Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag

elke dag

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Tolerantie bestaat niet, je moet gewoon meer snuiven! (S)
Klik om te vergroten...
Dan ben je alsnog tolereant aangezien je meer nodig hebt.

DONT DO: Overgaan naar crystal meth, ok.. speed is in vergelijking juist cafeïne, maar ehh, schadelijker.

Ik zit nu aan maand.. 4 bijna, volgende week.
Ik ervaar, idk.. soms wel iets soms niet. Meer obsessief gedrag in mijn ogen, hele avond aan een project zitten en het moet afzijn zeg maar.
Libido is soms gone, maar soms 100x intenser. Ik gebruik supplementen, die enigzins de side effects volledig hebben laten verdwijnen. (Anxiety, heart beats, blood pressure, vascular, and more.

Ik weet zelfs niet waarom ik half engels/nl type, but.. alright.

Ik zou het in ieder geval niet aanraden. Het maakt je kapot.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nose Candy zei:
Dan ben je alsnog tolereant aangezien je meer nodig hebt.

DONT DO: Overgaan naar crystal meth, ok.. speed is in vergelijking juist cafeïne, maar ehh, schadelijker.

Ik zit nu aan maand.. 4 bijna, volgende week.
Ik ervaar, idk.. soms wel iets soms niet. Meer obsessief gedrag in mijn ogen, hele avond aan een project zitten en het moet afzijn zeg maar.
Libido is soms gone, maar soms 100x intenser. Ik gebruik supplementen, die enigzins de side effects volledig hebben laten verdwijnen. (Anxiety, heart beats, blood pressure, vascular, and more.

Ik weet zelfs niet waarom ik half engels/nl type, but.. alright.

Ik zou het in ieder geval niet aanraden. Het maakt je kapot.
Klik om te vergroten...
Nou, ik was het niet van plan ook, hoor! Ik heb al genoeg verslavingen overwonnen, maar ook nog te overwinnen. Ik vind het wel even mooi zo!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nose Candy zei:
Ik weet zelfs niet waarom ik half engels/nl type, but.. alright.
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd schijt irritant als mensen dat doen in het echt 🤣
Op het internet kan het wel, behalve het woordje ‘like’ 4x per zin gebruiken. Krijg daar echt kriebels van ☹️
Maar jij bent overgegaan naar meth? Of begrijp ik dat verkeerd
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hardcore_frk zei:
Nou, ik was het niet van plan ook, hoor! Ik heb al genoeg verslavingen overwonnen, maar ook nog te overwinnen. Ik vind het wel even mooi zo!
Klik om te vergroten...
Jaa, haha. :P


Flualhamdulillam zei:
Ik vind het altijd schijt irritant als mensen dat doen in het echt 🤣
Op het internet kan het wel, behalve het woordje ‘like’ 4x per zin gebruiken. Krijg daar echt kriebels van ☹️
Maar jij bent overgegaan naar meth? Of begrijp ik dat verkeerd
Klik om te vergroten...
Nee, wel al gedaan. Eergisteren bijvoorbeeld. Was wel heeeeell lekkur. Vind dat er soort stigma rond hangt, mensen overdrijven. In de hoeveelheden dat ik nu dagelijks amfetamine gebruik, zou het nog gezonder zijn om crystal meth in kleine hoeveelheden te pakken. :3

Maar eh, veel te duur.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nose Candy zei:
Jaa, haha. :P



Nee, wel al gedaan. Eergisteren bijvoorbeeld. Was wel heeeeell lekkur. Vind dat er soort stigma rond hangt, mensen overdrijven. In de hoeveelheden dat ik nu dagelijks amfetamine gebruik, zou het nog gezonder zijn om crystal meth in kleine hoeveelheden te pakken. :3

Maar eh, veel te duur.
Klik om te vergroten...
Maar van CM heb je toch ook maar 10 mg nodig ofzo?

Lijkt me zo saai. Het bijpakken is toch wat drugsgebruik zo leuk maakt?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlitos zei:
Volgens de Jellinek kan je van Meth weldegelijke blijven hersenschade houden, dit heb ik niet echt duidelijk gelezen van speed.

