrijdag! :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Grappig dat iedereen het over papier zonder lijntjes heeft. Uiteraard heeft dat niet de voorkeur aangezien daar inkt op zit die anders in je speed kan komen. Maar wit papier is gebleekt en die bleek kan ook net zo goed in je speed komen als je het daar op droogt. Om die reden droog ik het daarom altijd gewoon direct op een bord.

Maar verder niet moeilijker maken dan het is. Pak gewoon een papiertje of vel papier als je het moeilijk vind om het van het bord op het papier te krijgen. Schuif met een pasje je speed van het bord op het papier. Vouw het papier(tje) dubbel en gebruik dat als een soort trechter om het zo weer netjes het zakje in te laten glijden.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet niet hoe loyaal je bent aan die zakjes, maar sealtjes zijn wel veel handiger als het gaat om droge speed vervoeren, je kan ermee scheppen en natuurlijk jezelf makkelijk mee bedienen. Plus als een plastic zakje per ongeluk uit je portemonnee valt, snapt de meest naïeve brave borst nog wat het is. Ik ken een verhaal (waarheid kan ik niet garanderen) van iemand die een sealtje liet vallen en dat een random persoon achter hem het oppakte met 'hey je verliest iets', met onwetendheid sprankelend in de ogen xD
Ook handig zijn lege plastic medicatie potjes, die zijn bij sommige van mijn vrienden altijd populair geweest :P

Qua drogen, altijd op een bord en zijn gang laten gaan. Ik zelf begin meestal met pletten op een bord en als plamuur uitsmeren. Vervolgens met een pasje draai ik krullen (meer oppervlakte om te drogen). Als ik heel ongeduldig ben en niet wil wachten op het bord,. dan doe ik een klein klontje in de magnetron voor een paar tellen. *daar wel mee oppassen, afhankelijk van de samenstelling kan het gaan meuren of knetterend heel de binnenkant van je magnetron versieren.
Een klassieke actie van mijzelf: "owh, naja, dan gooi ik gewoon dat pasje waar nog een laagje op zit (van het uitsmeren over het bord) in de magentron".. Niet heel erg.. maarr.. dit was mijn ovchipkaart.. zoals de naam doet vermoede, zit daar een chip in... Ik 'lalala' doodleuk magnetron aangezet.. knalt die pas zo hard uit elkaar dat de magnetron deur ervan opensloeg... haha.

Dan nog een laatst dingetje wat ik zo kan bedenken.. niet je droge pep zeven, dan wordt het zo'n 'lossig' poedertje van, dat het makkelijk met een lijntje je keel in schiet. Dat een keertje zo erg gehad dat ik erdoor moest hoesten en een soort 'rook' wolkje van pep uitblies via de mond. :P

oja nog een dingetje, niet je LSD zegels bewaren in een plastic zakje waar ook een niet geheel droog sealtje inzit. ^^
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het altijd gedroogd op een spiegel, eerst met een pasje alles uitsmeren en dan met een mesje het fijnmaken en eens in de zoveel tijd even husselen, tot het goed droog is en daarna weer terug in het zakje, werkt voor mij persoonlijk erg goed.
Hoop dat je er iets mee kan
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kikemoes zei:
Ik heb het altijd gedroogd op een spiegel, eerst met een pasje alles uitsmeren en dan met een mesje het fijnmaken en eens in de zoveel tijd even husselen, tot het goed droog is en daarna weer terug in het zakje, werkt voor mij persoonlijk erg goed.
Hoop dat je er iets mee kan
Klik om te vergroten...

Niet echt, ik bedoelde vooral hoe je het terug in het zakje krijgt. :grin: Haha! Maar heb inmiddels een papieren soort trechter idee gevouwen dus tegenwoordig gaat het prima. :)
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha gelukkig maar, verkeerd gelezen, mooi dat het zo lukt, ik had altijd een soort scheermesje en daar schoof ik het dan op en dan weer terug in het zakje
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh bestaat dit fijne goedje nog? Dacht dat t een paar jaar geleden was uitgestorven
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
missWappie zei:
Oh bestaat dit fijne goedje nog? Dacht dat t een paar jaar geleden was uitgestorven
Klik om te vergroten...

Huh? Dacht je dat speed uitgestorven was? :grinning:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
Haha, ja het is wel een favo ja, maar zeker niet iedere vrijdag! :wink:
Klik om te vergroten...
Inderdaad geniet met mate , laat het speciaal blijven.

Soms vond ik het jammer dat het mij niet goed uitwerkt. Want anders had ik wel weer meer schoongemaakt en dergelijke dingen :tongueout:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kikemoes zei:
Ik heb het altijd gedroogd op een spiegel, eerst met een pasje alles uitsmeren en dan met een mesje het fijnmaken en eens in de zoveel tijd even husselen, tot het goed droog is en daarna weer terug in het zakje, werkt voor mij persoonlijk erg goed.
Hoop dat je er iets mee kan
Klik om te vergroten...

Dit doe ik ook, ik pak daarna een papiertje wat ik dubbel vouw (zoals ook al aangegeven is hier) en dan stop ik het terug in het zakje. Met een spiegel zit je niet met opstaande randen waardoor het makkelijker is om alles, zonder gehannes, terug in het zakje te doen.
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweibeiner zei:
Dit doe ik ook, ik pak daarna een papiertje wat ik dubbel vouw (zoals ook al aangegeven is hier) en dan stop ik het terug in het zakje. Met een spiegel zit je niet met opstaande randen waardoor het makkelijker is om alles, zonder gehannes, terug in het zakje te doen.
Klik om te vergroten...
Ik zou zo 123 ook geen betere manier kunnen bedenken als een spiegel of een glazen tafel, dat je alles goed kan zien liggen inderdaad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."