Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheel de tijd moeten plassen door speed

heel de tijd moeten plassen door speed

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal

Heb afgelopen tijd kleine hoeveelheden (40-80mg) speed gebruikt maar lig nu al 2 uur wakker omdat mijn blaas vol voelt terwijl ik nog 15 minuten geleden ben gaan plassen. Heeft iemand anders hier ook last van?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, toen ik pas net begon met gebruiken wel. Maar dat gaat naar verloop van tijd wel over naarmate je langer gebruikt
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#3
JanDeBrandweerman zei:
Hoi allemaal

Heb afgelopen tijd kleine hoeveelheden (40-80mg) speed gebruikt maar lig nu al 2 uur wakker omdat mijn blaas vol voelt terwijl ik nog 15 minuten geleden ben gaan plassen. Heeft iemand anders hier ook last van?
Klik om te vergroten...
Geen last van maar lijkt me dat door de overstimulatie vanje blaas hij constant moet 'plassen' en nooit echt goed leegt. Zou ook kunnen liggen aan hoe je plast, is het haastig? Dan blijft er eventueel plas 'over' als je geplast hebt in je blaas. Misschien helpt het om wat rustiger/langer op het toilet te zitten aangezien plad er ook minder.snel uit komt onder inped van speed wegens aanspanningen van de spier de de plas toestroom dichthouden en opend, oftewel: de bekkenbodemspier. Weet niet of dit ook zo daadwerkelijk gaat maar zo gaat het in imder geval wel bij de kringspier.

Ben wel behoorlijk wazig voor dit soort van autonomische vrager dus sorry voor het misschien wat vage antwoord😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zet je neer op het toilet. Dan plas je je blaas volledig leeg.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad gaan zitten, tijd nemen en rustig uitplassen.
Dan weet je zeker dat je blaas leeg is.
Je blaaswand kan ook geïrriteerd zijn, oftewel (een soort van) blaasontsteking. Dan helpt uitplassen wel maar niet voor altijd. Dus dan misschien toch dokersbezoek.

PS: Je kan ook je handen in de heupen zetten, beetje door de knietjes zakken en dan van voor naar achter hard bewegen. Dan krijg je ook de laatste druppels eruit :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."