Wat is methamfetamine, tina, crystal meth of ice? | Jellinek

Methamfetamine is een vorm van amfetamine, de effecten lijken hier dan ook sterk op, maar methamfetamine is een stuk krachtiger.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl

Ik zou persoonlijk liever een onsje speed per maand nemen dan meth in lagere doseringen.
Klik om te vergroten...
Neem jij even lekker je onsje speed per maand. Kom je ons over een maand vertellen hoe het met je gaat? Ben namelijk reuze benieuwd!
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag de 7e dag dat ik speed snuif achter elkaar. Hier begin ik dan ochtend vroeg mee en eindigt ergens in de avond. In deze 7 dagen ook 2 nachten doorgehaald. Hierbij neem ik ook om de 2 a 3 uurtjes GHB (behalve snachts als ik slaap) en ik blow erbij. Savonds laat neem ik 1mg etizolam en val ik zo in slaap en pak ik wel zeker rond de 6 a 7 uur slaap.. tot nu toe nergens last van gehad, ook geen kater of nare lichamelijke bijwerkingen. Dankzij de GHB krijg ik ook redelijk trek en kan ik wel eten. ook kan ik overdag ook prima focussen op me werk en presteer ik niet minder.

Helaas begonnen vandaag de problemen.. het eerste lijntje vannochtend Viel prima maar de mentale high was afwezig. Focus wel aanwezig maar me geheugen is flink verslechterd. Ik vergeet de hele tijd waarom ik ook alweer een kamer in liep of in de kast keek. Uiteraard is het eerste waar ik aan dacht tolerantie dus maakte ik me lijntjes dikker en snoof ik met kortere tussenpozen. Alsnog bleef het fijne gevoel weg maar de lichamelijk klachten namen ineens heel snel
Toe.. enorm hoge hartslag en trillende handen en koude rillingen. meer snuiven had geen nut had k al snel door maar toch doorgegaan. Normaal onderdrukt de ghb deze klachten moeiteloos maar ook deze werkte niet meer. Gelukkig bleef ik wel honger hebben en heb ik dus wel gewoon voldoende gegeten. Iets na het eten heb ik gelijk nog een goeie dosis GHB gepakt en 1mg etizolam genomen. Hierdoor voel ik me eindelijk weer mens vandaag. Me hartslag is weer normaal en ik kan weer diepe ademen ipv dat oppervlakkig ademen omdat me hele lichaam strak stond week lang.

het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik afkick verschijnselen had van de GHB of Etizolam. Ik kijk het even aan de komende tijd. Maar voorlopig even geen pep meer voor mij.

Ik me lesje voorlopig wel geleerd betreffende de speed.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chr0nic zei:
Vandaag de 7e dag dat ik speed snuif achter elkaar. Hier begin ik dan ochtend vroeg mee en eindigt ergens in de avond. In deze 7 dagen ook 2 nachten doorgehaald. Hierbij neem ik ook om de 2 a 3 uurtjes GHB (behalve snachts als ik slaap) en ik blow erbij. Savonds laat neem ik 1mg etizolam en val ik zo in slaap en pak ik wel zeker rond de 6 a 7 uur slaap.. tot nu toe nergens last van gehad, ook geen kater of nare lichamelijke bijwerkingen. Dankzij de GHB krijg ik ook redelijk trek en kan ik wel eten. ook kan ik overdag ook prima focussen op me werk en presteer ik niet minder.

Helaas begonnen vandaag de problemen.. het eerste lijntje vannochtend Viel prima maar de mentale high was afwezig. Focus wel aanwezig maar me geheugen is flink verslechterd. Ik vergeet de hele tijd waarom ik ook alweer een kamer in liep of in de kast keek. Uiteraard is het eerste waar ik aan dacht tolerantie dus maakte ik me lijntjes dikker en snoof ik met kortere tussenpozen. Alsnog bleef het fijne gevoel weg maar de lichamelijk klachten namen ineens heel snel
Toe.. enorm hoge hartslag en trillende handen en koude rillingen. meer snuiven had geen nut had k al snel door maar toch doorgegaan. Normaal onderdrukt de ghb deze klachten moeiteloos maar ook deze werkte niet meer. Gelukkig bleef ik wel honger hebben en heb ik dus wel gewoon voldoende gegeten. Iets na het eten heb ik gelijk nog een goeie dosis GHB gepakt en 1mg etizolam genomen. Hierdoor voel ik me eindelijk weer mens vandaag. Me hartslag is weer normaal en ik kan weer diepe ademen ipv dat oppervlakkig ademen omdat me hele lichaam strak stond week lang.

