Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrijze speed? Wie ook ervaring mee?

Grijze speed? Wie ook ervaring mee?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MaaienekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb zojuist onsje licht grijze speed binnen gekregen.
Kwaliteit is wel prima zoals ik nu kan merken voor zo ver.

Maar heb hem liever wit, wie weet een manier deze wit te krijgen weer.

(Met aceton al gedaan, en dat ging idd, werd wit maar ga geen hele ons natte verse speed met acwton wassen dat lijkt me logisch..

Hoor graag andere ervaringen met "grijze amfetamine"..

Grtzz
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maaienek zei:
Met aceton al gedaan, en dat ging idd, werd wit maar ga geen hele ons natte verse speed met acwton wassen dat lijkt me logisch..
Klik om te vergroten...
Wat jij onlogisch vind vind ik juist logisch..
Als ik speed zou halen en hij ziet grijs , stap ik direct de deur uit zonder speed.


gewoon 2 grammetjes per keer drogen en wassen.
Je wast hem toch niet nat ?


beter dan grijze troep in je neus duwen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maaienek zei:
Hoor graag andere ervaringen met "grijze amfetamine"..
Klik om te vergroten...
Dat bestaat niet , zuivere onversneden speed tot 73% is altijd wit alles boven de 73 is olie.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je eens een foto plaatsen? Ik heb het in alle kleuren van de regenboog gehad, dus wellicht herken ik de kleur/textuur.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uitsluitsel is dat spul laten testen. Mijn pep was nooit grijs. Als die grijs zou zijn neem ik die zelfs gratis niet mee.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Uitsluitsel is dat spul laten testen. Mijn pep was nooit grijs. Als die grijs zou zijn neem ik die zelfs gratis niet mee.
Klik om te vergroten...
Ja, ja..
M
MaaienekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Kan je eens een foto plaatsen? Ik heb het in alle kleuren van de regenboog gehad, dus wellicht herken ik de kleur/textuur.
Klik om te vergroten...
Hey

Heb foto gemaakt. Op glasplaat uitgestreken, en ter vergelijking een normaal blanco a4 blad eronder gelegd.
Hardcore_frk zei:
Ik vind dit persoonlijk niet heel shocking. In mijn ogen is dit meer geel (cafeïne) dan grijs. En het is ook nog best nat, of niet?

Deze zou ik zonder te laten testen, zonder zorgen mijn neusje in laten verdwijnen!
Klik om te vergroten...
Ja is uiteraard pasta idd, nee gele pep ken ik wel, en donkergeel zelfs heel lang geleden ook, roze ook tijden geleden, maar dit was zelfs voor mij nieuw. Heb dit in 20 jaar gebruik en ... . Nog nooit gezien eigenlijk haha..

Btw: Werken doet ie wel , na wassen blijft er ook 80 % over, smaak ook niet verkeerd of vreemd.
Alleen dat iets langer duurt voordat ie droog is..

En dan die licht grijze kleur.. vreemde gewaarwording mja, 😏🤔😎
M
MaaienekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Kan je eens een foto plaatsen? Ik heb het in alle kleuren van de regenboog gehad, dus wellicht herken ik de kleur/textuur.
Klik om te vergroten...
Hey

Heb foto gemaakt. Op glasplaat uitgestreken, en ter vergelijking een normaal blanco a4 blad eronder gelegd. 20210810_231458.jpg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maaienek zei:
Hey

Heb foto gemaakt. Op glasplaat uitgestreken, en ter vergelijking een normaal blanco a4 blad eronder gelegd. Bekijk bijlage 27627
Klik om te vergroten...
Ik vind dit persoonlijk niet heel shocking. In mijn ogen is dit meer geel (cafeïne) dan grijs. En het is ook nog best nat, of niet?

Deze zou ik zonder te laten testen, zonder zorgen mijn neusje in laten verdwijnen!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Doet denken aan me vorige batch waar (meer) cafeïne doorheen zat.
Misschien is dat het.
@Maaienek: Merk je iets aan het effect, oppeppender of juist iets rustiger van deze?

Die ik nu heb is witter en komt wat harder binnen.
C
CrazymomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maaienek zei:
Heb zojuist onsje licht grijze speed binnen gekregen.
Kwaliteit is wel prima zoals ik nu kan merken voor zo ver.

Maar heb hem liever wit, wie weet een manier deze wit te krijgen weer.

(Met aceton al gedaan, en dat ging idd, werd wit maar ga geen hele ons natte verse speed met acwton wassen dat lijkt me logisch..

Hoor graag andere ervaringen met "grijze amfetamine"..

Grtzz
Klik om te vergroten...

Maaienek zei:
Dat is de 50 tinten grijs pep . Als je dat naar binnen heb gewerkt dan kan het gebeuren dat je zo Geil als boter wordt ☺️
Klik om te vergroten...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ooit wel grijze speed gegad maar weg gegooid was echt bagger.
Dit ziet er in mijn ogen eerder gelig uit.
Vind het er niet raar uitzien ofzo.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maaienek zei:
Hey

Heb foto gemaakt. Op glasplaat uitgestreken, en ter vergelijking een normaal blanco a4 blad eronder gelegd.

Ja is uiteraard pasta idd, nee gele pep ken ik wel, en donkergeel zelfs heel lang geleden ook, roze ook tijden geleden, maar dit was zelfs voor mij nieuw. Heb dit in 20 jaar gebruik en ... . Nog nooit gezien eigenlijk haha..

Btw: Werken doet ie wel , na wassen blijft er ook 80 % over, smaak ook niet verkeerd of vreemd.
Alleen dat iets langer duurt voordat ie droog is..

En dan die licht grijze kleur.. vreemde gewaarwording mja, 😏🤔😎
Klik om te vergroten...
Ik zou mij hier persoonlijk geen zorgen over maken.

En volgens mij heb je genoeg bulk gekocht, om weggooien als 'zonde' te beschouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."