Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM Oktober]Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

[TvdM Oktober]Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

33 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
ElushoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
6-APB pellet aka 'Benzo fury'. (volledige scheikunddige naam: 6-(2-aminopropyl)benzofuran or 1-benzofuran-6-ylpropan-2-amine )
Het is niet zo heel bekend naar mijn idee, op internet staan een aantal artikelen hierover, veel gemengde ervaringen. Daarom leek het mij wel leuk om een tripreport hier over te schrijven


Na een stressvolle tijd (einde van college-period, veel huiswerk, toetsen, praktijkopdrachten etc etc, heb ik een dagje vrij.
Een tijdje geleden, heb ik via een engelse site voor onderzoekschemicalien gevonden en heb hier een 6-APB pellet (oftewel Benzo furies) en 5-APB poeder besteld. Deze middelen zijn compleet legaal hier in Nederland en het leek mij wel leuk om hier wat mee te expirimenteren met legaal te verkrijgen middddelen, en met een beetje googlen kom je de leveranciers zo tegen.
Ik besloot om er vandaag 1 uit te proberen. Het gaat om een tablet van ongeveer 4mm doorsnee, blauw/groenig in kleur, benzo furie die 100mg van het stofje 6-ABP bevat.
Ik ben een man rond de 1.80 meter en iets van 75kg zwaar, dit leek me voor nu wel genoeg.

13:30 uur Heb de dosis toegedient (pil doorgeslikt), wachten op veranderingen en effecten.
13:45 uur. Merk dat ik iets heb gebruikt het is een beetje licht in mijn hoofd, pupillen zijn een beetje verwijderd, maar nog geen zware effecten, nog steeds wachten.
14:05 uur. Hij komt in als een kanonskogel niet subtiel, de volledige effecten in1 keer lijkt wel. Het voelt in mijn maag alsof ik in een achtbaan zit, maar niet geheel onplezierig.
Ik heb een post van uncle sam aan me muur, je weet wel. Van 'I want you for US ARMY'. Die knipoogt naar me, en deinst een beetje op de muziek, De jas van uncle sam lijkt wel een beetje met de tochtstroom van mijn raam die op een kiertje staat, te spelen.

Heb ondertussen mijn Ipod gepakt, want ik had zin in dubstep. Via mijn surround sound gaat het door me heen, een beetj het gevoel alsof ik in een achtbaan zit. Als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik patronen verschijnen die ook bewegen op de beat.
Ik wil springen en bewegen, het lijkt op een 3x heftigere variand van 2cb, met alle aspecten van MDMA en een energie die alleen kan worden omschreven als verse pep (bij wijze van uitroep, bedoel hier niet de drug mee!).

Ben ondertussen overgeschakeld op Cypress hill, zoooo heerlijk. Ik hoop dat jull hiet niet erg vinden dat ik even geen tijden meer gebruik, tijdsbesef is een beetje weggevallen lijkt wel.

Ook heb ik het sociale van mdma maar dan 3 keer zo sterk, ik heb nu een conversatie open staan met een goede vriend van me via msn, praten over van alles en nog wat
ik kopieer zometeen wel een chat-log hier om de tripreport compeet te maken.


Zit nu op mijn vensterbank, de frisse lucht die door het kiertje van de raam naar binnenkomt bezorgd mij kippenvel, eigenlijk voel ik de heletijd mini orgasmes door me lichaam. Ik wil niet dat dit ooit afloopt.

Ik ben heel druk bezig, ik ben normaal altijd aan het hobbien (dit is ook mijn opleiding) met kleine games programmeren, tekenen enzovoorts. Ik ga mijn tekenblok pakken en kijken wat er uit komt

Ik woon op kamers, ben toenet even naar beneden gaan om glas water bij te vullen en ben even gestopt om een praatje te houden met 1 van me huisgenoten, ik kon heel makkelijk praten, ik vraag me af wat ze wel niet van me denken nu.

(ondertussen even een muzikale tip: We are the people (Sub focus remix) Zoooo heerlijk een tikkeltje te euphorisch, gewoon een paar keer luisteren dus.
Tijdsbesef helemaal verloren, weet nog dat ik de dosis rond 13:30 heb gebruikt, maar kan me niet voorstellen hoe lang dat al eigenlijk is, niet dat dat mij stoort, ik mag dit effect wel!

