#1
Ik ben het zeer eens met Prison.
Gezien je al bij diverse diëtisten bent geweest, zal het wel lastig voor je zijn.
Mijn gedachten over voeding:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat je voeding aanpassen een kwestie van doorzettingsvermogen is. Als je het echt wilt, zal het je ook lukken. Verander je mindset en maak ruimte voor gezonde voeding in je leven ipv ongezonde voeding.
Je eet wat je gewend bent en dat zit in je dagelijkse ritme. Zodra je vette snacks vervangt door gezonde voeding, wat je lekker vindt, zal dat je nieuwe nieuwe gewoonte van voeding worden. En daarnaast denk ik dat je jezelf niet moet straffen en ook eens mag genieten van een vette hap. Dan houd je het misschien vol. Ook ik stamp me af en toe vol bij de mac. Een keertje in de week of 2 weken moet kunnen, vind ik. Dan heb je een beloning.
Dat kan wel even duren, maar als je de prioriteiten op een rijtje hebt is het zeker mogelijk.
Ik weet niet of je zelfstandig woont, maar ik haal nu geen ongezonde dingen in huis. Als je het niet in huis hebt, kan je er ook niet snel naar pakken.
Kwa speed:
Ben ik het zeker eens met bovenstaande reacties! Het werkt niet.
Ik woon zeker niet alleen, heb een heel gezin met 3 kinderen, ik vermoed dus niet de doorsnee hier op forum . Ik werk fulltime en probeer daarnaast aan de fucking maatstaven van de maatschappij te voldoen waar niks ooit goed genoeg is ....
dus wou gewoon ff een achterpoortje. Maar ben zeer blij met jullie reacties en zou toch helemaal niet weten waar ik aan spul moet geraken, dat is me zelfs nog nooit aangeboden of heb ook nog nooit de kans gehad om maar iets te kopen en ben beslist geen kamerplant hoor ik kom wel buiten, maar waarschijnlijk niet op de juiste plaatsen