#1
6-APB pellet aka 'Benzo fury'. (volledige scheikunddige naam: 6-(2-aminopropyl)benzofuran or 1-benzofuran-6-ylpropan-2-amine )
Het is niet zo heel bekend naar mijn idee, op internet staan een aantal artikelen hierover, veel gemengde ervaringen. Daarom leek het mij wel leuk om een tripreport hier over te schrijven
Na een stressvolle tijd (einde van college-period, veel huiswerk, toetsen, praktijkopdrachten etc etc, heb ik een dagje vrij.
Een tijdje geleden, heb ik via een engelse site voor onderzoekschemicalien gevonden en heb hier een 6-APB pellet (oftewel Benzo furies) en 5-APB poeder besteld. Deze middelen zijn compleet legaal hier in Nederland en het leek mij wel leuk om hier wat mee te expirimenteren met legaal te verkrijgen middddelen, en met een beetje googlen kom je de leveranciers zo tegen.
Ik besloot om er vandaag 1 uit te proberen. Het gaat om een tablet van ongeveer 4mm doorsnee, blauw/groenig in kleur, benzo furie die 100mg van het stofje 6-ABP bevat.
Ik ben een man rond de 1.80 meter en iets van 75kg zwaar, dit leek me voor nu wel genoeg.
13:30 uur Heb de dosis toegedient (pil doorgeslikt), wachten op veranderingen en effecten.
13:45 uur. Merk dat ik iets heb gebruikt het is een beetje licht in mijn hoofd, pupillen zijn een beetje verwijderd, maar nog geen zware effecten, nog steeds wachten.
14:05 uur. Hij komt in als een kanonskogel niet subtiel, de volledige effecten in1 keer lijkt wel. Het voelt in mijn maag alsof ik in een achtbaan zit, maar niet geheel onplezierig.
Ik heb een post van uncle sam aan me muur, je weet wel. Van 'I want you for US ARMY'. Die knipoogt naar me, en deinst een beetje op de muziek, De jas van uncle sam lijkt wel een beetje met de tochtstroom van mijn raam die op een kiertje staat, te spelen.
Heb ondertussen mijn Ipod gepakt, want ik had zin in dubstep. Via mijn surround sound gaat het door me heen, een beetj het gevoel alsof ik in een achtbaan zit. Als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik patronen verschijnen die ook bewegen op de beat.
Ik wil springen en bewegen, het lijkt op een 3x heftigere variand van 2cb, met alle aspecten van MDMA en een energie die alleen kan worden omschreven als verse pep (bij wijze van uitroep, bedoel hier niet de drug mee!).
Ben ondertussen overgeschakeld op Cypress hill, zoooo heerlijk. Ik hoop dat jull hiet niet erg vinden dat ik even geen tijden meer gebruik, tijdsbesef is een beetje weggevallen lijkt wel.
Ook heb ik het sociale van mdma maar dan 3 keer zo sterk, ik heb nu een conversatie open staan met een goede vriend van me via msn, praten over van alles en nog wat
ik kopieer zometeen wel een chat-log hier om de tripreport compeet te maken.
Zit nu op mijn vensterbank, de frisse lucht die door het kiertje van de raam naar binnenkomt bezorgd mij kippenvel, eigenlijk voel ik de heletijd mini orgasmes door me lichaam. Ik wil niet dat dit ooit afloopt.
Ik ben heel druk bezig, ik ben normaal altijd aan het hobbien (dit is ook mijn opleiding) met kleine games programmeren, tekenen enzovoorts. Ik ga mijn tekenblok pakken en kijken wat er uit komt
Ik woon op kamers, ben toenet even naar beneden gaan om glas water bij te vullen en ben even gestopt om een praatje te houden met 1 van me huisgenoten, ik kon heel makkelijk praten, ik vraag me af wat ze wel niet van me denken nu.
(ondertussen even een muzikale tip: We are the people (Sub focus remix) Zoooo heerlijk een tikkeltje te euphorisch, gewoon een paar keer luisteren dus.
