#1
Een week geleden van de psychiater te horen gekregen dat we mijn Elvanse moeten staken. Ik heb geen ADHD diagnose en die diagnose moet er eerst komen. Ik gebruik dit al vijf jaar, en ben ik nu, omdat ik net gestopt ben, best wel lamlendig. Ik gebruikte 70mg per dag, dat staat gelijk aan 21.5mg dex-amfetamine. Ik kan niet naar een andere dokter om het voor te laten schrijven.
Nu kwam ik op het mega goede idee om speed te kopen, en deze te verdelen in capsules, als behandeling voor mijn ADHD. De capsules die ik nu heb gemaakt vallen niet zo lekker, ik weet niet waardoor. Morgen avond ga ik het testen. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nieuwe speed zal halen en deze morgen avond ook gelijk mee test, om later wellicht te verdelen in capsules.
Omdat ik antipsychotica en een stemming stabilisator gebruik ervaar ik geen euforie bij speed. Dit verlaagd natuurlijk de kans op verslaving. Wel worden mijn ADHD symptomen minder en heb ik meer energie (wat logisch is). Nu luid mijn vraag: "Ben ik verstandig bezig, of is dit een mega onhandige manier van aanpak?" Is dit niet aan te raden vanwege de linksdraaiende LEVO? Of omdat het altijd versneden is?
Kortom: ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Alle meningen, tips of advies zijn welkom. Dankjewel.
Nu kwam ik op het mega goede idee om speed te kopen, en deze te verdelen in capsules, als behandeling voor mijn ADHD. De capsules die ik nu heb gemaakt vallen niet zo lekker, ik weet niet waardoor. Morgen avond ga ik het testen. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nieuwe speed zal halen en deze morgen avond ook gelijk mee test, om later wellicht te verdelen in capsules.
Omdat ik antipsychotica en een stemming stabilisator gebruik ervaar ik geen euforie bij speed. Dit verlaagd natuurlijk de kans op verslaving. Wel worden mijn ADHD symptomen minder en heb ik meer energie (wat logisch is). Nu luid mijn vraag: "Ben ik verstandig bezig, of is dit een mega onhandige manier van aanpak?" Is dit niet aan te raden vanwege de linksdraaiende LEVO? Of omdat het altijd versneden is?
Kortom: ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Alle meningen, tips of advies zijn welkom. Dankjewel.