#1
zelf drink ik vooral melk (naast bier), vermindert de toxiteit oftewel giftigheid van de speed, is heel lekker bij speedgebruik en er zitten ook nog stoffen in die een eventuele kater tegengaan.
Ik heb dit afgelopen weekend geprobeerd tijdens speed, melk (volgens mij nadat ik die tip van jou ergens op het forum had gelezen?), maar ik kreeg het echt niet weg. Heb normaal geen probleem met melk maar op speed smaakte dit ineens enorm vies. Alsof alle onderdelen in de melk uit elkaar waren gevallen en ik alles apart proefde, en vooral het 'vettige' kwam heel prominent naar voren. Brrrrr!
Verder wel volkomen eens met het advies dat genoeg drinken belangrijk is. Ik vind het zelf alleen wel altijd lastig om me daar aan te houden, omdat alles zo vies en onnatuurlijk smaakt. Kwestie van jezelf om de zoveel tijd dwingen om een paar slokken te nemen denk ik. Na een upper (ook MDMA) probeer ik wel altijd voor ik ga slapen iets van vla/yoghurt te eten. Je zit er meestal echt niet op te wachten op dat moment, dus het is echt jezelf een beetje dwangvoederen, maar het gaat je helpen bij je kater de volgende dag en symptomen zoals een droge mond/pijnlijk gehemelte verminderen.