Erg
Neem contact met mij op![]()
Pfff dat was een grapje... Ik kom toch met alles weg in het leven dus doe wat je wilt lmao
Word wel een beetje ziek van alle mensen hier.... Iedereen hier trekjes van autisme ofzo?
Ik vind het vervelend dat het even niet zo lekker gaat voor je. Wel wil ik je even waarschuwen dat dit soort opmerkingen je een ban van een paar dagen kunnen opleveren, en later zwaardere sancties indien nodig. Ik denk dat je momenteel wel wat steun kunt gebruiken, dus ik kijk het even aan, maar probeer te onthouden dat je op een forum bent met regels waar ook jij je aan moet houden, en dat de leden waar je "ziek" van wordt ook gewoon mensen zijn die niet hierop zitten te wachten.Je hebt eerlijk gezegd volkomen gelijk....
De bier die ik nu op heb laten mijn laatste 'remmen' gaan en dan gedraag ik me als een klootzak, je hebt hebt echt met elk punt gelijk... M'n ouders waren op vakantie en had zo lang geen speed gebruikt... en wou mezelf pushen tot pro level op een game.. zie er ook nog is bleek uit, maar ja wat verwacht je als je zoveel speed gebruikt.
Over de psychose heb je ook gelijk, en ben eigenlijk al maanden in behandeling aangezien ik maanden geleden erg psychostisch was, vreemd genoeg heb ik tijdens deze binge niks qua psychotisch gevoeld.
Ik weet ook wel dat ik dom bezig ben, maar geef eerlijk gezegd geen fuck.... Ik kan gewoon nergens iets om geven zelfs als het gaat om mijn eigen gezondheid.
Ik moet altijd onder de invloed zijn van iets, wiet, alcohol of speed etc. Nuchter zijn is gewoon ondragelijk saai...
Best kut eerlijk gezegdt....
Thanks voor je reactie, waardeer het echt heel erg
Zijn hier ook mensen uit Amersfoort?!
HahaNee zoek niet naar drugs! Was alleen benieuwd en ben nieuw hier en snap het posten niet helemaal dus sorry bij deze als ik mensen over de zeik heb gemaakt
Nja het is niet dat ik het elke dag doe, voor deze 2 weken had ik sinds februari niks meer gebruikt. Vindt het gewoon leuk of zo nu en dan veel drugs te gebruiken. En dan stop ik weet voor een tijd voor wat voor reden dan ook.@Mikey1998420
Helaas, uitzitten is het devies.
Overigens, als je er niet van wil leren dan zou ik maar snel accepteren dat dit een behoorlijk groot onderdeel van je leven zal gaan blijven.
@Mikey1998420
Ik kom nooit in die situatie, net zoals veruit de meesten hier.
De bedoeling is dat ik plezier heb van de drugs, en niet dat ik me er klote door voel zoals jij nu ervaart. Dus heb ik wat regels voor mezelf opgesteld die voorkomen dat ik in jouw situatie terecht kom.
Ja man je bent een genius! Wow je hebt me door...Deze gast zit gewoon te trollen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."