het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik afkick verschijnselen had van de GHB of Etizolam. Ik kijk het even aan de komende tijd. Maar voorlopig even geen pep meer voor mij.

Ik me lesje voorlopig wel geleerd betreffende de speed.
Klik om te vergroten...
Klinkt mij in de oren als GHB afkick. De zaken die jij beschrijft zijn voor mij niet de typische benzo afkickverschijnselen. GHB afkick lijkt me ook niet onlogisch na een dergelijke binge met continue bijdoseren..

Hou jezelf een beetje in de gaten, want als het flink heftige afkickverschijnselen worden, zul je de GHB moeten gaan afbouwen.

De speed zal er mijn inziens weinig mee te maken hebben, alleen dat dit je lichaam natuurlijk extra stress geeft.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Klinkt mij in de oren als GHB afkick. De zaken die jij beschrijft zijn voor mij niet de typische benzo afkickverschijnselen. GHB afkick lijkt me ook niet onlogisch na een dergelijke binge met continue bijdoseren..

Hou jezelf een beetje in de gaten, want als het flink heftige afkickverschijnselen worden, zul je de GHB moeten gaan afbouwen.

De speed zal er mijn inziens weinig mee te maken hebben, alleen dat dit je lichaam natuurlijk extra stress geeft.
Klik om te vergroten...
GHB gebruik is wel meer geworden laatste halfjaar ofso maar op een aantal binges na nooit in de 24/7 patroon gekomen en heb nog steeds genoeg aan dezelfde dosis die ik jaren geleden ook nam. Vannacht ook gewoon diep en aan 1 stuk door goed geslapen tot me wekker. Had na het opstaan wel heel lichtjes dat me handen beetje aan het shaken waren. Kopje koffie genomen, 2,5mg dextroamfetamine, 500mg phenibut en een flink ontbijtje. Heb nu nergens meer last van. Als het GHB ontwenning was had ik denk ik ook niet zo diep kunnen slapen lijkt me, of de 1mg Etizolam heeft me platgelegd maar op basis van GHB ontwenning verhalen die ik lees op dit forum en reddit kun je zelfs met benzo's niet slapen als je in de GHB rebound/ontwenning zit.

Ik geef de schuld aan de speed, hoogstwaarschijnlijk de caffeine waarmee het versneden is. Ik heb Aceton gekocht dus ik ga het wassen.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Maar van CM heb je toch ook maar 10 mg nodig ofzo?

Lijkt me zo saai. Het bijpakken is toch wat drugsgebruik zo leuk maakt?
Klik om te vergroten...
Ik vrees dat jij mij verkeerd heeft begrepen, ik zeg dat mensen altijd zo "shocked" moeten doen als ze het woordje "ice", of "crystal", of "crystal meth", of "meth", of "..:wink: you get the point.. als ze dat horen. MAARRR ZEG IK IN MIJN VORIGEE POST.. ik gebruik dagelijks regular speed, de hoeveelheden die ik gebruik zijn zo ongezond.. dat het beter zou zijn zelfs en GEZONDER als ik crystal meth zou doen, en dan maar 1 gram nodig heb voor 2 weken ipv 40 tot 50GR regular speed.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nose Candy zei:
Ik vrees dat jij mij verkeerd heeft begrepen, ik zeg dat mensen altijd zo "shocked" moeten doen als ze het woordje "ice", of "crystal", of "crystal meth", of "meth", of "..:wink: you get the point.. als ze dat horen. MAARRR ZEG IK IN MIJN VORIGEE POST.. ik gebruik dagelijks regular speed, de hoeveelheden die ik gebruik zijn zo ongezond.. dat het beter zou zijn zelfs en GEZONDER als ik crystal meth zou doen, en dan maar 1 gram nodig heb voor 2 weken ipv 40 tot 50GR regular speed.
Klik om te vergroten...
Rustaahhgg!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Rustaahhgg!
Klik om te vergroten...
Ik heb geleerd, tegen hem moet je gewoon dominant zijn!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nose Candy zei:
Ik vrees dat jij mij verkeerd heeft begrepen, ik zeg dat mensen altijd zo "shocked" moeten doen als ze het woordje "ice", of "crystal", of "crystal meth", of "meth", of "..:wink: you get the point.. als ze dat horen. MAARRR ZEG IK IN MIJN VORIGEE POST.. ik gebruik dagelijks regular speed, de hoeveelheden die ik gebruik zijn zo ongezond.. dat het beter zou zijn zelfs en GEZONDER als ik crystal meth zou doen, en dan maar 1 gram nodig heb voor 2 weken ipv 40 tot 50GR regular speed.
Klik om te vergroten...