(volgende muziektip: Welcome home, son – radical face)

Naar mijn idee typ ik zoals ik zeg maar praat, heel levendig, eigenlijk allemaal een beetje onzin, maar oh zo gezellig! En nog een muziektipje: NERO - Welcome to reality VIP




Als ik bij het raam sta (die op een kier staat) krijg ik spontaan kippenvel, het voelt heerlijk op mijn huid die koude lucht stroom en dan die zon die op me schijnt. Ik zit nu te bedenken of het soms lekker is om een jointje te draaien, en op te roken. Ik heb nu het idee dat het het gevoel zal versterken. Maar aan de andere kant is 6-APB voor mij ook nog nieuw, dus weet niet hoe dat zal uitpakken

(Volgende muziektip: Coevoorduh (bestaand uit Freddie Straatennogiets, beter bekend als vieze fur van JVT en een andere goede man waarvan ik even niet op de naam kan komen) - Tony Feestneus, echt heel grappige muziek, het voelt alsof het een beetje 'bubbelt' de bass en vocalen ervaar ik op een aparte manier.

Kortetermijn geheugen wordt volgens mij flink aangetast tijdens de trio, ik wil de heletijd iets doen en loop daarom richting mijn voorraadkast/koelkast maar vergeet vergolgens wat ik wou doen, grinnik dom en loop terug waar ik vandaan kwam, om dat nogmaals 2 keer te herhalen.


Vreemd, zoals ik dit zie, typ ik een eind weg. Maar als het op een report gaat voor mijn opleiding , kom ik normaal gesproken amper aan het aantal woorden dat wordt voorgeschreven!


(weet niet of hinderlijk voor jullie is maar hier nog een muzieksuggestie: Flux Pavillion - Story of Shadrock)

Bij effecten: Kauwen en zuigen op me tong (niks met mijn kaken), constant met handen in mijn haar, de voor mdma gebruikers bekende rollende ogen. Stilzitten vrijwel onmogelijk. Beetje overmatig zweten, vooral vanuit de oksels(?)

Ook heb ik een sterk verlangen naar gezelschap, zo stoorde ik mezelf een beetje aan het feit dat er nog geen feedback is geplaatst op artikel, vrienden typen niet snel genoeg op msn etc etc.
Maar gelukkig kan ik hierover ook nog lachen, nog geen zwaar negatieve effecten.



Het wordt allemaal een stuk sweveriger, als ik neurie hoor ik een prachtige stem in mijn hoofd, het geluid van de stereo voel ik in mijn voeten. Ik heb de knoop doorgehakt: Ik ga blowen.

Het draaien van de joint was nog een hele operatie, meer werk dan ik eigenlijk had bedacht, de enige tabak die ik heb is shag, heb een schaar gepakt en een plukje tabak helemaal fijngeknipt.
Ook heb ik geen grinder bij de hand, dus ik pluk wiet van de stronk als het ware, de textuur van deze middelen voelen allemaal een beetje onwerkelijk aan. toen ik de tabak/wiet mix eindelijk klaar had, vloei klaar had liggen, kwam ik erachter dat ik geen tip had. Zoektocht naar tip-boekje mislukt, heb een stukje van een post-it afgeknipt en zo goed mogelijk in een tip gevormd, naar mijn mening een kunstwerk, met in het midden de letter 'M'.
Heb hem gedraait en het resultaat is iets wat op een joint lijkt. Heb besloten om het roken nog even uit te stellen.

Tijdens het draaien kwam ik erachter dat de muziek waarschijnlijk een heel groot deel is van mijn trip, mijn gevoelens en emoties passen zich aan op de muziek, had een plaat opgezet van jimmy hendrix, het werd me een beetje teveel, platenspeler snel afgezet en even wat met tempo en pit opgezocht: Calvertron- R U READY.
Ik Sta in me eentje, los te gaan hier op die muziek!

Verder met draaien,
rest volgt....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
E
ElushoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

ik kan niet meer editten, jammer. Dan maar zo.

PT II:

Toenet kwamen een dochter, moeder en huurbemmidelaar een kamer onder de mijne bekijken, ik was zo vriendelijk om ze het hele huis te laten zien, heb daarna nog lang met ze staan praten, ik kan met niet voorstellen dat zij geen vermoeden hadden dat ik iets had gebruikt, wat zullen ze wel niet denken :)

Blijf hangen op dubstep nr van Calvertron - R U READY.
Sta in mijn kamer alleen los te gaan op dat nr, bewegingen voelen zo heerlijk 'glad' aab, alsof ik mee-dein op de bass die ik onder mijn voeten voel


Uiteindelijk toch de stoute schoenen aangetrokken en heb de vrij kromme en losse joint aangestoken, de rook glijd heel lekker soepeltjes mijn longen in, ik kan die luchtstroom gewoon voelen! Vreemde tintelingen geeft dat. Wel een beetje verdrietig omdat ik erachter kwam dat ik voor de joint ongeveer de helft van de 2.5gr zeer dure wiet had gebruikt.

