Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep

Pep

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal!,

Ik heb een paar vragen maar voordat ik die stel allereerst wat belangrijk informatie over mij.

Ik ben 1.98 lang en ik weeg zn 119kg.
Heb nu voor de 2de keer pep gebruikt.
Ik heb al ervaring met sos.

Dan nu mijn vragen:
Ik heb net 2 lijnen gepakt en een half uur gewacht omdat dit word aangeraden zodat je niet teveel pakt maar ik heb weinig tot nauwelijks efect, hooguit afentoe tintelingen en een verhoogde hartslag. Gebruik ik met sos de zelfde hoeveelheid, dan ga ik wel lekker. Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
David92 zei:
Hallo allemaal!,

Ik heb een paar vragen maar voordat ik die stel allereerst wat belangrijk informatie over mij.

Ik ben 1.98 lang en ik weeg zn 119kg.
Heb nu voor de 2de keer pep gebruikt.
Ik heb al ervaring met sos.

Dan nu mijn vragen:
Ik heb net 2 lijnen gepakt en een half uur gewacht omdat dit word aangeraden zodat je niet teveel pakt maar ik heb weinig tot nauwelijks efect, hooguit afentoe tintelingen en een verhoogde hartslag. Gebruik ik met sos de zelfde hoeveelheid, dan ga ik wel lekker. Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?
Klik om te vergroten...
Gebruik je anti-depressiva of ADHD medicatie?

Pep moet je zeker niet in dezelfde hoeveelheden als SOS nemen want dan doe je geen oog meer dicht dit weekend.

Heb je de speed laten testen? Kan zijn dat het sterk versneden is met cafeΓ―ne.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
GanggangπŸ’― zei:
Gebruik je anti-depressiva of ADHD medicatie?

Pep moet je zeker niet in dezelfde hoeveelheden als SOS nemen want dan doe je geen oog meer dicht dit weekend.

Heb je de speed laten testen? Kan zijn dat het sterk versneden is met cafeΓ―ne.
Klik om te vergroten...

eerste gedachte die opkwam bij mij was: heb je je pep gewassen ja of nee?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
David92 zei:
Hallo allemaal!,

Ik heb een paar vragen maar voordat ik die stel allereerst wat belangrijk informatie over mij.

Ik ben 1.98 lang en ik weeg zn 119kg.
Heb nu voor de 2de keer pep gebruikt.
Ik heb al ervaring met sos.

Dan nu mijn vragen:
Ik heb net 2 lijnen gepakt en een half uur gewacht omdat dit word aangeraden zodat je niet teveel pakt maar ik heb weinig tot nauwelijks efect, hooguit afentoe tintelingen en een verhoogde hartslag. Gebruik ik met sos de zelfde hoeveelheid, dan ga ik wel lekker. Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?
Klik om te vergroten...
De vraag of je speed gewassen is en je adhd/add hebt is er al geweest.

Maar hoe groot schat je je lijntjes in ?
Mijn lijntjes sos waren aanzienlijk veel kleiner dan speed , dus als dat bij jou ook het geval is , zal je hoogsten wat scherper zijn van de speed , maar verder niet veel effect.


David92 zei:
Hoe komt dit en wat kan ik nog zelf doen om meer efect te krijgen van de pep?
Klik om te vergroten...
Omdat je speed niet getest of gewassen is en je geen flauw benul hebt hoeveel mg je opgesnoven hebt.
Wat je zelf kan doen is het laten testen , wassen en een weegschaal kopen :grin:
Al is die laatste bij speed niet echt nodig , als het gewassen en getest is kan je ook gewoon om de 10 minuutjes kleinen sleuteltje nemen tot je het gewenste effect hebt.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
David92 zei:
Van add is er waarschijnlijk wel sprake en ik schat de lijntjes in als wat ook als gebruikelijk word gezien (1/20 is dat volgens mij). Dit doe ik ook met de sos en dat werkt wel prima en ja ik zat er ook aan te denken om t te laten testen, maar ik mag er toch niet mee over staat?? En misschien handig om te vermelden ik had 7gram voor dat vond ik persoonlijk erg goedkoop maar dat kan kan ook aan mij liggen?. De dealer zij vroeg aan mij hoeveel wilde je nou precies? Ik antwoorde met 2gram maar hij had 7 meegenomen en dat kreeg ik dan voor Ik had hierbij een onderbuik gevoel, maar goed ondat ik nog een noob ben met pep kan ik dat niet met zekerheid bevestigen
Klik om te vergroten...

Als jij je aan je toegestane hoeveelheid houdt om dit te laten testen bij een test punt mag jij er mee over straat. Hoe wil je het anders laten testen?
voor 7 gram? Sorry maar wat? Das verdomd goedkoop maar vraag me meteen af hoeveel het en waarmee het versneden is waarom het zo goedkoop is.
Gemiddeld betaal je globaal zo’n gram dan.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Mag geen prijzen gezegd worden hier op het forum 😜 geld voor jullie beide trouwens lol
Klik om te vergroten...

