#1
Hallo iedereen,
Na jaren lang zoeken en nieuwsgierig te zijn, vandaag voor de eerste keer speed gebruikt.
Nu valt mij op dat het effect van speed bijna identiek is als het effect van cocaine. Ik heb om 16.00 2 kleine lijntjes gedaan. Merkte hier praktisch niets van. Eens thuis gekomen een bord op gewarmd(op advies van dealer) en ongv iets meer als een halve g uitgesmeerd over het bord. De derde lijn was beduidend groter en dit keer voel ik het wel. Het is een fantastisch gevoel!
Vooral het mentale "gevoel/rush" doet me erg denken aan cocaine. Het enige verschil is hier dat ik met speed vele malen rustiger ben in mijn hoofd. Ook lees/hoor ik vaak dat men niet kan stil zitten, dit is bij mij weer totaal averechts. En tot slotte heb ik steeds de neiging om bij te nemen wat ik nu al 2 keer heb gedaan. Het voelt exact als de craving van coke. En heb ook steeds het gevoel dat het uitwerkt na 30-45 min. Terwijl de werkingsduur rond 4-8 uur liggen.
Zouden deze gewaarwordingen te maken hebben dat ik al 1,5 jaar in zekere zin verslaafd ben aan cocaine ik gebruik niet dagelijks. En dat mijn hersenen niet echt onderscheid kunnen maken tussen speed en cocaine doordat ze beide op dopamine in werken?
Kortom ik vind tot nu toe speed veel aangenamer als cocaïne. Hoop enkel niet da de comedown hetzelfde of erger zal zijn als cocaine.
Na jaren lang zoeken en nieuwsgierig te zijn, vandaag voor de eerste keer speed gebruikt.
Nu valt mij op dat het effect van speed bijna identiek is als het effect van cocaine. Ik heb om 16.00 2 kleine lijntjes gedaan. Merkte hier praktisch niets van. Eens thuis gekomen een bord op gewarmd(op advies van dealer) en ongv iets meer als een halve g uitgesmeerd over het bord. De derde lijn was beduidend groter en dit keer voel ik het wel. Het is een fantastisch gevoel!
Vooral het mentale "gevoel/rush" doet me erg denken aan cocaine. Het enige verschil is hier dat ik met speed vele malen rustiger ben in mijn hoofd. Ook lees/hoor ik vaak dat men niet kan stil zitten, dit is bij mij weer totaal averechts. En tot slotte heb ik steeds de neiging om bij te nemen wat ik nu al 2 keer heb gedaan. Het voelt exact als de craving van coke. En heb ook steeds het gevoel dat het uitwerkt na 30-45 min. Terwijl de werkingsduur rond 4-8 uur liggen.
Zouden deze gewaarwordingen te maken hebben dat ik al 1,5 jaar in zekere zin verslaafd ben aan cocaine ik gebruik niet dagelijks. En dat mijn hersenen niet echt onderscheid kunnen maken tussen speed en cocaine doordat ze beide op dopamine in werken?
Kortom ik vind tot nu toe speed veel aangenamer als cocaïne. Hoop enkel niet da de comedown hetzelfde of erger zal zijn als cocaine.