Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat word als normaal speed gebruik gezien??

wat word als normaal speed gebruik gezien??

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈
Klik om te vergroten...
Hoeveel schoot er droog over?
Hebben jullie het gewassen of niet?


Uit ervaring weet ik dat 21g natte pep snel nog maar 8gr kan zijn na drogen en 2x wassen.


Maar dan nog.
8gr 73% pure pep is bijna onmogelijk op 4 dagen met 2 personen 🤯🤯🤯
(Als het effectief 73% is).


Ik stuiter al een hele dag rond op 200mg 🤯
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Chr0nic zei:
Dit was ook heel lang mijn overtuiging. Feit is dat dit niet klopt. Dat is het "verslaafde" manupilatieve stemmetje wat jouw doet geloven dat het zo is, niet zo veel geloven in je gedachtes :wink:
Klik om te vergroten...
Inderdaad groot gelijk luister meer naar je intuïtie en je gevoel die niet liegen en je voor de gek houden. Dit stopt pas wnr je een grens bereikt voor jezelf qua zoveel en lang speed te gebruiken, of je bent al bewust aan het worden van je huidige gebruik (dit gaat niet zomaar natuurlijk maar sommige gebruiken bewust om te leren wat de andere kant van de realiteit is en het onrealistische beeld te ervaren hiervan, maar niet iedereen zal dit zo doen of ervaren. Het kan zomaar zijn dat er personen zijn die bewust blijven doorgaan met gebruiken ookal weten ze dat het niet meer goed gaat, en dat is dan een keuze die vanzelf tot het ergste geval kan laten lopen of tot een moment waarin de keuze terug word gegooid naar je als t ware en je dan nog een keer mag kiezen of je voor jezelf gaat staan ofdat je verder gaat met gebruiken. Iedereen heeft namelijk een second change in this life. Zelfs meer want het universum laat niemand of iets voorgoed gaan omdat wij allemaal een doel hebben of het doel niet kunne bereiken door de karma die we niet altijd oplossen. Maar toch krijg je altijd een nieuwe kans tot je uitgereikt of je het nou vroeg of laat merkt zul je het wel zien en voelen wnr je de 2e kans toegereikt word. Je kiest onbewust al sneller dan dat je gaat nadenken erover want dan weet je niet zeker of het nou wel allemaal gebeurd is en of je kunt het antwoord niet uitleggen, en dat komt doordat je het allemaal via je gevoel en ziel onbewust doet en dit is niet te beschrijven of uit te leggen. Je hart weet t wnr het klopt en wnr niet klopt dus die liegt niet tegen je. Ikzelf heb 2jaar een speed verslaving gehad wat op een moment tot verkeerde dingen leidde, onder andere dat ik pas wist tijdens me verslaving midden erinzittend dat k verslavingsgevoelig was voor die substanties, en toen bewust ervan was maar toch ging k door om de andere kant van speed te ervaren. Geloof me dit was niet normaal en zou ik elk mens nooit kunnen wensen maar k heb heb hier duidelijke lessen van geleerd of het nou geloofwaardig klinkt of niet ik weet wat ik heb gezien en kon de verschillen tussen realiteit en onrealistische dingen wel inzien naarmate me onderbewuste ingeschakeld werd . Ik heb ingezien want k moest voor mijn groter doel in dit leven zodat ik klaar ben daarvoor in de toekomst. Dus ik heb mezelf De negatieve kant laten ervaren en zien en dat was echt vreselijk. Lichte tot matige psychotische