Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer speed bijna identiek met coke

1ste keer speed bijna identiek met coke

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt :grimacing:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meneer Koekepeer zei:
Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt :grimacing:
Klik om te vergroten...
De uitwerking van coke is bij mij onbeschrijfelijk vreselijk. Bij goed of slechte met 1 lijn of 30 lijnen. Daarom ben ik ook zeker da het geen coke is. Dan zat ik nu niet rustig op de bank. Vind het wel speciale gewaarwording mentaal moe fysiek gesloopt en als ik men ogen dicht doe gaan ze automatisch open. Echt vrolijk zal ik morgen niet op de werf verschijnen. Wel bergen verzet vandaag. Morgen bergen weg janken waarschijnlijk.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het inderdaad even laten testen als ik jou was ja.. Ik vind (goede) coke veel puurder dan speed. Geen kater (wel een licht dinsdag dipje en vermoeider) en heel scherp en helder. Speed kan soms wel eens voelen als een lichte MDMA trip in hogere doseringen en als het erg zuiver is. In lichtere doseringen vind ik het vaak voelen als een opiaat - enorme rust, veel zuchten van voldoening. Beetje suffig. Maar de kater de dag erna is niet te min. Met cocaïne is het ook totaal niet te vergelijken, behalve dat je van beide wakker blijft :yum:
Daarnaast duurt speed wel echt lang hoor.. met coke moet ik echt op de klok kijken dat ik eens in het uur bijneem en niet vaker, want je blijft echt snuiven van dat spul. In een nachtje een gram (soms anderhalf) erdoorheen werken is zo gedaan. Dat ligt bij speed heel anders, gewoon omdat het effect langer aanhoudt.

Buiten dat vind ik speed ook veel fijner dan cocaïne, alleen die kater is gewoon echt heel naar. Echter, wat je fijner vind is geheel persoonlijk natuurlijk.
Al met al, even laten testen :wink: Is altijd slim, dan weet je gewoon zeker wat je in huis hebt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind juist speed veel beter dan coke. Het heeft een veel sterker effect dan coke bij mij. Van coke wordt ik suffig maar van speed klaarwakker, gefocust, en ik krijg zin om te werken. Ik hou meer van werken dan van feesten, oh wacht, werken (ontwerpen van machines en kunstige objecten) is feest voor me. Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik werk want ik werk voor mezelf. Ik heb geen last van een speedkater maar natuurlijk ben ik wel moe na een nacht doorfeesten (werken/centjes verdienen). Gelukkig mag ik ook zelf bepalen wanneer ik slaap. In het weekend neem ik een break en ga ik socialisen met vrienden en/of familie.

Als je speed bijna puur is met bijna geen vuiligheid is de high echt goed. Vaak zal je de speed zelf moeten wassen want het gebeurd nogal eens dat er iets doorheen gemixt/versneden wordt. Daardoor verlies je wel wat gewicht. Een bijkomend voordeel van speed tegenover coke is de prijs. Ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van cocaine maar ik kan me goed voorstellen dat coke ook versneden wordt.

Sommige cokegebruikers doen soms neerbuigend over speed omdat het voor arme lui zou zijn. Toch zijn er best veel rijke lui failliet gegaan door cocainegebruik. Dat zal een regelmatige speedgebruiker niet snel overkomen.

Natuurlijk gaat het erom welke drug je het fijnste vind want daar gaat het natuurlijk allemaal om.

Coke en speed zijn beide een aanslag voor je lichaam en hersens. Ook zijn allebei de stofjes best verslavend.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zie dat je ergens reageerde dus toch even vragen hier hoe het je nu is afgegaan gisteren en wat je oordeel is xD
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amfitamientje Power zei:
Ik vind juist speed veel beter dan coke. Het heeft een veel sterker effect dan coke bij mij. Van coke wordt ik suffig maar van speed klaarwakker, gefocust, en ik krijg zin om te werken. Ik hou meer van werken dan van feesten, oh wacht, werken (ontwerpen van machines en kunstige objecten) is feest voor me. Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik werk want ik werk voor mezelf. Ik heb geen last van een speedkater maar natuurlijk ben ik wel moe na een nacht doorfeesten (werken/centjes verdienen). Gelukkig mag ik ook zelf bepalen wanneer ik slaap. In het weekend neem ik een break en ga ik socialisen met vrienden en/of familie.

