Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroge bakkes na speed.

Droge bakkes na speed.

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Linksrechts

geen idee, mijn speed is altijd goed, direct van de producent en nog nat.

verder gaan we er hier bij advies vanuit dat men kwalitatief goede speed heeft. we kunnen er toch niet vanuit gaan dat iedereen speed heeft van 25% en het advies geven om dan maar meteen met 1 gram te beginnen.?
Klik om te vergroten...



Ik spoor niemand aan om meer of minder speed te gaan gebruiken. integendeel. Het is ook omdat jullie geen idee hebben van wat er allemaal in je speed zit dat er hier zoveel rare verhalen worden verteld. Dus aan het aantal rare verhalen besluit ik dat de meesten speed hebben van 25% amfetamine.

Dus je hebt geen idee maar je speed is wel altijd goed en rechtstreeks van de producent?
you sir just made my day hahahahahahhahahahahhahahahaha
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
speed is een verzamelnaam voor de verschillende soorten amfetamines. maar in de praktijk wordt met speed gewoon amfetamine bedoelt.

verder geen idee waar jij het over hebt. maar dat heb ik met al jouw posts vandaag. :tongueout:
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dit kan toch niet serieus genomen worden?

Ik ben u zeer dankbaar beste gebruiker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hola zeg! Whats going on here? Mijn speed is 70% zuiver zonder caffeine etc. Zelfs nog gewassen met aceton. Dus lulkoek dat “al onze speed” maar 25% bevat. Ik snuif geen caffeine maar speed.

Linksrechts zei:
De enige reden waardoor je niet kan slapen, veel zweet, grote pupillen krijgt, en al die andere rare shit is door de toegevoegde versnijdingsmiddelen. Dit omdat amfetamine deze verschijnselen niet veroorzaakt.
Klik om te vergroten...
Nu mag ik toch wel even lachen? Hahahahahahahaha... Lul niet zo dom. Sorry hoor... Neem jij maar eens een klein snuifje echte speed, dus geen caffeine, wedden dat je uren niet kan slapen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@De Dunne

je hebt niks gemist hoor. een of andere nieuweling ging ongelooflijk te keer hier, ik heb het zelfs gemeld en hem uiteindelijk op negeren gezet.

uiteindelijk heeft hij al zijn reacties weer verwijderd. of ik zie ze niet omdat ik hem op negeren heb staan.

het kwam er op neer dat wij allemaal sukkels waren en er de ballen verstand van hadden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Linksrechts zei:
De enige reden waardoor je niet kan slapen, veel zweet, grote pupillen krijgt, en al die andere rare shit is door de toegevoegde versnijdingsmiddelen. Dit omdat amfetamine deze verschijnselen niet veroorzaakt.
Klik om te vergroten...
Wat een bullshit is dit zeg! Van zuivere amfetamine kun je net zo goed slecht slapen, veel zweten of grote pupillen krijgen...

Linksrechts zei:
Jullie drugs worden getest op zuiverheid en niet op grondstoffen.

Moest je zoals je zelf zegt verstand hebben van kwaliteit zou je beseffen dat dit geen mening van me is maar een feit dat niet door mij is bepaald maar door simpele chemie.
Klik om te vergroten...
Wederom bullshit. Bij het testen krijg je de stoffen in je sample door en voor hoeveel procent die aan het geheel bijdragen.

Van welke grondstoffen de amfetamine gemaakt is doet er dus niet toe, eindresultaat is gewoon amfetamine. Wat wel relevant is restanten van grondstoffen uit de productie en eventuele versnijdingsmiddelen, maar beide krijg je ook gewoon te horen bij de testuitslag. Dus jij bent hier de gene die niks van chemie begrijpt...

@Linksrechts. Dat je hier allemaal bullshit komt vertellen is nog tot daar aan toe, maar graag wel respectvol naar andere leden toe blijven. Zie ik meer on respectvolle posts van je vanaf hier, dan volgt een ban van 3 dagen.

