#1
Mijn vraag concreet:
In hoeverre is dagelijks gebruik schadelijk wanneer jij goed voor jezelf blijft zorgen dmv eten/slapen en beweging
Kom je heel snel achter zodra je ermee stopt...
Mijn vraag concreet:
In hoeverre is dagelijks gebruik schadelijk wanneer jij goed voor jezelf blijft zorgen dmv eten/slapen en beweging
Ben al een paar keer verslaafd geweest en het is niet altijd dezelfde afkick. Het verschilt soms. Maar een benzo verslaving vind ik wel lastigster dan een upper.En die benzoverslaving is een stuk lastiger dan een upper toch @Zeelanddude @inner_search @transformated ?
En ik stop met lezen en daalt tot in men tenen in achting. 😊 spreek voor jezelf niet voor een ander.Hallo mede junkies!
Ik ben nu precies een week clean van de speed
Ik ben nu zelf aan het herstellen van precies hetgeen wat jij nu doet. Vind het bijna verdrietig om dit te lezen, aangezien ik precies deze fase bij mezelf goed herken. Al moet ik zeggen dat ik niet goed at wat ook invloed heeft natuurlijk, maar ik deed precies hetzelfde. Speed, etizolam, speed, etizolam etc etc. Ook voor maanden lang zoals jij. Maar je hebt zelf niet door wat voor roof het is op je lichaam, totdat je ermee stopt. Ik ben nu precies een week clean van de speed zoals ze dat zeggen, en nog steeds heb ik veel moeite met alledaags functioneren omdat het m’n lichaam zodanig heeft gesloopt. Ik kan inmiddels weer een stuk lopen, zelf dit was te veel gevraagd zodra ik stopte. Die fase 3 lijkt lang te duren, maar de fases komen en gaan steeds sneller, totdat je in een van de laatste fasen staat en je spijt hebt dat je niet in een van die beginfases al bent gestopt. Dit is precies nu mijn situatie namelijk. Ondanks je misschien denkt dat je ‘goed voor je lichaam zorgt’, dit is echt alles behalve zo. Het maakt je lichaam kapot hoe langer je doorgaat, al lijkt dat niet zo omdat je door door etizolam kunt slapen en gewoon eet. Maar geloof me, de week die ik heb gehad afgelopen week die wil je niet. Ik hoop dat je er snel mee kunt stoppen, want iedere week doorgaan zoals je nu doet maakt het stoppen erna steeds een tandje zwaarder. En het is zo makkelijk vol te houden op deze manier, het is zo makkelijk en heerlijk. Maar uiteindelijk is dit een grote grap die je je lichaam voorhoudt. Maar je lichaam vind dit niet zo grappig, trust me.Mijn vraag concreet:
In hoeverre is dagelijks gebruik schadelijk wanneer jij goed voor jezelf blijft zorgen dmv eten/slapen en beweging?
Had ik ook toen ik cold turkey was gestopt met Oxycodone en benzo's. Heb een week thuisgezeten en toen weer aan het werk. De eerste dagen van de week kon ik amper rechtstaan omdat ik fysiek naar de klote was. Moest om de 15 minuten zitten op een stoel anders ging ik nog flauwvallen maar toen begon dit te beteren en achter een 2 weken kon ik normaal werken zoals vroeger.Ik kan inmiddels weer een stuk lopen, zelf dit was te veel gevraagd zodra ik stopte.
Same hier en ik denk voor alle verslaafden ook.Die fase 3 lijkt lang te duren, maar de fases komen en gaan steeds sneller, totdat je in een van de laatste fasen staat en je spijt hebt dat je niet in een van die beginfases al bent gestopt. Dit is precies nu mijn situatie namelijk.
Deze mate van zelfreflectie ontbreekt het een heleboel gebruikers. Erg knap dat je dit zo snel al kunt herkennen en vergelijken met je eigen situatie.Ik ben nu zelf aan het herstellen van precies hetgeen wat jij nu doet. Vind het bijna verdrietig om dit te lezen, aangezien ik precies deze fase bij mezelf goed herken. Al moet ik zeggen dat ik niet goed at wat ook invloed heeft natuurlijk, maar ik deed precies hetzelfde. Speed, etizolam, speed, etizolam etc etc. Ook voor maanden lang zoals jij. Maar je hebt zelf niet door wat voor roof het is op je lichaam, totdat je ermee stopt. Ik ben nu precies een week clean van de speed zoals ze dat zeggen, en nog steeds heb ik veel moeite met alledaags functioneren omdat het m’n lichaam zodanig heeft gesloopt. Ik kan inmiddels weer een stuk lopen, zelf dit was te veel gevraagd zodra ik stopte. Die fase 3 lijkt lang te duren, maar de fases komen en gaan steeds sneller, totdat je in een van de laatste fasen staat en je spijt hebt dat je niet in een van die beginfases al bent gestopt. Dit is precies nu mijn situatie namelijk. Ondanks je misschien denkt dat je ‘goed voor je lichaam zorgt’, dit is echt alles behalve zo. Het maakt je lichaam kapot hoe langer je doorgaat, al lijkt dat niet zo omdat je door door etizolam kunt slapen en gewoon eet. Maar geloof me, de week die ik heb gehad afgelopen week die wil je niet. Ik hoop dat je er snel mee kunt stoppen, want iedere week doorgaan zoals je nu doet maakt het stoppen erna steeds een tandje zwaarder. En het is zo makkelijk vol te houden op deze manier, het is zo makkelijk en heerlijk. Maar uiteindelijk is dit een grote grap die je je lichaam voorhoudt. Maar je lichaam vind dit niet zo grappig, trust me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."