#1
Wat nee?
Sorry maar als je die vraag al moet stellen (die letterlijk met filmpje in sticky staat)En moet het droog of nat gewassen?
Wauw , en dat als speedfreak.Wassen doe je nat,
Ja, maar als je het wast wordt het toch nat? Dat bedoelde ik, maar sloeg nergens op als antwoord op de vraag.Wauw , en dat als speedfreak.
Nu doe je je naam geef eer aan hoor 😅
Speed was je altijd droog man.
Je zit in de goede richting, maar versnijdingsstoffen die niet in aceton oplossen blijven in je speed zitten.
Wassen doe je nat, snuiven doe je droog. Behalve als je haast hebt, dan snuif je nat.
Nee, dat het maar even helder mogen zijn!Eh nee. Snuiven doe je best NOOIT nat gezien er dan schadelijke stoffen (methanol);aanwezig zijn waar je blind kan van worden.
Ik neem aan dat je zo min mogelijk water in je aceton wilt hebben, waardoor droog beginnen het beste is.Ja, maar als je het wast wordt het toch nat? Dat bedoelde ik, maar sloeg nergens op als antwoord op de vraag.
Sorry, ik snap dus de verwarring. Was goed waus gisterenavond, haha.
Klopt helemaal , maar totaal onnodig als je gewoon aceton hebt die niet aangelegd is(jaja in elke fles aceton zit x%water.)Ik neem aan dat je zo min mogelijk water in je aceton wilt hebben, waardoor droog beginnen het beste is.
Overigens kan je aceton goed drogen (water eruit halen) door middel van bitterzout: Eerst de bitterzout in de oven lekker crisp laten worden, dan laten afkoelen en toevoegen aan de aceton, goed schudden en dan filteren zodat het bitterzout met het water achterblijft.
Als je de aceton al een tijdje hebt liggen dan is de kans groot dat er een beetje water in zit, aceton is namelijk hygroscopisch en pikt het water gewoon uit de lucht.Klopt helemaal , maar totaal onnodig als je gewoon aceton hebt die niet aangelegd is(jaja in elke fles aceton zit x%water.)
Je moet wel anhydrobe aceton hebben dan (waar dus absoluut geen water in zit). Dat is lastiger dan het klinkt.Hallo beste mensen
Ik wil mijn speed wassen met asceton, en zien wat er over blijft. Volgens mij kan de zuiverheid daardoor bepaald worden. Weet iemand hoe ik dit uit kan rekenen?
Volgens mij ervan uitgaan dat het ware percentage 73% is. Dat dat de 100% is. Dan
bijvoorbeeld 5 gr wassen, dat daar 2,5 gr van over blijft. Dat je dan de helft van 73% zuivere hebt. Dus 36,5% of zie ik dat verkeerd?
En moet het droog of nat gewassen?
(Dont drink and drive, just smoke and fly!!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."