Als je het ergens niet mee eens ben, kom dan zelf ook met argumenten waarom. Het is wel heel makkelijk om te zeggen dat de ander onzin praat zonder toe te lichten waarom. Nu heb je bovendien inhoudelijk niks toegevoegd aan het topic en alleen maar conflict gezocht.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Linksrechts zei:
Speed word al versneden tijdens het productieproces naar 73.98% amfetamine,
Klik om te vergroten...
Voor iemand die claimt verstand van chemie te hebben praat je echt zware onzin. Dat speed niet 100% zuiver is heeft niks met versnijden te maken, maar met het feit dat 100% zuivere speed een olieachtige substantie is die je niet kunt consumeren. Om het te kunnen consumeren wordt er dus een zoutvorm van gemaakt, bij speed is dat dan sulfaat. Versnijden is het toevoegen van middelen zonder noodzaak, sulfaat is nodig en dus geen versnijdingsmiddel.

En dan nog iets, als je dan toch zo betweterig wilt doen, amfetamine sulfaat heeft een maximale zuiverheid van 73.38%... Zorg dan op zijn minst dat je details kloppen als je verder geen idee hebt waar je over praat.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Voor iemand die claimt verstand van chemie te hebben praat je echt zware onzin. Dat speed niet 100% zuiver is heeft niks met versnijden te maken, maar met het feit dat 100% zuivere speed een olieachtige substantie is die je niet kunt consumeren. Om het te kunnen consumeren wordt er dus een zoutvorm van gemaakt, bij speed is dat dan sulfaat. Versnijden is het toevoegen van middelen zonder noodzaak, sulfaat is nodig en dus geen versnijdingsmiddel.

En dan nog iets, als je dan toch zo betweterig wilt doen, amfetamine sulfaat heeft een maximale zuiverheid van 73.38%... Zorg dan op zijn minst dat je details kloppen als je verder geen idee hebt waar je over praat.
Klik om te vergroten...


Zoals je weet, is de puurste snuifbare vorm van speed, 73.98% puur. In gewichtsprocenten. Dat houd dus in, dat van elke gram pure pep die je hebt, er 73.98% werkzame stof in zit, en de overige 26%, sulfaat, er enkel is om van pure vloeibare 100% amfetamine, wat niet snuifbaar is, snuifbare pep van te maken.

Zoals je ook wel weet, zijn procenten relatief. Het is eigenlijk een minder precieze weergave van een breuk.

Zuivere amfetamine is dus een vloeibare base. Dit bevat 100% amfetamine.
Zuivere amfetamine sulfaat is een zout. Dit bevat 73.98% amfetamine.

Nu naar het punt.
Als je 90% pure amfetamine hebt, heb je dus 90% amfetamine, en de rest is een onbekende stof(restproducten, onzuiverheden etc.)

Als je 90% amfetaminesulfaat hebt, heb je dus in je gram pep, 90% amfetaminesulfaat zitten, en 10% onbekende stof(versnijdingsmiddel o.i.d.).
In je gram speed zit dan dus 900mg amfetamine sulfaat. Die 900mg is opgebouwd uit 73% amfetamine, en 27% sulfaat.
73% van 900mg=657mg amfetamine
27% van 900mg=243mg sulfaat.

In een gram 90% amfetamine zit dus 900mg amfetamine.
In een gram 90% amfetaminesulfaat zit dus 657mg amfetamine.

Hoop dat het een beetje duidelijk voor je is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
je zegt nu hetzelfde als wij al die tijd al stelden en wat anders dan je hier voor zei.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Linksrechts zei:
Nu naar het punt.
Als je 90% pure amfetamine hebt, heb je dus 90% amfetamine, en de rest is een onbekende stof(restproducten, onzuiverheden etc.)

Als je 90% amfetaminesulfaat hebt, heb je dus in je gram pep, 90% amfetaminesulfaat zitten, en 10% onbekende stof(versnijdingsmiddel o.i.d.).
In je gram speed zit dan dus 900mg amfetamine sulfaat. Die 900mg is opgebouwd uit 73% amfetamine, en 27% sulfaat.
73% van 900mg=657mg amfetamine
27% van 900mg=243mg sulfaat.

In een gram 90% amfetamine zit dus 900mg amfetamine.
In een gram 90% amfetaminesulfaat zit dus 657mg amfetamine.

Hoop dat het een beetje duidelijk voor je is.
Klik om te vergroten...
En wat is je punt nu dan?

Oh en even voor de duidelijkheid de test resultaten van de Nederlandse labs zijn altijd in procenten van de basevorm. Dus als je van het lab terug krijgt dat je speed is getest op 73%, dan heb je dus volledig zuivere speed ofwel 100% amfetamine sulfaat.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
En wat is je punt nu dan?