verschijnselen en hallucinaties kwamen naar 4dagen wakker op speed en k kon niet slapen na zelfs 4dagen wakker gebleven te zijn en toen liep het fout op de ochtend van de 4e dag. Alles werd onrealistisch en liep uit als een zwarte uitlopende schilderij wat dus alles om me heen op die manier weergeven werd en het ergste op die ochtend was dat k optijd eruit moest voor een verhuizing die dag.. eenmaal op de fiets was alles een donkere schilderij en k ging steeds meer mee in de dingen die onrealistisch waren op dat moment dus ik moest mezelf wakker houden en knipperde af en toe met me ogen en schudde met me hoofd maar t was moeilijk om te focussen op wat dus realiteit zou zijn maar t ging makkelijker om te kijken naar de onrealistische waanbeelden wat dus beetje bij beetje intenser en heviger binnenkwam en het prikkelde je erg veel. K schrok die dag vaak van dingen en moest ff een stilstaan moment hebben vaker op de dag anders ging t niet. Ik ging na die dag terug naar huis en t was donker aan het worden, en k vond dit eng maar ging met een snelheid richting huis. Onderweg zoveel nare dingen gezien en werd echt overprikkeld waardoor k even een keer ben gestopt want ik viel bijna van me fiets dacht ikk!. De volgende dag was alles heftiger en begon ik duidelijk te hallucineren in de zin van net echte interactie met de dingen die ik zag en alles zag er donker en negatief uit zo zag ik opeens een paar pratende zakjes die me lieten bukken en zeiden dat k nog meer moest gaan snuiven en mezelf beter zou voelen ik kon me ergens nog bij voorstellen dat het niet klopte. (onrealistisch waanbeeld) ik kwam iets minder dan een week uit de negatieve trip en k snap het nog steeds niet hoe dat gebeurd was want me onderbewustzijn heeft mij eruit gehaald ofso en die Is sterk genoeg geweest zodat ik niet bleef hangen want t scheelde niet veel en ik had er langer last van gekregen. Je onderbewuste geest is sterker dan je zult begrijpen dus t valt ook niet te bevatten. Uiteindelijk wat meer te letten op je omgeving en het positieve ervan te zien zodat alle negatieve effecten of hallucinaties niet meer er zijn of minder aanwezig zijn, en dit kan ineens weg gaan of duurt ietsje langer voordat ze volledig verdwenen zijn.(verschilt per iemands geestelijke gesteldheid en mentale gesteldheid.het heeft ook te maken of je al aanleg voor phsygotische waanbeelden/ ideeën hebt Dit speelt ook een grote rol hierin!) je zal bewust van je huidige situatie mogen worden ik zeg mogen omdat moeten dwangmatig is en je mag alles natuurlijk zeker vanuit een enge gebeurtenis wat je heeft laten zien wat angst en onrealistische dingen met je doet . Tis van je eigen belang dat je de goeie kant uiteindelijk gaat inzien/ ervaren van jezelf en de drugs je niet meer kunnen controleren want je lichaam is in een negatieve energie tijdens gebruik, en sterk aanwezig wnr je in een psychose zit want dit is onrealistische negatieve energie die je dan ziet en zelfs kan voelen want t is fysiek net alsof je word aangeraakt in die staat. Als je vaak gebruikt in je leven en dan echt veel in een jaar tijd heb je echt een gefrituurde hersenpan dit kan zelfs gebeuren naar een paar weken heel veel te gebruiken en elke dag dit te herhalen je brein echt