Volgens de Jellinek kan je van Meth weldegelijke blijven hersenschade houden, dit heb ik niet echt duidelijk gelezen van speed.

Wat is methamfetamine, tina, crystal meth of ice? | Jellinek

Methamfetamine is een vorm van amfetamine, de effecten lijken hier dan ook sterk op, maar methamfetamine is een stuk krachtiger.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl

Ik zou persoonlijk liever een onsje speed per maand nemen dan meth in lagere doseringen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Carlitos zei:
Volgens de Jellinek kan je van Meth weldegelijke blijven hersenschade houden, dit heb ik niet echt duidelijk gelezen van speed.

Wat is methamfetamine, tina, crystal meth of ice? | Jellinek

Methamfetamine is een vorm van amfetamine, de effecten lijken hier dan ook sterk op, maar methamfetamine is een stuk krachtiger.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl

Ik zou persoonlijk liever een onsje speed per maand nemen dan meth in lagere doseringen.
Klik om te vergroten...

3 gram per dag? Dan is dat onsje waarschijnlijk voor 75% caffeïne ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wah onsje nat is 40 a 50 gram bruikbare speed 70% +- , dat zijn normale gebruikershoeveelheden de ADHD'ers (die ik ken).
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#16
passie zei:
hoi zijn hier mensen die elke dag speed gebruiken. en hoe ervaar je dat? voel je je nog steeds lekker strak. of ben je inmiddels helemaal imuun. nou ik ben helemaal imuun. nu even een tijdje niks nemen en hopen over een tijdje dat ik me weer lekker voel 😃
Klik om te vergroten...

Jammer is dat he? Tolerantie. Als noob denk je nog wel eens van het ligt zeker aan de kwaliteit van de speed op dit moment? Maar dat is het niet. Je kan wel een poosje door alvorens het begint op te treden. Tolerantie is met name van toepassing op het euforische gevoel dat speed teweeg brengt, in mindere mate voor het oppeppende. Dus het werkt nog wel in die zin dat je repetitief wat zinloze taken blijft ondernemen, maar de echte joy is er dan wel vanaf. Langer doorgaan op die manier leidt tot verdere stapsgewijze aftakeling.

Beste om tolerantie opbouw te voorkomen is om regelmatig pauzes in te lassen van enkele dagen, liefst een week. Ook kan het helpen om de manier van gebruik aan te passen. Als je het altijd nasaal tot je neemt dan kan je overwegen het een keer op te lossen in warme drank (thee). Best kans dat het dan alsnog wat harder binnenkomt. Niet om je op foute gedachten te brengen, maar zo heb ik het zelf vaak gedaan (ik ga al wat jaartjes mee). Maar feitelijk is het natuurlijk niet heel erg verstandig. Ik gebruik over het algemeen dagelijks, met korte tussenpauzes. En ik ben een aantal keren voor langere periode clean geweest. 387 dagen is m'en record (afgelopen jaar tot en met februari dit jaar).
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#17
n8wachT zei:
Jammer is dat he? Tolerantie. Als noob denk je nog wel eens van het ligt zeker aan de kwaliteit van de speed op dit moment? Maar dat is het niet. Je kan wel een poosje door alvorens het begint op te treden. Tolerantie is met name van toepassing op het euforische gevoel dat speed teweeg brengt, in mindere mate voor het oppeppende. Dus het werkt nog wel in die zin dat je repetitief wat zinloze taken blijft ondernemen, maar de echte joy is er dan wel vanaf. Langer doorgaan op die manier leidt tot verdere stapsgewijze aftakeling.

