Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed schaarste in de hoofdstad?

Speed schaarste in de hoofdstad?

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste DF’rs.
Nu heb ik via via een gram speed op de kop kunnen tikken. (Word al getest) . Nu vertelde ik dat een vriend en die vroeg zich af waar ik het vandaan had omdat hij het niet kan krijgen. Is het op dit moment lastig om überhaupt speed te bemachtigen in de hoofdstad? Of kent hij gewoon niet de juiste mensen? Coke in overvloed volgens hem maar speed niet. Klopt dit? Wat zijn jullie ervaringen op dit moment?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb recent niet naar speed gezocht, maar het is eigenlijk altijd makkelijk te krijgen. Waarschijnlijk kent hij gewoon de verkeerde mensen dus.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks. Zijn er misschien speed gebruikers hier die hun speed in Amsterdam en omstreken kopen? Het lijkt mij namelijk ook sterk dat het juist daar schaars is. Ik moet wel bekennen dat ik zelf niet heb gezocht naar speed.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind sws dat pep overal wat schaarsers is geworden. Jaren 90, begin 2000 was het er in overvloed. Nu vind je op elke hoek van de straat cocaine maar pep kan wel es een zoektocht worden als je niet in de juiste regio zit of een speedsnuivende kennis hebt.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na maanden zoeken durf ik wel te beweren dat er zat te vinden is. (Aanbod bij verschillende dealers) Kwaliteit is echter wel een ander verhaal. Ben inmiddels vrij zat van naar testcentrum rijden en weer teleurgesteld bij de uitslagen. Vanavond hopelijk wel raak! Ben wel 5 dealers/contacten verder. De aanhouder wint. :flushed::grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Thanks. Zijn er misschien speed gebruikers hier die hun speed in Amsterdam en omstreken kopen? Het lijkt mij namelijk ook sterk dat het juist daar schaars is. Ik moet wel bekennen dat ik zelf niet heb gezocht naar speed.
Klik om te vergroten...
Ik had het niet duidelijk vermeld zie ik, maar ik kom zelf uit Amsterdam. En heb genoeg adresjes daar in de buurt waar ik aan speed kan komen. Dat het juist in Amsterdam schaars is lijkt me ook sterk, want daar is het eigenlijk altijd wel in overvloed.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Het leek mij namelijk ook al vrij sterk ja. Dan zoekt hij dus gewoon niet goed of kent geen mensen.
Klik om te vergroten...
Het is meestal een kwestie van de juiste mensen kennen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Het is meestal een kwestie van de juiste mensen kennen.
Klik om te vergroten...
Bij mij is het een soort van in mijn schoot geworpen. Ik heb het ook niet via een dealer maar een kennis die mij voor ene keer een gram verkocht heeft. Verder zou ik ook niet iemand weten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nooit zelf naar speed gezocht, maar ik dacht dat het juist samen met XTC één van de makkelijkst verkrijgbare drugs was, kwaliteit dan even niet meegenomen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
in de provincie verdrinken we er zo wat in. :tongueout:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overigens vergeten te vermelden in mijn post, mijn nieuwe komt zelfs uit Amsterdam.
Ben inmiddels het halve land wel door geweest hoor maar het is er, ook in Amsterdam, en zelfs van een goede kwaliteit. (Zo blijkt uit de lab testuitslag zojuist)
Ik snap hem wel trouwens, als je de juiste mensen niet kent is het vooral een kwestie van mazzel in zo'n zoektocht. Mazzel en testen, testen en nog eens testen. :fearscream:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nabben10-page-009-300x298.jpg Rustig,

Amsterdam bulkt er vast van , maar zoals genoemd : je moet de juiste mensen kennen.

Dus ivm de gekmakende speedschaarstevrees die ik meen te herkennen ,daarop zeg ik steeds:

"de pep wordt zelden zo nat gesnoven , als ie wordt opgedient !!!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekZ zei:
Vind sws dat pep overal wat schaarsers is geworden. Jaren 90, begin 2000 was het er in overvloed. Nu vind je op elke hoek van de straat cocaine maar pep kan wel es een zoektocht worden als je niet in de juiste regio zit of een speedsnuivende kennis hebt.
Klik om te vergroten...

In België heeft men een zeker ''oordeel'' over ''alle'' speedgebruikers,
terecht of niet terecht, tja sommigen hebben het een slechte naam gegeven.
Dus kabouterpep (coke)is al wat men durft,
en om onversneden pep te scoren de grens niet over te moeten,
dan moet je zeer goede vrienden hebben !

