Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp met drogen

Hulp met drogen

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Swen94729Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik droog al best vaak pasta (speed). Maar ik vroeg mij dus af wat nouw als ik het zakje pasta in mijn buddy doet van mijn scooter. Het word daar na 10 minuten rijden best wel heet dus ik had het idee om het zakje in mijn buddy te doen.wel met wc papier ee in zodat het vocht niet over heel gaat . Maar is dat een mogelijk heid of niet.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Swen94729 zei:
Maar ik vroeg mij dus af wat nouw als ik het zakje pasta in mijn buddy doet van mijn scooter.
Klik om te vergroten...
Dan zit er een zakje pasta in jouw buddy van je scooter
Swen94729 zei:
Maar is dat een mogelijk heid of niet.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk is dat een mogelijkheid, maar hoe heb je met dit weer moeite met drogen ? :tongueout:
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Swen94729 zei:
Hallo ik droog al best vaak pasta (speed). Maar ik vroeg mij dus af wat nouw als ik het zakje pasta in mijn buddy doet van mijn scooter. Het word daar na 10 minuten rijden best wel heet dus ik had het idee om het zakje in mijn buddy te doen.wel met wc papier ee in zodat het vocht niet over heel gaat . Maar is dat een mogelijk heid of niet.
Klik om te vergroten...
Drogen heeft niet echt iets met hitte te maken maar met de luchtvochtigheid, dus ook al is het heet en heb je een hoge luchtvochtigheid, dan krijg je iets niet droog. Dus het beste is dus ergens neer te leggen waar het goed tocht, juist deze tocht zorgt er voor dat iets heel snel droogt, mits luchtvochtigheid maar laag genoeg is.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit klopt niet helemaal want bij een hoge luchttemperaruur daalt de relatieve luchtvochtigheid (omdat warme lucht meer vocht op kan nemen)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ff föhnen word het snel droog van.
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan ook het zakje open houden als je op de scooter zit, dan droogt het snel!😂
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je probeert te verdampen van je speed. Dit kan methanol zijn (wat vrij snel verdampt (behalve wanneer de maximale hoeveelheid die er bij moet is overschreden) dan duurt het al stukken langer) maar het kan ook water zijn afkomstig van de zwaveloplossing die is gebruikt om er een sulfaat van te maken. Pure zwaveloplossingen van 96% zijn tegenwoordig verboden om te kopen als consument. Het water dat in de verdunde oplossingen zit, duurt echt een eeuwigheid voordat het verdampt is.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon zakje open en een week in de kast leggen, dan is het ook droog. Daarna lekker wassen met aceton
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vliegt alle kanten op dan gek
S
Swen94729Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De pen is van je zus zei:
Dan zit er een zakje pasta in jouw buddy van je scooter

Tuurlijk is dat een mogelijkheid, maar hoe heb je met dit weer moeite met drogen ? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik heb er geen moeite meer maar het is 300g paste en kan niet echt het in ne kamer laten drogen want woon noch thuis
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Swen94729 zei:
Ik heb er geen moeite meer maar het is 300g paste en kan niet echt het in ne kamer laten drogen want woon noch thuis
Klik om te vergroten...
Iets om over na te denken voor datje 300g pasta koopt
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon tussen een paar a4-tjes leggen en de een paar keer vernieuwen. (En dan hopen dat het methanol is en geen water wat je moet verdampen)
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#13
En dat leg je in plastic bakje. Je zou ook koffiefilter kunnen gebruiken en die rechtopzetten met de speed erin. En vervolgens je scooter in de zon zetten
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar ik neem aan dat hij inmiddels wel droog is anders ben je echt genaaid geweest met je pasta
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Iets om over na te denken voor datje 300g pasta koopt
Klik om te vergroten...
Ik geloof niet dat het zo werkt, op die leeftijd. Anders zou het wel een heel duur grapje worden. En hoe kleiner de hoeveelheid die je koopt, des te minder invloed heb je op de kwaliteit. Want bij iemand die fatsoenlijk materiaal maakt, hoef je niet voor een grammetje aan te komen zetten. En elke persoon die er later tussenkomt haalt of de kwaliteit naar beneden of de prijs omhoog (maar ga maar uit van beiden🤑).
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is het ook mogelijk om een oorspronkelijk bericht te bewerken, want nu moest ik 4 berichten ipv 1 bericht 4x te bewerken
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
caninus zei:
Ik geloof niet dat het zo werkt, op die leeftijd. Anders zou het wel een heel duur grapje worden. En hoe kleiner de hoeveelheid die je koopt, des te minder invloed heb je op de kwaliteit. Want bij iemand die fatsoenlijk materiaal maakt, hoef je niet voor een grammetje aan te komen zetten. En elke persoon die er later tussenkomt haalt of de kwaliteit naar beneden of de prijs omhoog (maar ga maar uit van beiden🤑).
Klik om te vergroten...
?
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Swen94729 zei:
Ik heb er geen moeite meer maar het is 300g paste en kan niet echt het in ne kamer laten drogen want woon noch thuis
Klik om te vergroten...
Goed bezig gap hahaha
Meest wat ik ooit in huis heb gehad was 100g en wist daar al niet wat ik ermee aan moest na een tijdje.
Hoop voor je dat het een redelijk geurloze is :tearsofjoy: Ik zette het altijd bij een oude lamp die kkr heet werd, was het meestal na 30-40 min droog.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
?
Klik om te vergroten...
Welk gedeelte wil je toegelicht hebben? (voor zover dit mogelijk is zonder de regels te overtreden)
a
anne drankLid
01-01-2024, 00:00
#20
Swen94729 zei:
Hallo ik droog al best vaak pasta (speed). Maar ik vroeg mij dus af wat nouw als ik het zakje pasta in mijn buddy doet van mijn scooter. Het word daar na 10 minuten rijden best wel heet dus ik had het idee om het zakje in mijn buddy te doen.wel met wc papier ee in zodat het vocht niet over heel gaat . Maar is dat een mogelijk heid of niet.
Klik om te vergroten...
Of je bewaard het gewoon in je broekzak?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."