Maar zoals ik al dacht, de gevoelens die ik heb zijn door de wiet versterkt, ik ben belachelijk vrolijk en nog veel bewegelijker dan ik voorheen was.
(kom los op bug - poisondart ft warriorqueen, dit nummer heeft een sound die ik alleen maar kan beschrijven als herbalistisch, eerste nummer die ik bedacht en opzette toen ik ging blowen. Misschien is het toch zo dat ik de muziek aanpas aan de situatie waar ik dat moment zit,en niet zoals ik voorheen beschreef, heeeel vaag allemaal..)
E
ElushoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

PT III:



Blowen heef teen geweldig effect gekregen, niet zoveel energie als voorheen, maar wel bewegelijk, te euforisch, van elke hoek liefde. Ik kan het op het moment vergelijken met mdma.
Ik heb nog steeds een lekker nummertje aan staan op mijn stereo, lig nu een beetje op de bank, kijkend naar een wierrookstokje die ik heb aangestoken omdat ik ineens bang werd dat het meisje, moeder en bemmidelaar terugkwamen en dat het dan hier naar coffeeshop rook.

Daarna een creatieve bui! Heb nog meer tekeningen gemaakt, een logo met het woord euphorie die er nu nog wel redelijk uitziet, de letter 'B' in 3-d waar ik een beetje van verbaast was omdat ik niet wist hoe ik die had getekend.

nog steeds creatief, na wat inspiratie, heb ik een programmatje geinstalleerd en probeer wat dubstep te maken op mijn computer, wat een mislukte poging was want ik snapte bitterweinig van het programma af, de muziek die ik in mijn hoofd had gemaakt leek wel goed te klinken, maar kon het niet overzetten op de computer!

ook merk ik dat ik de heletijd met mijn handen in mijn haar zit, als ik me daar op richt besef ik dat mijn haar heeeel glad en lekker soepel tussen de vingers voelt



Ik verbaas me over de lengte van deze ervaring, ik voel de effecten nog steeds vollop, en er lijkt nog steeds (gellukig) geen einde aan, van mij mag het nog wel even zo doorgaan! Ook zeer verbaast dat ik al zo iets kon ervaren bij zo'n kleine dosis(100(!)mg tabletje benzo fury) Wel benieuwd hoe de come-down gaat voelen!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

wel spijtig dat je niet weet wat je gebruikt...
'legaal' betekent niet 'veilig' zoals de meesten wel eens durven denken...
ben je niet paranoia over het feit dat je iets hebt ingenomen waar nog geen onderzoek naar gedaan is? dit zou ik beslist wel zijn...
grts
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

Wauw klinkt geweldig, en compleet legaal ik denk dat ik dit ook maar eens moet proberen :)
denk dat het ook best geschikt is voor een lekker feestje, kom je nog met de come down?
ben benieuwd! groetjes
j
joshiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

wat een vette report!! echt top. ik ben erg nieuwschierig geworden. denk dat ik ze ook maar eens ga bestellen!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

lovelovelove zei:
Wauw klinkt geweldig, en compleet legaal ik denk dat ik dit ook maar eens moet proberen :)
denk dat het ook best geschikt is voor een lekker feestje, kom je nog met de come down?
ben benieuwd! groetjes
Klik om te vergroten...

ben jij nou ook al zo naief?

onderzoekschemicalien kunnen echt levensbedreigende situaties in de hand werken.

neem enkel drugs waar al onderzoek naar gebeurt is, kan je de gevolgen tenminste een beetje berekenen.
kan zijn dat z'n comedown goed meevalt maar dat er na een paar maanden pas een reactie in z'n lichaam plaatsvind met alle gevolgen vandien...

hou gewoon je koppie erbij en ga niet hersenloos rc's innemen...

ik zeg dit niet om je verwijten toe te gooien maar omdat ik bezorgd ben omdat je nog zo jong bent en duidelijk in je experimentele fase zit..
grts
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

@ madragora

niet zo haastig conclusies trekken ik doe altijd research voordat ik wat uitprobeer en als ik dan tot de conclusie kom dat ik wat ga proberen dan zorg ik dat ik zelf lekker in me vel zit en de setting goed is. Voor de rest heb je helemaal gelijk! Ik ben nog heel naif en jong. Maar het klinkt wel heel gaaf. haha misschien is het inderdaad wel nodig dat iemand me op me plaats zet. tot nu toe is alles gelukkig nog helemaal goed gegaan :)
groetjes
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

lovelovelove zei:
@ madragora

niet zo haastig conclusies trekken ik doe altijd research
Klik om te vergroten...

