Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond iedereen ik heb een vraagje. Heb dus afgelopen week voor het eerst speed gedaan en het viel helaas een beetje tegen. Ik heb in een tijd van 4 uur ongeveer 1.5g speed weg gesnoven maar naar mijn verbazing en die van me maten had het weinig tot vrijwel geen effect. Heeft iemand wellicht een verklaring hier voor?? De speed komt van een dealer waar ik al jaren naar toe ga die altijd goeie kwaliteit geleverd heeft. Heb een aantal keet wat xtc en 3mmc getest en dat kwam terug als goed spul. Dus denk niet dat het daar aan ligt."
"Niet gediagnosticeerd nee maar verdenk mezelf er wel al jaren op. Ritalin en Methylfenidaat wel aantal keer gebruikt voor de rust en dat werkte zoals het zou moeten werken op iemand met adhd. Maar persoonlijk vond ik het nogal frappant dat zelfs met de hoeveelheid die ik gebruikt heb ik er vrijwel niks van merkte."
"Ulixes zei: Als jij 1.5gr wegsnatst in een paar uur dan heb je denk ik echt geen speed gekregen. Denk niet eens caffeïne 🤣 laat het gewoon testen, dan weet je het tenminste zeker. Of je de dealer je schoonzus of grootmoeder is, of alle voorgaande keren allemaal netjes de drugs waren die je daadwerkelijk wilde. Zegt niets over deze keer. Klik om te vergroten... Ik ben het ook met je eens dat het niks betekent dat ik in het verleden alleen maar kwaliteit heb gekregen(naar mijn mening). maar ik zou het apart vinden als dit niet was hij hij zij dat het was. Ik heb nog een klein beetje over dus ga dat zeker even testen omdat ik nu wel erg benieuwd was wat het was. Nog wel een puntje is dat mijn maten er wel heerlijk op gingen."
"Highonlife zei: Was de speed getest? Op speed ga ik eigenlijk altijd wel een partijtje hard. Ben zelf nooit gediagnosticeerd met ADHD, maar verdenk mezelf er wel van gezien ik veel kenmerken/symptomen ervan heb. Speed maakt me ook rustig in mijn hoofd, maar dat betekent niet dat ik er niet lekker hard op kan gaan. De mentale rust in combinatie met het energieke en de blijdschap die je ervan krijgt heeft iets bevredigends. De kater ervaar ik meestal wel Klik om te vergroten... Als ik dit nu lees is het gevoel wat je omschrijft wel herkenbaar, wellicht dat ik er ook teveel van verwachten. Heb erg veel xtc en 3mmc gedaan in het verleden, misschien wel teveel. Maar had persoonlijk meer iets in die richting verwacht. Ik ben ook van plan om het toch ff te gaan testen."