Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe werkte de speed bij je wanneer je je slecht voelde?

Hoe werkte de speed bij je wanneer je je slecht voelde?

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik speed neem als ik me kut voel dan voel ik me daarna juist beter.

"Ah relaxed joh, het is allemaal niet zo erg".

Met als groot nadeel dat de kater wel 3 keer zo heftig terugkomt als normaal.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd wat fredkroket zegt. Als je dat doet is kans op verslaving ook groter.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja d
Mindless zei:
Toen ik me echt slecht voelde, maakte speed wel dat ik me wát beter voelde, maar het kwam niet in de buurt van speed doen toen ik me al goed/normaal voelde. Toen ik me slecht voelde, was het niet zo dat ik dan van speed ineens een heel vrolijke spraak waterval werd. Meer dat het de scherpe randjes van het slechte gevoel eraf schaafde.

Zoals eerder ook gezegd: niet aan te raden om te doen wanneer je je slecht voelt, want dit is ook nog eens een valkuil voor verslaving. Gelukkig niet gebeurt bij mij, maar vaak gaat het zo.
Klik om te vergroten...
Ja das gewoon gevoelens dempen. En dan begint de comedown en lijkt alles nog erger dan voor je eraan begon.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
JackAss69 zei:
Idd wat fredkroket zegt. Als je dat doet is kans op verslaving ook groter.
Klik om te vergroten...

Speedbommetjes heb ik al gedaan, speedkroketten nog niet.

Dat komt wel nog 'n keer. :innocent:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoorde op wildeburg om 08:00 in de ochtend op de camping eens: wie wil er gebakken ei met keta?

Ff gecheckt en het was heus waar. Vriendelijk voor bedankt.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 48768Bekijk bijlage 48769


*Ploft naast AlwaysTrying*

Nietes, niet bovenop!
Klik om te vergroten...
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
AlwaysTrying zei:
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
Klik om te vergroten...

Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
AlwaysTrying zei:
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
Klik om te vergroten...
En na dat bericht opende ik Telegram :wink:

❤️
CeeCee zei:
Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
Klik om te vergroten...
Je moest eens weten!
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Je moest eens weten!
Klik om te vergroten...

Ik houd me aanbevolen! 😉😊
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
CeeCee zei:
Ik houd me aanbevolen! 😉😊
Klik om te vergroten...
Screenshot_2023-01-21-07-02-25-681-edit_com.android.chrome.jpg
Ook eentje voor jou dan 😘

En weer ontopic!
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#11
CeeCee zei:
Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
Klik om te vergroten...
Voor sommige mensen heeft @Mevrouw Pløp een hamertje met een dotje watten aan het einde van de steel zitten volgens mij. 😊
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 48775
Ook eentje voor jou dan 😘

En weer ontopic!
Klik om te vergroten...

…*smelt* …😘



AY AY MISS P! 🫡 🔨
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 48775
Ook eentje voor jou dan 😘

En weer ontopic!
Klik om te vergroten...
Stop eens met die zoetsappige winnie de poeh plaatjes, ik ben toch geen flikker? (S)

Cute asf :hearteyes:

OT: Ik heb wel eens speed gebruikt toen ik letterlijk griep had. Dat was echt verschrikkelijk. Dat doe ik nooit meer.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga die banhamer ontwijken door nog even offtopic te gaan, maar no joke, mijn moeders nickname voor mij als vierjarige/vijfjarige was knorretje, misschien ook door de flaporen die ik op die leeftijd had.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik ga die banhamer ontwijken door nog even offtopic te gaan, maar no joke, mijn moeders nickname voor mij als vierjarige/vijfjarige was knorretje, misschien ook door de flaporen die ik op die leeftijd had.
Klik om te vergroten...

Meen je dat echt? Gelukkig is het allemaal goed gekomen voor zover ik kan zien.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
CeeCee zei:
Meen je dat echt? Gelukkig is het allemaal goed gekomen voor zover ik kan zien.
Klik om te vergroten...
Hoe kan je dat zien dan? Maar nee heb niet zulke flaporen meer.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Hoe kan je dat zien dan? Maar nee heb niet zulke flaporen meer.
Klik om te vergroten...

Je prachtige profielfoto!

OT: Echt nog eens bij mezelf te rade gegaan over dat ‘slechte’ moment met of tijdens pep. Heb er nooit een kater van gehad (had me overigens wel behoed voor mijn regelmatige gebruik van de laatste weken)

En mocht ik me ‘slecht’ voelen dan trek ik eerder een fles drank open 🤔

Is veel beter natuurlijk.
🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
CeeCee zei:
Je prachtige profielfoto!
Klik om te vergroten...
Niet verder vertellen maar… zo zie ik er niet echt uit 🤫 als je wilt zien hoe wel add me op tg maar ik wil je niet verpesten voor andere mannen 😏

Roken tijdens ziekte was ook altijd zo’n drama. Dst vond ik eigenlijk nog erger dan speeds tijdens griep. Van speed werkt je tenminste nog een beetje euforisch 😅
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Niet verder vertellen maar… zo zie ik er niet echt uit 🤫 als je wilt zien hoe wel add me op tg maar ik wil je niet verpesten voor andere mannen 😏

Dat heeft een man nog nooit tegen me gezegd. Je bent echt uniek Dirk.

Roken tijdens ziekte was ook altijd zo’n drama. Dst vond ik eigenlijk nog erger dan speeds tijdens griep. Van speed werkt je tenminste nog een beetje euforisch 😅
Klik om te vergroten...

Ja roken! Dat is pas vreselijk!
In 2020 had ik samen met mijn ouders Corona. Niet zo een beetje ook.
Kreeg 2 soorten antibiotica. Neus en mondspray.

Tegelijkertijd elke dag om 08.00 als eerste de shop binnen en keihard door blijven roken hé.

Het beschaamd me dat ik niet kan zeggen ‘vroeger’ en dat het nog maar amper 3 jaar geleden is😅

Ik zal inderdaad TG even installeren 👌🏽 Heb ik tijdloos ook beloofd. Zal het snel doen voordat ik door jou verpest word.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
CeeCee zei:
Ja roken! Dat is pas vreselijk!
In 2020 had ik samen met mijn ouders Corona. Niet zo een beetje ook.
Kreeg 2 soorten antibiotica. Neus en mondspray.

Tegelijkertijd elke dag om 08.00 als eerste de shop binnen en keihard door blijven roken hé.

Het beschaamd me dat ik niet kan zeggen ‘vroeger’ en dat het nog maar amper 3 jaar geleden is😅

Ik zal inderdaad TG even installeren 👌🏽 Heb ik tijdloos ook beloofd. Zal het snel doen voordat ik door jou verpest word.
Klik om te vergroten...
Hè hè 😅 grapjurk

maar wel goed quoten. Zal ik het je leren, na je veter strik diploma?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."