#1
Thanks voor je reactie. Dosering weet ik niet precies, ik heb dus drie keer een sleutelpuntje (x2, in beide neusgaten) gedaan. Ik gooi er geen gekke himalayagebergtes op ofzo, ik ben een jonge vrouw dus hou het bij subtiele bergjes. De 4f was niet getest.Teveel genomen , cafeĆÆne erin en slaaptekort (wrs veel ook).
Had dit vroeger toen ik nog elke dag aan de speed zat.
je bent ook heel vaag met je dosering en helemaal op het laatste zeg je heb er 4f bij genomen ook.
als jij niet open bent kunnen we je niet helpen.
ooo wat was je vraag ? Of gewoon een mededeling ?.
Mijn vraag is dus of dit (verward, duizelig, derealisatie) een ānormaleā reactie op speed is. Ik vind het een leuke drug maar deze keer heeft me toch een beetje afgeschrokken.