Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverlijden Speedgebruik

Overlijden Speedgebruik

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ballitch86 zei:
Heb vandaag gelezen dat die nederlander Maarten van der Weijden 163 km heeft gezwommen op 55 uurs tijd... ik denk dat ik dan wel een nachtje snuiven aankan :grin: en om terug te komen op Rivalrie, ik zij hartstilstand (cardiac arrest) dat is nog iets anders dan hartfalen en hartinfarct.... heb men eerste streepje binnen and i feel great, ik zal morgen wel komen klagen hier als ik paniekerig word :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Goed dat je jouw niet laat gek maken. Overdrijf niet met gebruik en veel plezier!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ballitch86 zei:
Heb vandaag gelezen dat die nederlander Maarten van der Weijden 163 km heeft gezwommen op 55 uurs tijd... ik denk dat ik dan wel een nachtje snuiven aankan :grin: en om terug te komen op Rivalrie, ik zij hartstilstand (cardiac arrest) dat is nog iets anders dan hartfalen en hartinfarct.... heb men eerste streepje binnen and i feel great, ik zal morgen wel komen klagen hier als ik paniekerig word :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Ja, gewoon de online DF reddingsbrigade spammen als je even geruststelling nodig hebt, maar vooral nu gewoon genieten hè! Vind het ergens wel stoer, niet dat je drugs gebruikt ansich (haha dan zou ik pas echt verkeerde boodschap uitdragen op dit forum), maar dat je tóch de uitdaging met jezelf en je klachten aangaat ondanks sommige wat kritische reacties op dit forum. That’s the spirit. Het leven is ook soms gewoon om van te genieten en niet alleen maar om je zorgen te maken over wat er allemaal fout kan gaan :)

Ik vroeg me verder af of je nog therapie hebt voor je hypochondrie en paniekklachten maar beantwoord die vraag later maar, voor nu, enjoy!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
In mijn vriendengroep zitten veel mensen met meer dan tien jaar durende speedverslavingen van dagelijks gebruik. Met niemand is vooralsnog iets aan de hand eigenlijk. Geen lever complicaties etc. Ik heb het zelf laatst nog laten testen. Ook ik maak mij wel eens zorgen. Nu ken ik 1 oudere man van in de 50 die al 30 jaar pep gebruikt, die heeft nog een lever functie van 10 procent... hij liet de katheter zien die hij in zijn sportsok vast had geklemd.. ik vroeg of die veel zoop, gaf aan van niet dus dan lijkt het mij puur pep gebruik.. nu weet ik niet of dit een op zichzelf staand iets is wat iemand toevallig is overkomen.... mogelijk kan ik je daar over 20 jaar meer over vertellen haha.
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik leef nog :) heb niet zoveel last van hartkloppingen gehad deze keer in de comedown, wrsch door jullie geruststellingen!! Nu is die kameraad die zij dat ik een hartstilstand zou krijgen (wrsch lachend bedoelt om mij optejagen), in een coma beland, al een week ligt hij in coma. Had een hersenbloeding in zijn slaap gekregen van de combi xtc (pilvorm) , mdma, speed, coke en daar whiskey op drinken, hij heeft het gekregen op pukkelpop in Belgie :( ben daar echt niet goed van:(, en ja ik om de 2 weken naar een psycholoog voor mijn angstaanvallen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi dat het goed gegaan is!

Oei, dat klinkt heftig, die vriend van je... Dat is natuurlijk ook echt wel spelen met je leven, zo'n combinatie... waarom in hemelsnaam?!

Maar wel vreselijk, hopen dat het goed met hem komt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sterkte man en hopelijk kom je vriend er snel door. Zijn drugscombi is natuurlijk heel onverantwoord en dat is er om zoeken. Niemand hoeft hier een voorbeeld aan re nemen. Inderdaad toch hopen dag het snel goed komt.
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankuwel, hij ligt nog altijd in coma, is nu al 10 dagen ziet er niet goed uit. Gisterenavond maakt hij 40 graden koorts, spijtig alleen familie mag op bezoek en ook maar beperkt.
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt heftig, sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."