Oh sorry.. haal het ff uit je citaat ook?
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap dat je t anders niet kan laten testen, maar ik had gelezen op internet dat je helemaal niks bij je mag hebben? Maar dat klopt niet zo te lezen, wat mag ik dan wel bij me hebben?? En wat zijn veel voorkomende versnijdingen?.

excuses voor het benoemen van de prijs ik wist niet dat dit in strijd was met de regels.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Oh sorry.. haal het ff uit je citaat ook?
Klik om te vergroten...
Ojaaa lolll heb het verwijderd 🀣
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Oh sorry.. haal het ff uit je citaat ook?
Klik om te vergroten...
Uiteraard! Nu klopt t verhaal niet meer maar dat was toch al duidelijk dus dat is geen probleem 😁😁
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
David92 zei:
Uiteraard! Nu klopt t verhaal niet meer maar dat was toch al duidelijk dus dat is geen probleem 😁😁
Klik om te vergroten...

Dat was voor @MDMAZING hahahah maargoed iedereen alles netjes weg eind goed al goed πŸ™†πŸ½β€β™‚οΈπŸ˜‚
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Dat was voor @MDMAZING hahahah maargoed iedereen alles netjes weg eind goed al goed πŸ™†πŸ½β€β™‚οΈπŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ooohw..πŸ˜… en idd wat je zegt beter alles weg dan de helftπŸ˜‚ ik heb een hekel aan t meten met 2 maten
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
@David92 je prijzen staan er nog steeds...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Als jij je aan je toegestane hoeveelheid houdt om dit te laten testen bij een test punt mag jij er mee over straat. Hoe wil je het anders laten testen?
voor 7 gram? Sorry maar wat? Das verdomd goedkoop maar vraag me meteen af hoeveel het en waarmee het versneden is waarom het zo goedkoop is.
Gemiddeld betaal je globaal zo’n gram dan.
Klik om te vergroten...
Gedroogd?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14

Met hoeveel gram drugs word je gearresteerd? | Jellinek

Er wordt onderscheid gemaakt tussen bezit van en handel in drugs. Het toekennen van straf wordt gebaseerd op eigen gebruik of bezit met dealerindicatie.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
David92 zei:
excuses voor het benoemen van de prijs ik wist niet dat dit in strijd was met de regels.
Klik om te vergroten...
Stond echt heeeeeel groot in beeld bij je. Bij iedereen die zich aanmeld. Het is de bedoeling dat je iets leest en niet wegklikt. Lees de forumregels. Haal het even weg want anders krijg je een ban.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#16
David92 zei:
Van add is er waarschijnlijk wel sprake en ik schat de lijntjes in als wat ook als gebruikelijk word gezien (1/20 is dat volgens mij). Dit doe ik ook met de sos en dat werkt wel prima en ja ik zat er ook aan te denken om t te laten testen, maar ik mag er toch niet mee over staat?? En misschien handig om te vermelden ik had dat vond ik persoonlijk erg goedkoop maar dat kan kan ook aan mij liggen?. De dealer zij vroeg aan mij hoeveel wilde je nou precies? Ik antwoorde met 2gram maar hij had 7 meegenomen en dat kreeg ik dan voor - . Ik had hierbij een onderbuik gevoel, maar goed ondat ik nog een noob ben met pep kan ik dat niet met zekerheid bevestigen
Klik om te vergroten...
Je bent niet meer online vermoed ik.

Maar dus:
je gaat naar je post (die met de prijzen in), drukt op 'bewerken' en nu kan je je tekst aanpassen.
Nadat je de prijzen er hebt uitgehaald ( zoals ik hierboven heb gedaan) druk je op 'opslaan'.
Doe dit zsm anders verdwijnt hier alles vermoed ik, net zoals jij...
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
Gedroogd?
Klik om te vergroten...

Het stukje β€œhoe anders wil je het laten testen” gaat over dat hij het moet meenemen op straat. Om naar een test centrum te gaan. Totaal andere context dan hoe jij het interpreteert..
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Stond echt heeeeeel groot in beeld bij je. Bij iedereen die zich aanmeld. Het is de bedoeling dat je iets leest en niet wegklikt. Lees de forumregels. Haal het even weg want anders krijg je een ban.
Klik om te vergroten...
Klopt je hebt gelijk! En zover ik weef heb ik dat gedaan maar ik zal t nog even checken

Bijgewerkt: ik heb de citaat verwijderd omdat t bij t bewerken kreeg ik niet de juiste text te zien, hopelijk is t nu wel goed .. 3x is scheepsrecht lol
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
De vraag of je speed gewassen is en je adhd/add hebt is er al geweest.

Maar hoe groot schat je je lijntjes in ?
Mijn lijntjes sos waren aanzienlijk veel kleiner dan speed , dus als dat bij jou ook het geval is , zal je hoogsten wat scherper zijn van de speed , maar verder niet veel effect.



Omdat je speed niet getest of gewassen is en je geen flauw benul hebt hoeveel mg je opgesnoven hebt.
Wat je zelf kan doen is het laten testen , wassen en een weegschaal kopen :grin:
Al is die laatste bij speed niet echt nodig , als het gewassen en getest is kan je ook gewoon om de 10 minuutjes kleinen sleuteltje nemen tot je het gewenste effect hebt.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit gedaan en het efect is wel wat beter aleen het blijft een matig efect..maar dat zal dan komen door de kwaliteit..deze bestel ik dus nooit meer
D
David92Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar voor de volgende keer als ik t wel wil laten testen, hoe heet zn bedrijf of loket??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."