Beste om tolerantie opbouw te voorkomen is om regelmatig pauzes in te lassen van enkele dagen, liefst een week. Ook kan het helpen om de manier van gebruik aan te passen. Als je het altijd nasaal tot je neemt dan kan je overwegen het een keer op te lossen in warme drank (thee). Best kans dat het dan alsnog wat harder binnenkomt. Niet om je op foute gedachten te brengen, maar zo heb ik het zelf vaak gedaan (ik ga al wat jaartjes mee). Maar feitelijk is het natuurlijk niet heel erg verstandig. Ik gebruik over het algemeen dagelijks, met korte tussenpauzes. En ik ben een aantal keren voor langere periode clean geweest. 387 dagen is m'en record (afgelopen jaar tot en met februari dit jaar).
Klik om te vergroten...
bedankt voor tips zo leer je wat dingen bij dankje
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chr0nic zei:
Vandaag de 7e dag dat ik speed snuif achter elkaar. Hier begin ik dan ochtend vroeg mee en eindigt ergens in de avond. In deze 7 dagen ook 2 nachten doorgehaald. Hierbij neem ik ook om de 2 a 3 uurtjes GHB (behalve snachts als ik slaap) en ik blow erbij. Savonds laat neem ik 1mg etizolam en val ik zo in slaap en pak ik wel zeker rond de 6 a 7 uur slaap.. tot nu toe nergens last van gehad, ook geen kater of nare lichamelijke bijwerkingen. Dankzij de GHB krijg ik ook redelijk trek en kan ik wel eten. ook kan ik overdag ook prima focussen op me werk en presteer ik niet minder.

Helaas begonnen vandaag de problemen.. het eerste lijntje vannochtend Viel prima maar de mentale high was afwezig. Focus wel aanwezig maar me geheugen is flink verslechterd. Ik vergeet de hele tijd waarom ik ook alweer een kamer in liep of in de kast keek. Uiteraard is het eerste waar ik aan dacht tolerantie dus maakte ik me lijntjes dikker en snoof ik met kortere tussenpozen. Alsnog bleef het fijne gevoel weg maar de lichamelijk klachten namen ineens heel snel
Toe.. enorm hoge hartslag en trillende handen en koude rillingen. meer snuiven had geen nut had k al snel door maar toch doorgegaan. Normaal onderdrukt de ghb deze klachten moeiteloos maar ook deze werkte niet meer. Gelukkig bleef ik wel honger hebben en heb ik dus wel gewoon voldoende gegeten. Iets na het eten heb ik gelijk nog een goeie dosis GHB gepakt en 1mg etizolam genomen. Hierdoor voel ik me eindelijk weer mens vandaag. Me hartslag is weer normaal en ik kan weer diepe ademen ipv dat oppervlakkig ademen omdat me hele lichaam strak stond week lang.

het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik afkick verschijnselen had van de GHB of Etizolam. Ik kijk het even aan de komende tijd. Maar voorlopig even geen pep meer voor mij.

Ik me lesje voorlopig wel geleerd betreffende de speed.
Klik om te vergroten...
Ik zou daar echt geen gewoonte van maken.
Ghb is lekker maar pep daarbij dan loopt het snel uit de hand. Dan haal je dus door en de ghb ook.
Deze mix is een garantie voor een harde verslaving waar je niet snel uit komt.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi zijn hier mensen die elke dag speed gebruiken. en hoe ervaar je dat? voel je je nog steeds lekker strak. of ben je inmiddels helemaal imuun. nou ik ben helemaal imuun. nu even een tijdje niks nemen en hopen over een tijdje dat ik me weer lekker voel 😃
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo iets heet tolarantie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."