laten frituren. Je zal dus langer bezig zijn met het herstellen van je brein en lichaam(verschilt per persoon ook maar hoe dan ook duurt het lang) vanuit je basis alles opbouwen dus dat betekend weinig motivatie tot geen en depressieve gevoelens die echt sterk aanwezig kunnen zijn zo regelmatig tot heel vaak of af en toe. Dit leidt bij sommige tot nare situaties helaas:( maar je bent sterk ook wanneer dit niet zichtbaar is voor je. In je diepere zelf zit altijd het lichtpuntje die je meeneemt naar de juiste plek zodat je de goeie keuze maakt voor jezelf vanuit je hart en met liefde.(uit mijn ervaring heeft mijn psychotische gebeurtenis die week me bewust gemaakt een paar dagen na die rotervaring kon ik dit meer en meer toelaten en beseffen want me brein was niet erg optimaal toen dus dat ik beetje bij beetje wel besefte wat ik had meegemaakt als in flitsende beelden die voorbij kwamen tijdens me dromen van de phsygose en wat ik toen ervaarde maar dit is in flitsend beeld dus niet 100%duidelijk maar je wist precies wat het gevoel Hiervan was en dat was nog lang een issue die me snachts constant wakker maakte door de flitsende flashbacks.. iedereen kan zijn verantwoordelijkheid weer terugvinden of word verast met een keuze tussen wel of niet voor jezelf gaan staan. . (Wakker alsin bewust van je innerlijke stem en kracht en de mentale geest waarvan de bedrading door elkaar heen loopte en je niet meer goed kon nadenken over kleine dagelijkse dingen en handelingen klopte niet altijd (ongecontroleerde bewegingen) door je gezondere levensstijl en betere slaapritme toe te passen, zodat je vanuit de diepste put weer omhoog kunt klimmen, en wnr je dit gaat aanpakken kom je er zo sterk uit, alleen kost dit tijd en geduld en een goed slaapritme met veel slaap. (spreek uit eigen ervaring) je laat het licht weer toe in jezelf, waardoor je weer kunt ademen, en het stemmetje is er niet meer die je toe praatte om te gebruiken! en de motivatie langzaam terug komt en dan wel echt langzaam je kunt dit wat versnellen door dingen die je leuk hebt gevonden en nog steeds vind enz. Ik gun iedereen gewoon een goeie visie/kijk en je het grotere plaatje kan inbeelden met positieve energie. wanneer een persoon in een negatieve diepe put zit waar ze moeilijk uit komen is het nooit zo dat je niet eruit kan komen, maar je zult sterker moeten zijn dan normaal en jezelf kunne confronteren met het feit dat je hier sterker uitkomt en de zwakte laat bij wat het is en bestaat niet meer in je hoofd op een moment ervaar je alsof je nooit angst hebt gehad voor dingen, terwijl dat wel altijd een makkelijke erinsluipende gedachten kon zijn voorheen dit allemaal. Dont give up because we are all wort it no matter what✨ you matter to someone you don't know yet or you matter to someone that's talked with you on the streets and they where a completely stranger to you. if no one cares about you is it your mind that let you think and fool you and actually says you are not worthy to anyone but you actually afraid within yourself and you can't open up. Just do it one more time with a harder try and close your eyes to feel what you not want to see. If there's one thing that opens up the other doors will follow and you can open up fully.

