Je kan de werking toch wel interpreteren als vergelijkbaar? hangt wederom van de persoon zelf af.
#2
Waarom Speed?.
Waarom Alcohol?.
Waarom xtc?.
En ga zo maar door de ene persoon vind het geweldig de ander vind er geen ruk aan!!.
Als je er geen ruk aan vind moet je het gewoon niet gebruiken zo simpel is dat.
Ik zelf vind het helemaal geweldig lekker helder in mijn hoofd veel energie ik krijg er gewoon een blij en happy gevoel van!! .
Ik zelf vind trippen niks maar kan mij wel voorsellen waarom iemand dit helemaal geweldig vind!!.
Het is maar net wat je wild bereiken met de drug die je neemt en of je het leuk vind of niet hangt van de persoon af.
Het zelfde is waarom voetbal?, omdat die persoon het leuk vind er plezier uit haalt?.
Zo raar is dat tog niet? .
#3
Mijn voornaamste reden is dat het goedkoper is.
Coke zou ik misschien eens proberen, maar alleen als het me aangeboden word, ik ga geen 40 piek neerleggen voor een gram van wat dan ook.
#4
1. prijs
2. coke voel ik bar weinig van .. maar er blijft wel een valse herinnering over dat het fantastisch was en ik het zeker weer moet doen
3. coke moet je constant bijnemen
#5
Lijkt totaal niet op elkaar als je van beide de beste variant hebt merk je het verschil wel... ik blijf van sos geen 50 uur achtereen wakker namelijk en van pep wel met dezelfde hoeveelheid ongeveer
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.