Ook is je stelling bevestigd door ''termont'' die in zijn stad Gent, maar ook in geheel België een daling in speedgebruik herkende.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergic bink zei:
In België heeft men een zeker ''oordeel'' over ''alle'' speedgebruikers,
terecht of niet terecht, tja sommigen hebben het een slechte naam gegeven.
Klik om te vergroten...

Dat is hier in NL niet anders. Hoewel het nu wel wat meer wordt gebruikt door recreationele gebruikers volgens mij. Maar tot 10 jaar terug was pep in mijn beleving echt een junkendrug. Volgens mij heeft het deze naam ook gekregen vanwege het feit dat het bijna gratis te verkrijgen was.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Langspeelplaat zei:
Dat is hier in NL niet anders. Hoewel het nu wel wat meer wordt gebruikt door recreationele gebruikers volgens mij. Maar tot 10/20 jaar terug was pep in mijn beleving echt een junkendrug. Volgens mij heeft het deze naam ook gekregen vanwege het feit dat het bijna gratis te verkrijgen was.
Klik om te vergroten...
Er is wel bij enige Belgische dealers een soort van cocainedealerlogica ontstaan.

Ze versnijden het niet meer,
sommigen ,
maar dan krijg je zeiknatte vrij dure, met soms 50 procent verlies bij het drogen )

En men aanvaard dat :dizzy: omdat het kwaliteit is en onversneden, maar ja het vocht is in principe de versnijding )

Dus in Belgie bestaan er werkelijk inbrekersbendes voor speed te bekostigen !!!:tilttearlaugh:

En wij hadden in de gemeente zelfs de zwembaddief :kissingsmiling:(die de verzamelkast van alle kinderportefuilles bij schoolzwemmen viseerde IN het plaatselijke zwembad ) om pep te bekostigen.:screamcat:

Kijk dan krijgt het een appeal,
NIET DAT HET DAT MOET HEBBEN !(een positief appeal althans niet bedoel k )

Van poedelkak pluggen om een soort dollehondshigh te krijgen om maar iets te trendy te verzinnen,
don't do this readers)


ooooops off topic gesukkeld,men goede voornemen al verbroken)
OT om het goed te maken heb ik bij men on topic post;
een leuke illustratie toegevoegd.
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ben van belgie en in mijn omgeving is er geen juiste amph te vinden.
heb er gehad met caffeine en puur paranoia staat van die troep. terwijl goede amph je voetjes moeten laten bewegen en vrolijk zijn...jammer maar belgie is naar de zak op alle gebieden ( ontrouw - leugens - bedrog - mentaliteit - .... )
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
peter man zei:
ik ben van belgie en in mijn omgeving is er geen juiste amph te vinden.
heb er gehad met caffeine en puur paranoia staat van die troep. terwijl goede amph je voetjes moeten laten bewegen en vrolijk zijn...jammer maar belgie is naar de zak op alle gebieden ( ontrouw - leugens - bedrog - mentaliteit - .... )
Klik om te vergroten...
België is groot makker, getekend een medebelg.
Er zijn zeker evenveel pepdealers of frituren,
maar tis n'kwestie van de beste te vinden :wink:
ps dit is geen hint dat ik er te koop heb of weet,:sweat:
bedoel enkel, als sporadisch misbruiker
kan ik het gans goede spul makkelijk
vinden op npaar plaatsen,
dan kan jij dat toch ook?:sunglasses:
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#18
hallo ja in mijn omgeving vind ik niets deftigs meer ... en als ik mensen aanspreek doen ze wantrouwend of rippe ze je af.
in de streek doen ze allemaal stoer over hun producten mazr er zit amper nog product in.
Coke is zoooo in in belgie. maar dan wil ik wel eens weten wat voor product ze dan coke noemen.
ik keur de goedheid van amph helemaal niet goed en ik respecteer de drug ook.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klein besluit als belg zijnde: iedereen zijn spul komt hier van nederland, marokko of colombia. Allemaal topspul, bagger dus. Coke (met bergen versnijdingsmiddelen) is hier helemaal in. Ze verkiezen dat elke week boven een goeie mdma pil eens per 3 maand. Je moet echt de goeie bronnen of kennissen hebben om je eigen goeie drug te bemachtigen. Lysergic heeft bv geen probleem met pep in zijn streek. Ik dan hier niet met wiet terwijl 50 km verder de kwaliteit erg zwak is...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
peter man zei:
ik ben van belgie en in mijn omgeving is er geen juiste amph te vinden.
heb er gehad met caffeine en puur paranoia staat van die troep. terwijl goede amph je voetjes moeten laten bewegen en vrolijk zijn...jammer maar belgie is naar de zak op alle gebieden ( ontrouw - leugens - bedrog - mentaliteit - .... )
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar mensen ik heb gelijk he ivm pep..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."