Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen gevoel

Geen gevoel

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook al geprobeerd om te fluiten terwijl je op de wc zit? Klinkt maf maar dan ontspant je blaas.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb sindz tot ik ben gestopt 3 dagen terug niet meer het gevoel dat ik moet plassen als men blaas vol is, na een paar uur krijg ik pijn in mijn zij(veronderstel nieren) waardoor ik weet dk moet gaan.

Kan overmorgen pas na dokter. Is dit zorgelijk en zou ik spoed gaan of kan dit gwn 2 dage dachte?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je helemaal niet meer geplast sinds 3 dagen? Ik zou proberen veel water te drinken en als je nog niet moet plassen zou ik toch wel bellen als ik jou was.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
whitesugar zei:
Heb je helemaal niet meer geplast sinds 3 dagen? Ik zou proberen veel water te drinken en als je nog niet moet plassen zou ik toch wel bellen als ik jou was.
Klik om te vergroten...
Ik moet wel plassen.. maar heb het gevoel ni meer dat ik moet.. dus krijg pijn aan mijn zij. Ik veronderstel mijn nieren, en als ik dan duw kan ik gwn plassen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Peroxide zei:
Ik moet wel plassen.. maar heb het gevoel ni meer dat ik moet.. dus krijg pijn aan mijn zij. Ik veronderstel mijn nieren, en als ik dan duw kan ik gwn plassen.
Klik om te vergroten...
Als het echt niet goed voelt gewoon bellen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Je zult er veel te jong voor zijn, maar deze klachten lijken heel erg op nierstenen.
Klik om te vergroten...
Dan heb je toch pijn bij het plassen, in ben 23 jaar. 🤣💯
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
Screenshot_20210608-140510_Chrome.jpg
Ik heb alles behalve dit.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Nee hoeft geen pijn te zijn bij plassen, wel pijn in de zij en soms een slap straaltje 😉.
Zal vast niet op jouw leeftijd.
Klik om te vergroten...
Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.

iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.

iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde het goed, maar je hebt gelijk. Ik dacht dat het op latere leeftijd voor kwam, maar dat was een verkeerde aanname.
Heb mijn berichten hierover verwijderd.
Excuus.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.

iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.
Klik om te vergroten...
Begint rustig aan terug te komen, dus ga nog even afwachten tot morgen. Moest het dan niet beter gaan, dan maar naar de arts. (Heb sowieso een afspraak gepland voor overmorgen.)
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Peroxide zei:
Begint rustig aan terug te komen, dus ga nog even afwachten tot morgen. Moest het dan niet beter gaan, dan maar naar de arts. (Heb sowieso een afspraak gepland voor overmorgen.)
Klik om te vergroten...
Fijn iig dat het gevoel langzamerhand terugkeer geeft, maar inderdaad is het verstandig om alsnog even een goede controle te hanteren. Heb je iig een uitsluiting of duidelijkheid hierover.

succes!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Fijn iig dat het gevoel langzamerhand terugkeer geeft, maar inderdaad is het verstandig om alsnog even een goede controle te hanteren. Heb je iig een uitsluiting of duidelijkheid hierover.

succes!
Klik om te vergroten...
Sowieso, & dankje.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Ik bedoelde het goed, maar je hebt gelijk. Ik dacht dat het op latere leeftijd voor kwam, maar dat was een verkeerde aanname.
Heb mijn berichten hierover verwijderd.
Excuus.
Klik om te vergroten...
Ik neem je ook niks kwalijk, het floept eenmaal makkelijk er uit. Maakt niet uit wie of waarover het is maar de tekst “je bent te jong” triggert gewoon in het algemeen 😋😛

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."