Tijdsbesef helemaal verloren, weet nog dat ik de dosis rond 13:30 heb gebruikt, maar kan me niet voorstellen hoe lang dat al eigenlijk is, niet dat dat mij stoort, ik mag dit effect wel!
(volgende muziektip: Welcome home, son – radical face)
Naar mijn idee typ ik zoals ik zeg maar praat, heel levendig, eigenlijk allemaal een beetje onzin, maar oh zo gezellig! En nog een muziektipje: NERO - Welcome to reality VIP
Als ik bij het raam sta (die op een kier staat) krijg ik spontaan kippenvel, het voelt heerlijk op mijn huid die koude lucht stroom en dan die zon die op me schijnt. Ik zit nu te bedenken of het soms lekker is om een jointje te draaien, en op te roken. Ik heb nu het idee dat het het gevoel zal versterken. Maar aan de andere kant is 6-APB voor mij ook nog nieuw, dus weet niet hoe dat zal uitpakken
(Volgende muziektip: Coevoorduh (bestaand uit Freddie Straatennogiets, beter bekend als vieze fur van JVT en een andere goede man waarvan ik even niet op de naam kan komen) - Tony Feestneus, echt heel grappige muziek, het voelt alsof het een beetje 'bubbelt' de bass en vocalen ervaar ik op een aparte manier.
Kortetermijn geheugen wordt volgens mij flink aangetast tijdens de trio, ik wil de heletijd iets doen en loop daarom richting mijn voorraadkast/koelkast maar vergeet vergolgens wat ik wou doen, grinnik dom en loop terug waar ik vandaan kwam, om dat nogmaals 2 keer te herhalen.
Vreemd, zoals ik dit zie, typ ik een eind weg. Maar als het op een report gaat voor mijn opleiding , kom ik normaal gesproken amper aan het aantal woorden dat wordt voorgeschreven!
(weet niet of hinderlijk voor jullie is maar hier nog een muzieksuggestie: Flux Pavillion - Story of Shadrock)
Bij effecten: Kauwen en zuigen op me tong (niks met mijn kaken), constant met handen in mijn haar, de voor mdma gebruikers bekende rollende ogen. Stilzitten vrijwel onmogelijk. Beetje overmatig zweten, vooral vanuit de oksels(?)
Ook heb ik een sterk verlangen naar gezelschap, zo stoorde ik mezelf een beetje aan het feit dat er nog geen feedback is geplaatst op artikel, vrienden typen niet snel genoeg op msn etc etc.
Maar gelukkig kan ik hierover ook nog lachen, nog geen zwaar negatieve effecten.
Het wordt allemaal een stuk sweveriger, als ik neurie hoor ik een prachtige stem in mijn hoofd, het geluid van de stereo voel ik in mijn voeten. Ik heb de knoop doorgehakt: Ik ga blowen.
Het draaien van de joint was nog een hele operatie, meer werk dan ik eigenlijk had bedacht, de enige tabak die ik heb is shag, heb een schaar gepakt en een plukje tabak helemaal fijngeknipt.
Ook heb ik geen grinder bij de hand, dus ik pluk wiet van de stronk als het ware, de textuur van deze middelen voelen allemaal een beetje onwerkelijk aan. toen ik de tabak/wiet mix eindelijk klaar had, vloei klaar had liggen, kwam ik erachter dat ik geen tip had. Zoektocht naar tip-boekje mislukt, heb een stukje van een post-it afgeknipt en zo goed mogelijk in een tip gevormd, naar mijn mening een kunstwerk, met in het midden de letter 'M'.
Heb hem gedraait en het resultaat is iets wat op een joint lijkt. Heb besloten om het roken nog even uit te stellen.
Tijdens het draaien kwam ik erachter dat de muziek waarschijnlijk een heel groot deel is van mijn trip, mijn gevoelens en emoties passen zich aan op de muziek, had een plaat opgezet van jimmy hendrix, het werd me een beetje teveel, platenspeler snel afgezet en even wat met tempo en pit opgezocht: Calvertron- R U READY.
