#1
Narayani zei:Ik heb altijd gedacht dat ik liever niet alleen wilde zijn maar heb ook wel gemerkt dat de focus te veel op medetrippers gaat liggen; ik kan dan ook mij druk gaan maken over of zij het wel leuk vinden enzo
Blijft een interessant thema. Mijn ervaring is dat ik (iig met psilocybine) met anderen om me heen wel meer paranoïde ben en dus minder vrij. Hoewel ik het echt vet vind om te trippen op festivals met veel mensen is er wel iets van 'wat kijken ze naar me?' 'Ze zien iets aan me' 'ze vinden me gek' etc.
Denk dat eea vooral sterk afhangt van je doel: meditatief/persoonlijke ontwikkeling vs een uitzinnige (party) belevenis hebben (met anderen). Dat eerste zou ik dan toch alleen doen. Waarbij overigens dat laatste natuurlijk ook een bijdrage aan je ontwikkeling heeft, maar ja, dat heeft uiteindelijk alles...