Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles schiet door naar keel

Alles schiet door naar keel

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Slijtage? Na amper een paar maanden?
Lijkt me heel snel tho.
W
WildandfreeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeieavond

Ik gebruik inmiddels een jaartje met enige regelmaat. 3 maanden terug begon hetmet doorschieten aan het einde van een weekendje doorgaan maar nu gaat zelfs het eerste snuifje rechtstreeks mijn keel in wat vrij veel pijn doet. Ook wordt vrijwel niets opgenomen door mijn neus heb ik het idee of ik nou hard of zacht snuif maakt niet uit... Ik weet dat het normaal maar heeft iemand tips het te verkopen? Of verminderen?

Slikken is geen optie en niet gebruiken tips hoef ik ook niet :)

Een fijne avond verder en hopen op wat goede tips :)
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Slijtage? Na amper een paar maanden?
Lijkt me heel snel tho.
Klik om te vergroten...
Anders ff afspraakje bij de huisarts maken die kan je zo in de neus kijken
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had dit laatst ook! Elke keer als ik snoof schoot het gelijk me keel in. Heel ranzig en pijnlijk idd. Proefde het daarna hele tijd..
Maar kwam idd door dat pep te droog was en mn neus wss ook. Dan heeft t geen houvast meer in je neus... Heb die avond nauwelijks bijgenomen. Heel viesss
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif al een jaar of 7 de meeste vieze rc's die je kan bedenken, maar naast het reukvermogen van een visstick heb ik nergens last van. Dus slijtage lijkt mij sterk
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Wat snuif je precies? Als het te fijn is gemaakt stoft het vaak door naar je keel. Ik probeer dan altijd het snuifbuisje schuin op mijn neus schot te zetten zodat die als het ware de ‘klap’ opvangt.
Klik om te vergroten...

Goeie tip, ga ik eens proberen. Als ik eens speed snuif moet ik altijd bijna kotsen van de smaak. :sweatsmile:
Gevoel erna is wel nice. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."