Oh en even voor de duidelijkheid de test resultaten van de Nederlandse labs zijn altijd in procenten van de basevorm. Dus als je van het lab terug krijgt dat je speed is getest op 73%, dan heb je dus volledig zuivere speed ofwel 100% amfetamine sulfaat.
Klik om te vergroten...


1) de basevorm kun je wel consumeren.
2) er bestaan dus wel grammen van 90% puurheid
3) waarom zouden ze de procenten van de basevorm gebruiken als je die (volgens jou) niet kan consumeren?
4) er bestaat wel een vloeistof waarvan er meer dan 73% amfetaminesulfaat overschiet als je het herkristalliseert.

waarschijnlijk spreek je over racemische amfetamine en heb je nog altijd geen idee waar ik het over heb.

Als je echt moeilijk wilt gaan doen over de zuiverheid van amfetaminesulfaat (73.80%max) heb ik hier de bereking voor je aangezien je claimt dat je in een ander topic er wat over geschreven hebt wat langs geen kanten klopt.

amfetamine (135.21g/mol)
amfetaminesulfaat (96.06 g/mol) kan 2 amfetamines behouden door de dubbele negatieve lading

dus: (2x135.21) + (1x96.06) = 366.43 g/mol

max % van amfetamine sulfaat is: 270.42/366.43 x 100 = 73.80%


en mijn wereld gaat pas echt instorten als ik een ban krijg van 3 dagen... WAUW. dit is waarschijnlijk de zwakske bedreiging die ik in mn leven gehoord heb. wordt volwassen en probeer te begrijpen wat ik hier allemaal schrijf, mss leren jullie nog iets.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Hola zeg! Whats going on here? Mijn speed is 70% zuiver zonder caffeine etc. Zelfs nog gewassen met aceton. Dus lulkoek dat “al onze speed” maar 25% bevat. Ik snuif geen caffeine maar speed.

Nu mag ik toch wel even lachen? Hahahahahahahaha... Lul niet zo dom. Sorry hoor... Neem jij maar eens een klein snuifje echte speed, dus geen caffeine, wedden dat je uren niet kan slapen?
Klik om te vergroten...

Bij mensen met ADHD en ADD werkt amfetamine omgekeerd. En omdat hier ergens een topic staat over hoe je speed wast met aceton denk je waarschijnlijk dat je het warm water hebt uitgevonden. er bestaan 3 methodes om speed te zuiveren. met een enkel solvent geraak je niet aan 100% zuivere sulfaat.

Dus toon me eens je echte speed en laten we wedden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kerel,

voor je je hier hebt ingelezen heb je al zo veel onzin lopen lullen dat ik je niet meer serieus neem. nadat je je hier hebt ingelezen begint wat je stelt al een beetje meer bij de waarheid te komen, maar nog steeds bol van de fouten. eerst was het 73.98%, nu is het dus 73,80%. maar in werkelijkheid is het toch echt 73.38%, dus je rekensom klopt niet.

bij ADHD-ers werkt speed dus niet omgekeerd, en ik kan het weten want ik heb het. lagere doseringen zijn voor ons wat meer rustgevend ten opzichte van niet ADHD-ers, maar bij hogere doseringen dan gaan ook wij stuiteren. omdat ons dopamine-niveau wat lager is dan bij anderen hebben wij iets meer speed nodig om hetzelfde effect te krijgen.


al je reacties schreewen: 'kijk mij eens ik heb er enorm veel verstand van', terwijl het 73,38% onzin is wat je stelt.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
kerel,

voor je je hier hebt ingelezen heb je al zo veel onzin lopen lullen dat ik je niet meer serieus neem. nadat je je hier hebt ingelezen begint wat je stelt al een beetje meer bij de waarheid te komen, maar nog steeds bol van de fouten. eerst was het 73.98%, nu is het dus 73,80%. maar in werkelijkheid is het toch echt 73.38%, dus je rekensom klopt niet.
Klik om te vergroten...

Vriendschap vanaf het moment dat jij zei dat speed een overkoepelende naam is voor amfetamines denk ik niet dat jij capabel bent om mij de waarheid te vertellen over amfetamines en hun berekeningen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."