Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalf natte pep snuiven

Half natte pep snuiven

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga al wat jaartjes mee, maar heb nog nooit meegemaakt dat pep niet wilde drogen.
N
NoenoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yoo mede snuivers,

Ik heb 3g pep gekocht (niet voor het eerst) maar nu heb ik dat de hele nacht laten drogen op een warme plek,ik heb de pep meerdere keren uitgespreid en gesneden met een pasje maar de pep blijft een beetje flokkerig (flokjes). Ik heb al wat genomen maar het is niet zo fijn als dat het normaal is...

Iemand tips? Iets wat helpt? Het lijkt niet volledig te willen drogen.

Groeten,
Noenoe
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bord in de magnetron opwarmen en dan uitspreiden en hakken of op de verwarming leggen.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt aan de speed dan inderdaad komt wel is voor dat het niet droogt gewoon terug brengen
N
NoenoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harry In De Warrie zei:
Bord in de magnetron opwarmen en dan uitspreiden en hakken of op de verwarming leggen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het meerdere dagen proberen te drogen, ene keer op een warme plek en de andere keer op een koude plek maar niks helpt. Miss gw verkeerde speed denk ik dan?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon bommen dan anders
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Noenoe zei:
Yoo mede snuivers,

Ik heb 3g pep gekocht (niet voor het eerst) maar nu heb ik dat de hele nacht laten drogen op een warme plek,ik heb de pep meerdere keren uitgespreid en gesneden met een pasje maar de pep blijft een beetje flokkerig (flokjes). Ik heb al wat genomen maar het is niet zo fijn als dat het normaal is...

Iemand tips? Iets wat helpt? Het lijkt niet volledig te willen drogen.

Groeten,
Noenoe
Klik om te vergroten...
Als de pep niet wit, (vrijwel geheel) geurloos en droog is, dan is het waarschijnlijk versneden met wat rommel. Lang niet alle versnijdingsmiddelen kan je er weer uit krijgen, maar vaak heeft een aceton-wash wel zin. Je hebt daarvoor anhydrous aceton nodig, dus zonder water erin. De amfetamine lost niet op in aceton (maar wel in water). De versnijdingsmiddelen lossen vaak wel op in aceton.

Dus je gooit dan de speed in een glas met aceton, roert even goed, pakt een koffiefilter, gooit de vloeistof met amfetamine door het filter, en daarna schraap je de gewassen speed weer uit het koffiefilter. Meestal wordt de speed dan ineens veel witter en droogt het snel op.
Wel voor de zekerheid even een dag laten drogen op een bord terwijl het goed uitgespreid ligt en je het nog eens een paar keer omschept.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Als de pep niet wit, (vrijwel geheel) geurloos en droog is, dan is het waarschijnlijk versneden met wat rommel. Lang niet alle versnijdingsmiddelen kan je er weer uit krijgen, maar vaak heeft een aceton-wash wel zin. Je hebt daarvoor anhydrous aceton nodig, dus zonder water erin. De amfetamine lost niet op in aceton (maar wel in water). De versnijdingsmiddelen lossen vaak wel op in aceton.

Dus je gooit dan de speed in een glas met aceton, roert even goed, pakt een koffiefilter, gooit de vloeistof met amfetamine door het filter, en daarna schraap je de gewassen speed weer uit het koffiefilter. Meestal wordt de speed dan ineens veel witter en droogt het snel op.
Wel voor de zekerheid even een dag laten drogen op een bord terwijl het goed uitgespreid ligt en je het nog eens een paar keer omschept.
Klik om te vergroten...
Als het niet goed droogt kan dat ook een fout in het maak proces zijn geweest hoeft niet perse te betekenen dat het versneden is
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
Als het niet goed droogt kan dat ook een fout in het maak proces zijn geweest hoeft niet perse te betekenen dat het versneden is
Klik om te vergroten...
Ook mogelijk inderdaad. Maar speed wordt regelmatig versneden dus statistisch gezien is dat meestal aan de hand.
Als de speed nog niet droogt na een aceton-wash dan is er meer aan de hand inderdaad.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ook mogelijk inderdaad. Maar speed wordt regelmatig versneden dus statistisch gezien is dat meestal aan de hand.
Als de speed nog niet droogt na een aceton-wash dan is er meer aan de hand inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ja ik ben ook geen chemicus echter maakte ik het een tijdje terug mee en toen zei een maat dat er dan iets mis is gegaan in het kookproces of dat er iets overhaast is gedaan en meestal weet hij wel hoe en wat dusja
T
Time2stopLid
01-01-2024, 00:00
#11
ga geen natte pep snuiven. De kans bestaat dat methanol de natte substantie is, daarbij is het zonde want goed werken doet het zo niet. Is de lv in de betreffende kamer/omgeving niet te hoog en de temperatuur te laag?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou het wegflikkeren en een andere dealer zoeken. Je kunt het zoals hier al wordt gezegd wassen. Dat helpt meestal wel in de zin van dat het daarna wel droogt. Maar je mengt wel 2 vloeistoffen, waarvan je van 1 niet weet wat het is. Ik heb zelden gehad dat pep die niet wou drogen het na het wassen goeie pep was. Vaak was er daarna iets mee aan de hand. Bijvoorbeeld, kortere werking, wazig worden in plaats van scherp, wazig zien, enorme hooikoorts achtige verschijnselen, beroerd worden, of een heel raar opgefokt gevoel krijgen. Maar dit hoeft bij jou natuurlijk niet het geval te zijn. Als je het toch gaat wassen, laat het daarna dan testen!
T
Time2stopLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAutist zei:
Ik zou het wegflikkeren en een andere dealer zoeken. Je kunt het zoals hier al wordt gezegd wassen. Dat helpt meestal wel in de zin van dat het daarna wel droogt. Maar je mengt wel 2 vloeistoffen, waarvan je van 1 niet weet wat het is. Ik heb zelden gehad dat pep die niet wou drogen het na het wassen goeie pep was. Vaak was er daarna iets mee aan de hand. Bijvoorbeeld, kortere werking, wazig worden in plaats van scherp, wazig zien, enorme hooikoorts achtige verschijnselen, beroerd worden, of een heel raar opgefokt gevoel krijgen. Maar dit hoeft bij jou natuurlijk niet het geval te zijn. Als je het toch gaat wassen, laat het daarna dan testen!
Klik om te vergroten...
Zoiezo raad ik testen aan voor iedereen die geduldig en wantrouwend is. Voor de andere raad ik aan er niet verder bij na te denken en hopen dat de lieve heer het "toeval de doods" niet zal laten toeslaan. Beter altijd testen en MDMAutist, ben benieuwd hoevaak jij je shit hebt laten testen dan want jouw bijwerkingen maken mij nieuwsgierig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."