#1
Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt![:grimacing:]()
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt
De uitwerking van coke is bij mij onbeschrijfelijk vreselijk. Bij goed of slechte met 1 lijn of 30 lijnen. Daarom ben ik ook zeker da het geen coke is. Dan zat ik nu niet rustig op de bank. Vind het wel speciale gewaarwording mentaal moe fysiek gesloopt en als ik men ogen dicht doe gaan ze automatisch open. Echt vrolijk zal ik morgen niet op de werf verschijnen. Wel bergen verzet vandaag. Morgen bergen weg janken waarschijnlijk.Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt![]()
Bijna helemaaaal mee eens. Effect van speed is zeker lekker en misschien wel lekkerder dan coke. Al is er een groot verschil tussen goede en slechte coke. En met speed is er iets minder vaak aangekloot met versnijdingsmiddelen is mijn ervaring. Maar het nadeel van coke is de korte werkingsduur terwijl het nadeel van speed de lange werkingsduur is. Speed werkt bij mij echt ontzettend lang door namelijk. Minstens 10uur. Dus als ik een avondje mooi aan wil zitten, zou ik 's middag al moeten nemen anders slaap ik die hele avond niet meerIk vind juist speed veel beter dan coke. Het heeft een veel sterker effect dan coke bij mij. Van coke wordt ik suffig maar van speed klaarwakker, gefocust, en ik krijg zin om te werken. Ik hou meer van werken dan van feesten, oh wacht, werken (ontwerpen van machines en kunstige objecten) is feest voor me. Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik werk want ik werk voor mezelf. Ik heb geen last van een speedkater maar natuurlijk ben ik wel moe na een nacht doorfeesten (werken/centjes verdienen). Gelukkig mag ik ook zelf bepalen wanneer ik slaap. In het weekend neem ik een break en ga ik socialisen met vrienden en/of familie.
Als je speed bijna puur is met bijna geen vuiligheid is de high echt goed. Vaak zal je de speed zelf moeten wassen want het gebeurd nogal eens dat er iets doorheen gemixt/versneden wordt. Daardoor verlies je wel wat gewicht. Een bijkomend voordeel van speed tegenover coke is de prijs. Ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van cocaine maar ik kan me goed voorstellen dat coke ook versneden wordt.
Sommige cokegebruikers doen soms neerbuigend over speed omdat het voor arme lui zou zijn. Toch zijn er best veel rijke lui failliet gegaan door cocainegebruik. Dat zal een regelmatige speedgebruiker niet snel overkomen.
Natuurlijk gaat het erom welke drug je het fijnste vind want daar gaat het natuurlijk allemaal om.
Coke en speed zijn beide een aanslag voor je lichaam en hersens. Ook zijn allebei de stofjes best verslavend.
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.Ik zie dat je ergens reageerde dus toch even vragen hier hoe het je nu is afgegaan gisteren en wat je oordeel is xD
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.
Coke was het zeer zeker niet, ik had geen ontiechelijk depressief gevoel tijdens de comedown. En soms zat er 4uur tussen 2 lijnen. Wat ik nooit trek met coke.
Testen ga ik zeker proberen te doen, beetje lastiger als je in België woont. Maar ik dacht dat er een testservice ik Brussel zat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."