Ik Sta in me eentje, los te gaan hier op die muziek!
Verder met draaien,
rest volgt....
Het is niet zo heel bekend naar mijn idee, op internet staan een aantal artikelen hierover, veel gemengde ervaringen. Daarom leek het mij wel leuk om een tripreport hier over te schrijven
Na een stressvolle tijd (einde van college-period, veel huiswerk, toetsen, praktijkopdrachten etc etc, heb ik een dagje vrij.
Een tijdje geleden, heb ik via een engelse site voor onderzoekschemicalien gevonden en heb hier een 6-APB pellet (oftewel Benzo furies) en 5-APB poeder besteld. Deze middelen zijn compleet legaal hier in Nederland en het leek mij wel leuk om hier wat mee te expirimenteren met legaal te verkrijgen middddelen, en met een beetje googlen kom je de leveranciers zo tegen.
Ik besloot om er vandaag 1 uit te proberen. Het gaat om een tablet van ongeveer 4mm doorsnee, blauw/groenig in kleur, benzo furie die 100mg van het stofje 6-ABP bevat.
Ik ben een man rond de 1.80 meter en iets van 75kg zwaar, dit leek me voor nu wel genoeg.
13:30 uur Heb de dosis toegedient (pil doorgeslikt), wachten op veranderingen en effecten.
13:45 uur. Merk dat ik iets heb gebruikt het is een beetje licht in mijn hoofd, pupillen zijn een beetje verwijderd, maar nog geen zware effecten, nog steeds wachten.
14:05 uur. Hij komt in als een kanonskogel niet subtiel, de volledige effecten in1 keer lijkt wel. Het voelt in mijn maag alsof ik in een achtbaan zit, maar niet geheel onplezierig.
Ik heb een post van uncle sam aan me muur, je weet wel. Van 'I want you for US ARMY'. Die knipoogt naar me, en deinst een beetje op de muziek, De jas van uncle sam lijkt wel een beetje met de tochtstroom van mijn raam die op een kiertje staat, te spelen.
Heb ondertussen mijn Ipod gepakt, want ik had zin in dubstep. Via mijn surround sound gaat het door me heen, een beetj het gevoel alsof ik in een achtbaan zit. Als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik patronen verschijnen die ook bewegen op de beat.
Ik wil springen en bewegen, het lijkt op een 3x heftigere variand van 2cb, met alle aspecten van MDMA en een energie die alleen kan worden omschreven als verse pep (bij wijze van uitroep, bedoel hier niet de drug mee!).
Ben ondertussen overgeschakeld op Cypress hill, zoooo heerlijk. Ik hoop dat jull hiet niet erg vinden dat ik even geen tijden meer gebruik, tijdsbesef is een beetje weggevallen lijkt wel.
Ook heb ik het sociale van mdma maar dan 3 keer zo sterk, ik heb nu een conversatie open staan met een goede vriend van me via msn, praten over van alles en nog wat
ik kopieer zometeen wel een chat-log hier om de tripreport compeet te maken.
Zit nu op mijn vensterbank, de frisse lucht die door het kiertje van de raam naar binnenkomt bezorgd mij kippenvel, eigenlijk voel ik de heletijd mini orgasmes door me lichaam. Ik wil niet dat dit ooit afloopt.
Ik ben heel druk bezig, ik ben normaal altijd aan het hobbien (dit is ook mijn opleiding) met kleine games programmeren, tekenen enzovoorts. Ik ga mijn tekenblok pakken en kijken wat er uit komt
Ik woon op kamers, ben toenet even naar beneden gaan om glas water bij te vullen en ben even gestopt om een praatje te houden met 1 van me huisgenoten, ik kon heel makkelijk praten, ik vraag me af wat ze wel niet van me denken nu.
(ondertussen even een muzikale tip: We are the people (Sub focus remix) Zoooo heerlijk een tikkeltje te euphorisch, gewoon een paar keer luisteren dus.