nogmaals wil ik meegeven dat je niet me hele verhaal hoeft te begrijpen en helemaal moet lezen maar ik wou dit even kwijt en ik vind het erg belangrijk als iemand wat met zon verhaal zou kunnen in zijn situatie al is het maar iets kleins wat grote impact heeft.

ik wens iedereen het goeie positieve leven toe die ze willen leven en alle gezondheid🍀
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Morethenafeeling🔒 zei:
Inderdaad groot gelijk luister meer naar je intuïtie en je gevoel die niet liegen en je voor de gek houden. Dit stopt pas wnr je een grens bereikt voor jezelf qua zoveel en lang speed te gebruiken, of je bent al bewust aan het worden van je huidige gebruik (dit gaat niet zomaar natuurlijk maar sommige gebruiken bewust om te leren wat de andere kant van de realiteit is en het onrealistische beeld te ervaren hiervan, maar niet iedereen zal dit zo doen of ervaren. Het kan zomaar zijn dat er personen zijn die bewust blijven doorgaan met gebruiken ookal weten ze dat het niet meer goed gaat, en dat is dan een keuze die vanzelf tot het ergste geval kan laten lopen of tot een moment waarin de keuze terug word gegooid naar je als t ware en je dan nog een keer mag kiezen of je voor jezelf gaat staan ofdat je verder gaat met gebruiken. Iedereen heeft namelijk een second change in this life. Zelfs meer want het universum laat niemand of iets voorgoed gaan omdat wij allemaal een doel hebben of het doel niet kunne bereiken door de karma die we niet altijd oplossen. Maar toch krijg je altijd een nieuwe kans tot je uitgereikt of je het nou vroeg of laat merkt zul je het wel zien en voelen wnr je de 2e kans toegereikt word. Je kiest onbewust al sneller dan dat je gaat nadenken erover want dan weet je niet zeker of het nou wel allemaal gebeurd is en of je kunt het antwoord niet uitleggen, en dat komt doordat je het allemaal via je gevoel en ziel onbewust doet en dit is niet te beschrijven of uit te leggen. Je hart weet t wnr het klopt en wnr niet klopt dus die liegt niet tegen je. Ikzelf heb 2jaar een speed verslaving gehad wat op een moment tot verkeerde dingen leidde, onder andere dat ik pas wist tijdens me verslaving midden erinzittend dat k verslavingsgevoelig was voor die substanties, en toen bewust ervan was maar toch ging k door om de andere kant van speed te ervaren. Geloof me dit was niet normaal en zou ik elk mens nooit kunnen wensen maar k heb heb hier duidelijke lessen van geleerd of het nou geloofwaardig klinkt of niet ik weet wat ik heb gezien en kon de verschillen tussen realiteit en onrealistische dingen wel inzien naarmate me onderbewuste ingeschakeld werd . Ik heb ingezien want k moest voor mijn groter doel in dit leven zodat ik klaar ben daarvoor in de toekomst. Dus ik heb mezelf De negatieve kant laten ervaren en zien en dat was echt vreselijk. Lichte tot matige psychotische verschijnselen en hallucinaties kwamen naar 4dagen wakker op speed en k kon niet slapen na zelfs 4dagen wakker gebleven te zijn en toen liep het fout op de ochtend van de 4e dag. Alles werd onrealistisch en liep uit als een zwarte uitlopende schilderij wat dus alles om me heen op die manier weergeven werd en het ergste op die ochtend was dat k optijd eruit moest voor een verhuizing die dag.. eenmaal op de fiets was alles een donkere schilderij en k ging steeds meer mee in de dingen die onrealistisch waren op dat moment dus ik moest mezelf wakker houden en knipperde af en toe met me ogen en schudde met me hoofd maar t was moeilijk om te focussen op wat dus realiteit zou zijn maar t ging makkelijker om te kijken naar de onrealistische waanbeelden wat dus beetje bij beetje intenser en heviger binnenkwam en het prikkelde je erg veel. K schrok die dag vaak van dingen en moest ff een stilstaan moment hebben vaker op de dag anders ging t niet. Ik ging na die dag terug naar huis en t was donker aan het worden, en k vond dit eng maar ging met een snelheid richting huis. Onderweg zoveel nare dingen gezien en werd echt overprikkeld waardoor k even een keer ben gestopt want ik viel bijna van me fiets dacht ikk!. De volgende dag was alles heftiger en begon ik duidelijk te hallucineren in de zin van net echte interactie met de dingen die ik zag en alles zag er donker en negatief uit zo zag ik opeens een paar pratende zakjes die me lieten bukken en zeiden dat k nog meer moest gaan snuiven en mezelf beter zou voelen ik kon me ergens nog bij voorstellen dat het niet klopte. (onrealistisch waanbeeld) ik kwam iets minder dan een week uit de negatieve trip en k snap het nog steeds niet hoe dat gebeurd was want me onderbewustzijn heeft mij eruit gehaald ofso en die Is sterk genoeg geweest zodat ik niet bleef hangen want t scheelde niet veel en ik had er langer last van gekregen. Je onderbewuste geest is sterker dan je zult begrijpen dus t valt ook niet te bevatten. Uiteindelijk wat meer te letten op je omgeving en het positieve ervan te zien zodat alle negatieve effecten of hallucinaties niet meer er zijn of minder aanwezig zijn, en dit kan ineens weg gaan of duurt ietsje langer voordat ze volledig verdwenen zijn.