Oke een kleine trip report dan:
Ik was 15 jaar en zat in een relatie al van jongs af aan.
Toen heb ik een avondje pep gedaan voor de eerste keer.
Gelijk ook goed dikke lijnen naar binnen maar voelde weinig ervan, ik werd helder maar niet space.
In de ochtend ben ik naar mijn vriendin gegaan en wouden we sex hebben maar dat lukte niet.
En toen ze hem zag schrok ze zo erg dat hij zo was gekrompen. Dat ik me gewoon schaamde (ik was nog een jonge puber).
De dag erna ook erectie problem en de derde dag begon ik een beetje op te knappen.
Dat was de dag dat ik besloot het niet meer te nemen.
Heb die dagen ook niet geslapen toen vroeg ik me af waarom mensen dat nou leuk vonden.
Paar jaar later weer voorzichtig een paar lijntjes genomen. En ja hoor weer de zelfde problemen dagen lang.
En toen zat ik in een andere relatie dus ook weer een drama voor mijn geestelijke gesteldheid
Vanaf toen nooit meer genomen tot 2013 toen ik een paar dagen door aan het halen was.
Maar toen kwamen die extreme hartkloppingen opspelen samen met die erectie problemen.
Nou dan begrijp je wel dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan pep en dat het gebruik nu nog ergere klachten geeft als de eerste keer...