Skirre zei:
Wist niet dat het ook voor spierafbraak zorgde. Maar ik moet sowieso al meer eten dan ik nu doe en na gebruik is dit al lastig voor me dus lijkt me dit niet zo'n goed plan.
Al blijf ik natuurlijk nieuwsgierig hoe het is... :P
Speed specifiek resulteert niet echt in meer spierafbraak, maar het is meer dat je ontzettend veel calorieën verbrandt als je speed gebruikt, en zeker als je ook nog eens gaat sporten. Dan kun je heel veel eiwitshakes en brood en kipfilet eten, wat onder invloed natuurlijk al extra moeilijk is, maar zoveel calorieën krijg je er niet makkelijk bij. Ik neem aan dat je ook niet traint om af te vallen. (Afgezien van de grote risico's die het met zich meedraagt) is amfetamine daarom wel een ideaal middel om af te vallen. Wil je ooit speed gebruiken en gaan sporten, gewoon voor de ervaring, dan raad ik je aan om mee te doen aan een wedstrijd waarbij je een goede conditie moet hebben, zoals een flink stuk fietsen of hardlopen. Verder met vrienden in de zomer voetballen of hockeyen ofzo kan erg leuk zijn.
Overigens, als je echt voor een lang een conditionele sport uitoefenen gaat, moet je ook niet denken dat het vanzelf gaat met speed. Het moet nog steeds uit jezelf komen. Voor de ervaring is het leuk, maar verwacht geen wonderen. Meer een prestatieverhoging van 5% die je niet extreem veel motivatie heeft gekost. En ik heb het al eens gezegd, maar neem een kleine dosis, anders word je gegarandeerd misselijk of krijg je hartkloppingen e.d.
En voor ieder ander die dit leest: kijk uit met dit soort grappen. Je vervalt al snel erin dat je denkt elke wedstrijd nodig te hebben. Je sport toch om te kunnen presteren, en ja, tuurlijk is het prestatieverhogend. Het is niet eerlijk richting de andere deelnemers van de sport en je verkloot jezelf ermee.