#1
Ook al geprobeerd om te fluiten terwijl je op de wc zit? Klinkt maf maar dan ontspant je blaas.
Ik moet wel plassen.. maar heb het gevoel ni meer dat ik moet.. dus krijg pijn aan mijn zij. Ik veronderstel mijn nieren, en als ik dan duw kan ik gwn plassen.Heb je helemaal niet meer geplast sinds 3 dagen? Ik zou proberen veel water te drinken en als je nog niet moet plassen zou ik toch wel bellen als ik jou was.
Als het echt niet goed voelt gewoon bellenIk moet wel plassen.. maar heb het gevoel ni meer dat ik moet.. dus krijg pijn aan mijn zij. Ik veronderstel mijn nieren, en als ik dan duw kan ik gwn plassen.
Dan heb je toch pijn bij het plassen, in ben 23 jaar. 🤣💯Je zult er veel te jong voor zijn, maar deze klachten lijken heel erg op nierstenen.
Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.Nee hoeft geen pijn te zijn bij plassen, wel pijn in de zij en soms een slap straaltje 😉.
Zal vast niet op jouw leeftijd.
Ik bedoelde het goed, maar je hebt gelijk. Ik dacht dat het op latere leeftijd voor kwam, maar dat was een verkeerde aanname.Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.
iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.
Begint rustig aan terug te komen, dus ga nog even afwachten tot morgen. Moest het dan niet beter gaan, dan maar naar de arts. (Heb sowieso een afspraak gepland voor overmorgen.)Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.
iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.
Fijn iig dat het gevoel langzamerhand terugkeer geeft, maar inderdaad is het verstandig om alsnog even een goede controle te hanteren. Heb je iig een uitsluiting of duidelijkheid hierover.Begint rustig aan terug te komen, dus ga nog even afwachten tot morgen. Moest het dan niet beter gaan, dan maar naar de arts. (Heb sowieso een afspraak gepland voor overmorgen.)
Sowieso, & dankje.Fijn iig dat het gevoel langzamerhand terugkeer geeft, maar inderdaad is het verstandig om alsnog even een goede controle te hanteren. Heb je iig een uitsluiting of duidelijkheid hierover.
succes!
Ik neem je ook niks kwalijk, het floept eenmaal makkelijk er uit. Maakt niet uit wie of waarover het is maar de tekst “je bent te jong” triggert gewoon in het algemeen 😋😛Ik bedoelde het goed, maar je hebt gelijk. Ik dacht dat het op latere leeftijd voor kwam, maar dat was een verkeerde aanname.
Heb mijn berichten hierover verwijderd.
Excuus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."