Ik vind het lekker spul, maar de creativiteit neemt bij mij zeker niet toe, eerder af. Vele snelle gedachtes die ik moeilijker filter, een gejaagd gevoel dat alles sneller moet en vooral dat egoistische wat ik krijg als ik heb genomen, nee ik word een acreatieve asshole op speed. Geen geweldig gezelschap.
de tweede keer dat ik dit lees bij je Bas, full respect hoor makker, maar het karakter heeft ook veel te zien met de uitwerking.
Ik ken er die erop klussen , zinloos klussen zoals bromfietsen tot de laatste bout uit elkaar halen en dan terug samen steken.
Mooie prestatie, maar zinloos tijdverdrijf.
Dan heb ik mensen gekend die zinloos putten groeven in de tuin en nu nog rugklachten hebben en spijt....ook zinloos
Sommigen worden er evil op en gingen met katapulten vanuit de auto knikkers door ramen schieten...opgepakt, politie vond video's waarop ze de pimp speelden met kg's pep en wiet, de bak in .
Dan ken ik nkunstenaar die constant met nkraai op zen schouder loopt en schilderijen maakt waar je paf van staat. op 10 tallen grammen per week, geen gelul.
Dan heb jer die uren muziek maken in gewaand talent, en elke morgen de shit wissen , in een oneindige loop.
En her en der zie je nreeds talentbezittende , productiever te werk gaan met het reeds al aanwezige in hem.
Laat ons Philip K dick bv nemen , jean paul sartre, de wiskundige paul erdos , jules deelder zen performances...
en dan de vele verzwijgers...
Moraal vant verhaal, wat je hebt versterkt het, maar miraculeus creativiteit pompen in iemand die bv een handige harry is ofzo, ok die zal mss behendiger werken.
Maar creativiteit moet er ergens inzitten, zoals sommigen hier boven het boeventalent hadden, werd ook dit nog versterkt.
DRUGS is ngok met je geest, input and output, see for yourself