Als je speed bijna puur is met bijna geen vuiligheid is de high echt goed. Vaak zal je de speed zelf moeten wassen want het gebeurd nogal eens dat er iets doorheen gemixt/versneden wordt. Daardoor verlies je wel wat gewicht. Een bijkomend voordeel van speed tegenover coke is de prijs. Ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van cocaine maar ik kan me goed voorstellen dat coke ook versneden wordt.

Sommige cokegebruikers doen soms neerbuigend over speed omdat het voor arme lui zou zijn. Toch zijn er best veel rijke lui failliet gegaan door cocainegebruik. Dat zal een regelmatige speedgebruiker niet snel overkomen.

Natuurlijk gaat het erom welke drug je het fijnste vind want daar gaat het natuurlijk allemaal om.

Coke en speed zijn beide een aanslag voor je lichaam en hersens. Ook zijn allebei de stofjes best verslavend.
Klik om te vergroten...
Bijna helemaaaal mee eens. Effect van speed is zeker lekker en misschien wel lekkerder dan coke. Al is er een groot verschil tussen goede en slechte coke. En met speed is er iets minder vaak aangekloot met versnijdingsmiddelen is mijn ervaring. Maar het nadeel van coke is de korte werkingsduur terwijl het nadeel van speed de lange werkingsduur is. Speed werkt bij mij echt ontzettend lang door namelijk. Minstens 10uur. Dus als ik een avondje mooi aan wil zitten, zou ik 's middag al moeten nemen anders slaap ik die hele avond niet meer :confused:. Ik krijg trouwens ook geen hap voedsel meer door m'n keel bij speed en bij "goede" coke nog wel.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meneer Koekepeer zei:
Ik zie dat je ergens reageerde dus toch even vragen hier hoe het je nu is afgegaan gisteren en wat je oordeel is xD
Klik om te vergroten...
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.

Coke was het zeer zeker niet, ik had geen ontiechelijk depressief gevoel tijdens de comedown. En soms zat er 4uur tussen 2 lijnen. Wat ik nooit trek met coke.

Testen ga ik zeker proberen te doen, beetje lastiger als je in België woont. Maar ik dacht dat er een testservice ik Brussel zat.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Realist zei:
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.

Coke was het zeer zeker niet, ik had geen ontiechelijk depressief gevoel tijdens de comedown. En soms zat er 4uur tussen 2 lijnen. Wat ik nooit trek met coke.

Testen ga ik zeker proberen te doen, beetje lastiger als je in België woont. Maar ik dacht dat er een testservice ik Brussel zat.
Klik om te vergroten...

Nou dat valt allemaal nog mee dan. Had ik niet verwacht.
Ik had altijd een hele ranzige smaak in de mond dag erna brrrr
Maar je was wel al paar dagen bezig zonder te slapen toch?
Dat verschil in hart bpm is wel opvallend. Mag niet speculeren maar betwijfel of dat wel gezond is, hoewel het bij inspanning logisch en normaal is dat de hartslag stijgt natuurlijk maar 130 is wel hoog. Tenzij je aan het sporten was of keihard bikkelen op het werk haha.

Al met al, ga je het vaker doen en is het beter bevallen dan coke?
Ik vraag me trouwens wel af wat voor kwaliteit coke je altijd gehad hebt. Misschien wel met een hoop cafeïne er doorheen.
Sprak vandaag iemand die had meer cafeïne dan coke in het zakje. (Labtest resultaat)

Ik zou het zeker eens laten testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."