Voor mij is het drum and bass. dan vooral het subgenre neurofunk. smerige plaatjes.
#3
Ik ga speed gebruiken en wil er goede muziek bij, iemand goede ideeën?
#4
Mijn muziekvoorkeur begint sowieso bij 150bpm en verder. Dus voor mij is het antwoord lekkere millenium/hardcore/uptempo. Op speed doet dit het altijd goed, lekker klappen!
#5
Inderdaad. En dan voornamelijk early hardcore, early frenchcore en early terror, haha. Die beats moeten voelbaar zijn. Minimaal 300 🤗
#6
Ik sluit me bij bovenstaande mannen aan. Hardcore it is! En hier ook vooral van de early hardcore en terror. Dat hart moet eruit kloppen!
#7
Psytrance en metal hebben meestal mijn voorkeur
#8
Trance, met name Uplifting en Tech/Hard Trance.
Het is heel persoonlijk denk ik. Denk over het algemeen in ieder geval electronische muziek.
#9
Ik hou van veel soorten muziek, van reggae, hiphop tot smartlappen en rockabilly, maar bij uppers hoort elektronische muziek!
Hardcore, drum and bass, future beats..
AI Samenvatting
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."