Tijdsbesef helemaal verloren, weet nog dat ik de dosis rond 13:30 heb gebruikt, maar kan me niet voorstellen hoe lang dat al eigenlijk is, niet dat dat mij stoort, ik mag dit effect wel!
(volgende muziektip: Welcome home, son – radical face)
Naar mijn idee typ ik zoals ik zeg maar praat, heel levendig, eigenlijk allemaal een beetje onzin, maar oh zo gezellig! En nog een muziektipje: NERO - Welcome to reality VIP
Als ik bij het raam sta (die op een kier staat) krijg ik spontaan kippenvel, het voelt heerlijk op mijn huid die koude lucht stroom en dan die zon die op me schijnt. Ik zit nu te bedenken of het soms lekker is om een jointje te draaien, en op te roken. Ik heb nu het idee dat het het gevoel zal versterken. Maar aan de andere kant is 6-APB voor mij ook nog nieuw, dus weet niet hoe dat zal uitpakken
(Volgende muziektip: Coevoorduh (bestaand uit Freddie Straatennogiets, beter bekend als vieze fur van JVT en een andere goede man waarvan ik even niet op de naam kan komen) - Tony Feestneus, echt heel grappige muziek, het voelt alsof het een beetje 'bubbelt' de bass en vocalen ervaar ik op een aparte manier.
Kortetermijn geheugen wordt volgens mij flink aangetast tijdens de trio, ik wil de heletijd iets doen en loop daarom richting mijn voorraadkast/koelkast maar vergeet vergolgens wat ik wou doen, grinnik dom en loop terug waar ik vandaan kwam, om dat nogmaals 2 keer te herhalen.
Vreemd, zoals ik dit zie, typ ik een eind weg. Maar als het op een report gaat voor mijn opleiding , kom ik normaal gesproken amper aan het aantal woorden dat wordt voorgeschreven!
(weet niet of hinderlijk voor jullie is maar hier nog een muzieksuggestie: Flux Pavillion - Story of Shadrock)
Bij effecten: Kauwen en zuigen op me tong (niks met mijn kaken), constant met handen in mijn haar, de voor mdma gebruikers bekende rollende ogen. Stilzitten vrijwel onmogelijk. Beetje overmatig zweten, vooral vanuit de oksels(?)
Ook heb ik een sterk verlangen naar gezelschap, zo stoorde ik mezelf een beetje aan het feit dat er nog geen feedback is geplaatst op artikel, vrienden typen niet snel genoeg op msn etc etc.
Maar gelukkig kan ik hierover ook nog lachen, nog geen zwaar negatieve effecten.
Het wordt allemaal een stuk sweveriger, als ik neurie hoor ik een prachtige stem in mijn hoofd, het geluid van de stereo voel ik in mijn voeten. Ik heb de knoop doorgehakt: Ik ga blowen.
Het draaien van de joint was nog een hele operatie, meer werk dan ik eigenlijk had bedacht, de enige tabak die ik heb is shag, heb een schaar gepakt en een plukje tabak helemaal fijngeknipt.
Ook heb ik geen grinder bij de hand, dus ik pluk wiet van de stronk als het ware, de textuur van deze middelen voelen allemaal een beetje onwerkelijk aan. toen ik de tabak/wiet mix eindelijk klaar had, vloei klaar had liggen, kwam ik erachter dat ik geen tip had. Zoektocht naar tip-boekje mislukt, heb een stukje van een post-it afgeknipt en zo goed mogelijk in een tip gevormd, naar mijn mening een kunstwerk, met in het midden de letter 'M'.
Heb hem gedraait en het resultaat is iets wat op een joint lijkt. Heb besloten om het roken nog even uit te stellen.
Tijdens het draaien kwam ik erachter dat de muziek waarschijnlijk een heel groot deel is van mijn trip, mijn gevoelens en emoties passen zich aan op de muziek, had een plaat opgezet van jimmy hendrix, het werd me een beetje teveel, platenspeler snel afgezet en even wat met tempo en pit opgezocht: Calvertron- R U READY.
Ik Sta in me eentje, los te gaan hier op die muziek!
Verder met draaien,
rest volgt....
