#1
Dank jullie wel !
Ik ben vanaf mijn 16de depressief, met suïcidale gedachten.
Er is een lijst van oorzaken, dus het is te verklaren.
Ik gebruik nu 5 jaar speed.
Af en aan, maar afgelopen tijd dus 2 x per week.
Sinds kort drink ik bier.
Er is totaal geen gemiddelde van de "aanvallen ".
Het kan zomaar spontaan gebeuren.
Het kan een paar uur, 2 dagen of een jaar duren.
Het kan met zelfmoord neigingen, of geen zin 10.0 en alles er tussen.
Ik heb jaren medicatie geslikt, maar uiteindelijk merkte ik dat ik er beter mee om ga en er sneller uit kom als ik nuchter ben en mijn brein kan gebruiken.
Door de medicatie wordt je een zombie, en kun je niet bij de stukken brein die juist helpen om er over na te denken, te relativeren ect ect.
Daarom wil ik niet naar de huisarts.
Therapie heeft ook geen zin, omdat ik heel goed weet hoe alles bij mij werkt en wat ik moet doen.
Het probleem van dit x is dat er wat heftigs is gebeurt. logisch dat het wat heftiger is en langer duurt. Het is een kwestie van uit zitten en schade beperken.
Ik hoor je denken, waarom gebruik je speed als je de schade wil beperken?
Ik weet dat het het erger maakt.
Ik kies er voor om te gebruiken terwijl ik beter weet.
Ik vindt mezelf niet zielig, en ik wil ook niet zeuren.
Als ik het zat ben komt er een dag dat ik stop met speed en bier, beter ga eten en structuur terug breng in de dagen ect ect.
Het is fijn om dit te delen, het wordt zo iets minder erg. Dit is mijn eigen "schop onder mijn kont"
Ik ben vanaf mijn 16de depressief, met suïcidale gedachten.
Er is een lijst van oorzaken, dus het is te verklaren.
Ik gebruik nu 5 jaar speed.
Af en aan, maar afgelopen tijd dus 2 x per week.
Sinds kort drink ik bier.
Er is totaal geen gemiddelde van de "aanvallen ".
Het kan zomaar spontaan gebeuren.
Het kan een paar uur, 2 dagen of een jaar duren.
Het kan met zelfmoord neigingen, of geen zin 10.0 en alles er tussen.
Ik heb jaren medicatie geslikt, maar uiteindelijk merkte ik dat ik er beter mee om ga en er sneller uit kom als ik nuchter ben en mijn brein kan gebruiken.
Door de medicatie wordt je een zombie, en kun je niet bij de stukken brein die juist helpen om er over na te denken, te relativeren ect ect.
Daarom wil ik niet naar de huisarts.
Therapie heeft ook geen zin, omdat ik heel goed weet hoe alles bij mij werkt en wat ik moet doen.
Het probleem van dit x is dat er wat heftigs is gebeurt. logisch dat het wat heftiger is en langer duurt. Het is een kwestie van uit zitten en schade beperken.
Ik hoor je denken, waarom gebruik je speed als je de schade wil beperken?
Ik weet dat het het erger maakt.
Ik kies er voor om te gebruiken terwijl ik beter weet.
Ik vindt mezelf niet zielig, en ik wil ook niet zeuren.
Als ik het zat ben komt er een dag dat ik stop met speed en bier, beter ga eten en structuur terug breng in de dagen ect ect.
Het is fijn om dit te delen, het wordt zo iets minder erg. Dit is mijn eigen "schop onder mijn kont"
