#1
Bij snuiven is het gebruikelijker om met wat minder te beginnen en vaker bij te nemen, dus dan zou de dosering lager liggen dan bij een bommetje. Natuurlijk kun je dezelfde hoeveelheid die je anders zou snuiven ook als bommetje innemen, is maar net wat je zelf prettig vindt. Bij snuiven is de werking wat sneller, heviger en korter dan bij bommen.Is de dosering bij een bommetje trouwens anders dan bij snuiven?