(verschilt per iemands geestelijke gesteldheid en mentale gesteldheid.het heeft ook te maken of je al aanleg voor phsygotische waanbeelden/ ideeën hebt Dit speelt ook een grote rol hierin!) je zal bewust van je huidige situatie mogen worden ik zeg mogen omdat moeten dwangmatig is en je mag alles natuurlijk zeker vanuit een enge gebeurtenis wat je heeft laten zien wat angst en onrealistische dingen met je doet . Tis van je eigen belang dat je de goeie kant uiteindelijk gaat inzien/ ervaren van jezelf en de drugs je niet meer kunnen controleren want je lichaam is in een negatieve energie tijdens gebruik, en sterk aanwezig wnr je in een psychose zit want dit is onrealistische negatieve energie die je dan ziet en zelfs kan voelen want t is fysiek net alsof je word aangeraakt in die staat. Als je vaak gebruikt in je leven en dan echt veel in een jaar tijd heb je echt een gefrituurde hersenpan dit kan zelfs gebeuren naar een paar weken heel veel te gebruiken en elke dag dit te herhalen je brein echt laten frituren. Je zal dus langer bezig zijn met het herstellen van je brein en lichaam(verschilt per persoon ook maar hoe dan ook duurt het lang) vanuit je basis alles opbouwen dus dat betekend weinig motivatie tot geen en depressieve gevoelens die echt sterk aanwezig kunnen zijn zo regelmatig tot heel vaak of af en toe. Dit leidt bij sommige tot nare situaties helaas:( maar je bent sterk ook wanneer dit niet zichtbaar is voor je. In je diepere zelf zit altijd het lichtpuntje die je meeneemt naar de juiste plek zodat je de goeie keuze maakt voor jezelf vanuit je hart en met liefde.(uit mijn ervaring heeft mijn psychotische gebeurtenis die week me bewust gemaakt een paar dagen na die rotervaring kon ik dit meer en meer toelaten en beseffen want me brein was niet erg optimaal toen dus dat ik beetje bij beetje wel besefte wat ik had meegemaakt als in flitsende beelden die voorbij kwamen tijdens me dromen van de phsygose en wat ik toen ervaarde maar dit is in flitsend beeld dus niet 100%duidelijk maar je wist precies wat het gevoel Hiervan was en dat was nog lang een issue die me snachts constant wakker maakte door de flitsende flashbacks.. iedereen kan zijn verantwoordelijkheid weer terugvinden of word verast met een keuze tussen wel of niet voor jezelf gaan staan. . (Wakker alsin bewust van je innerlijke stem en kracht en de mentale geest waarvan de bedrading door elkaar heen loopte en je niet meer goed kon nadenken over kleine dagelijkse dingen en handelingen klopte niet altijd (ongecontroleerde bewegingen) door je gezondere levensstijl en betere slaapritme toe te passen, zodat je vanuit de diepste put weer omhoog kunt klimmen, en wnr je dit gaat aanpakken kom je er zo sterk uit, alleen kost dit tijd en geduld en een goed slaapritme met veel slaap. (spreek uit eigen ervaring) je laat het licht weer toe in jezelf, waardoor je weer kunt ademen, en het stemmetje is er niet meer die je toe praatte om te gebruiken! en de motivatie langzaam terug komt en dan wel echt langzaam je kunt dit wat versnellen door dingen die je leuk hebt gevonden en nog steeds vind enz. Ik gun iedereen gewoon een goeie visie/kijk en je het grotere plaatje kan inbeelden met positieve energie. wanneer een persoon in een negatieve diepe put zit waar ze moeilijk uit komen is het nooit zo dat je niet eruit kan komen, maar je zult sterker moeten zijn dan normaal en jezelf kunne confronteren met het feit dat je hier sterker uitkomt en de zwakte laat bij wat het is en bestaat niet meer in je hoofd op een moment ervaar je alsof je nooit angst hebt gehad voor dingen, terwijl dat wel altijd een makkelijke erinsluipende gedachten kon zijn voorheen dit allemaal. Dont give up because we are all wort it no matter what✨ you matter to someone you don't know yet or you matter to someone that's talked with you on the streets and they where a completely stranger to you. if no one cares about you is it your mind that let you think and fool you and actually says you are not worthy to anyone but you actually afraid within yourself and you can't open up. Just do it one more time with a harder try and close your eyes to feel what you not want to see. If there's one thing that opens up the other doors will follow and you can open up fully.