naar deze middelen toe kan je geen research doen omdat ze nog niet onderzocht zijn daarom is het ook legaal verkrijgbaar omdat er nog niets over geweten is. mensen die zulke middelen verkopen mogen ze voor mijn deel lang achter tralies plaatsen, die mensen kan je vergelijken met gewetenloos vergif....
grtjes
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

ja maar als je er niet zoveel van kan opzoeken dan heb ik toch niet al mijn informatie bij elkaar die ik wil hebben voordat ik een drug uitprobeer.. maar dat neemt niet weg dat het inderdaad vergif kan zijn
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

je zal wel ervaringen vinden van mensen die gebruikt hebben maar over de potentiële daadwerkelijke gevolgen op lange/korte termijn zal je weinig tot niets vinden zeker over de gevolgen op lange termijn zal niets geweten zijn...
ben blij dat je toch een zekere verantwoordelijkheid met je meedraagt.
groet
E
ElushoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

lovelovelove zei:
Wauw klinkt geweldig, en compleet legaal ik denk dat ik dit ook maar eens moet proberen :)
denk dat het ook best geschikt is voor een lekker feestje, kom je nog met de come down?
ben benieuwd! groetjes
Klik om te vergroten...

De comedown viel heel erg mee, maar hij kwam wel ineens bij mij, rond 19:00-19:15 uur.
Ben nu een beetje moe en wazig, en mijn tong is een beetje schraal en pijnlijk omdat ik er constant op gezogen heb. Geen leegheid, niet depri oid.
Misschien, als ik heb geslapen dat er een kater of brakheid volgt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

Wauw wat een ervaring! Heftig en leuk spul klinkt het, ook erg benieuwd zelf naar hoe het werkt/bevalt. Erg veel dank voor het delen. Mooi geschreven/omschreven allemaal!
De dingen die ik me afvroeg weet ik dankzij jou verhaal nu!
Peace!
u
unknown1138Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

Vette space en goede report :)
Wil dit nu ook is proberen :P
t
travelladyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

he mandragora,stop met je oordelen,doe dat lekker ergens anders.
Zo achter je toetsenbord anderen afzeiken bah zielig persoon ben je dan.

Ik vind het een vet tripreport!en ga de apb zekers ook proberen.

mandrogera hou jij het lekker bij mdma ofzo wordt je misschien nog chronisch depressief straks,hou je tenminste je waffel.

greeeeeeetzzz!!!!!!!!!! :rock:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

travellady zei:
he mandragora,stop met je oordelen,doe dat lekker ergens anders.
Zo achter je toetsenbord anderen afzeiken bah zielig persoon ben je dan.

Ik vind het een vet tripreport!en ga de apb zekers ook proberen.

mandrogera hou jij het lekker bij mdma ofzo wordt je misschien nog chronisch depressief straks,hou je tenminste je waffel.

greeeeeeetzzz!!!!!!!!!! :rock:
Klik om te vergroten...

Wat een 'intelligente' reactie.
Ken jij het verschil tussen afzeiken en waarschuwen? blijkbaar niet.
Als ik jou was zou ik terug ff lager onderwijs gaan volgen en opletten deze keer!

Aan jouw geen waarschuwing nodig, neem alles wat je wilt en ga (....)
t
travelladyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

wat zei je mandraiets...?

Wil je me msn lieverd kunnen we rustig er even samen uit komen..

Jou reacties doen me denken aan me opa en oma,zit je soms gefrustreerd in een bejaardetehuis?

Sterkte
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

Ik ben helemaal niet anti-drugs hoor anders zou ik niet op dit forum aanwezig zijn, maar met sommige middelen moet je gewoonweg oppassen en het enige dat ik kan doen is mensen die het gevaar niet zien ff waarschuwen.

Wil je nog iets kwijt? nu is het de moment hoor....
h
hansraubachLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

Mooi report, interessant om te lezen hoe je ervaring was.
Ga dit zeker eens uitproberen! :)
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies'

travellady zei:
mandrogera hou jij het lekker bij mdma ofzo wordt je misschien nog chronisch depressief straks,hou je tenminste je waffel.
Klik om te vergroten...

uuhm sorry maar mdma is getest en bewezen dat alleen bij teveel en langdurig gebruik je chronisch fkd up kan worden als je je koppie gebruikt en lekker je pauzes neemt en niet 30 jaar lang mdma zal gebruiken zal er ni veel aan de hand zijn op een aantal gestroven hersen cellen mja die sterven anders toch wel door drank ofzo.
en benzop fury is niet getest dus wie weet wat erin zit enzo klinkt allemaal vet en zou het ook willen maar ben bang wat het later kan doen met me van mdma weet ik wat kan gebeuren van benzo fury niet snapje? zoiets bedoelt mandrogera het ook een beetje en daarom vind hij mdma dus boven benzo fury staan denk ik :)

srry voor de spelling moest weg dus moest snel typen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."