nogmaals wil ik meegeven dat je niet me hele verhaal hoeft te begrijpen en helemaal moet lezen maar ik wou dit even kwijt en ik vind het erg belangrijk als iemand wat met zon verhaal zou kunnen in zijn situatie al is het maar iets kleins wat grote impact heeft.

ik wens iedereen het goeie positieve leven toe die ze willen leven en alle gezondheid🍀
Klik om te vergroten...
Alinea's?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Hoeveel schoot er droog over?
Hebben jullie het gewassen of niet?


Uit ervaring weet ik dat 21g natte pep snel nog maar 8gr kan zijn na drogen en 2x wassen.


Maar dan nog.
8gr 73% pure pep is bijna onmogelijk op 4 dagen met 2 personen 🤯🤯🤯
(Als het effectief 73% is).


Ik stuiter al een hele dag rond op 200mg 🤯
Klik om te vergroten...
Ja das echt niet best. Zelfs met tolerantie zijn dat echt veel te hoge doseringen en zorgt dat direct voor schade vrees ik.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Hoeveel schoot er droog over?
Hebben jullie het gewassen of niet?


Uit ervaring weet ik dat 21g natte pep snel nog maar 8gr kan zijn na drogen en 2x wassen.


Maar dan nog.
8gr 73% pure pep is bijna onmogelijk op 4 dagen met 2 personen 🤯🤯🤯
(Als het effectief 73% is).


Ik stuiter al een hele dag rond op 200mg 🤯
Klik om te vergroten...

Het waren 6 dagen, woensdagavond, donderdag, vrijdag, zaterdag en toen week later nog 2 dagen in het weekend.
Verder geen idee, niet gewassen, niet gewogen toen het droog was en niet getest.
Maar wij slikken ook capsules (maat 00) en daar gaat al bijna 500mg per keer in ongeveer. Dus dat tikt al aardig aan als je er daar een paar van neemt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Het waren 6 dagen, woensdagavond, donderdag, vrijdag, zaterdag en toen week later nog 2 dagen in het weekend.
Verder geen idee, niet gewassen, niet gewogen toen het droog was en niet getest.
Maar wij slikken ook capsules (maat 00) en daar gaat al bijna 500mg per keer in ongeveer. Dus dat tikt al aardig aan als je er daar een paar van neemt.
Klik om te vergroten...
500mg? 😶😶🤗
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
Het waren 6 dagen, woensdagavond, donderdag, vrijdag, zaterdag en toen week later nog 2 dagen in het weekend.
Verder geen idee, niet gewassen, niet gewogen toen het droog was en niet getest.
Maar wij slikken ook capsules (maat 00) en daar gaat al bijna 500mg per keer in ongeveer. Dus dat tikt al aardig aan als je er daar een paar van neemt.
Klik om te vergroten...
Zou het eens laten testen, een paar keer een halve gram wegtikken ga je keihard van OD'en als het goede kwaliteit is.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketch77 zei:
is 50g speed teveel in 3maand???
Klik om te vergroten...

Dat is absurd veel... :sleepy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."