Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReefer

Reefer

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
maar hoe bouw je een pure hasjjoint??
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik las ergens dat mensen in Amerika hun hajs of wiet altijd pur roken. Bij het puur rokien van wiet kan ik me wel iets voorstellen. Je kan er gewoon wat stukjes vloei doorheen gooien en dan brand het wel. Maar bij het puur roken van hasj kan ik me nou helemaal geen voorstelling maken. Dat brand toch niet goed. Ik las dat een pure hasjjoint in Amerika een reefer wordt genoemd. Weet iemand hoe iki een reefer kan bouwen? En zou diegene dat aan mij willn uitleggen......
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
In Amerika wordt vaker een bowl gemaakt, of een bong, dan een joint met lange vloei. En net als in Amerika heb je duizend en één vefrschillende namen voor een joint. Een reefer betekent op sommige plekken weer iets aners.. etc etc :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je niet zo'n pijpje gebruiken?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
ohnee, sorry. Jullie hebben gelijk. Ik heb het verkeerd gelezen. Men maakt een reefer van wiet... :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kunt hasj slechts puur roken in een pijp of bong. In een joint zal dit niet werken, ook de amerikanen doen dit niet.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
jep pijpje is wel chill :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind dat je in een pijpje sowieso puur moet roken. Persoonlijk het liefst hasj, maar shag in een pijp is niet te pruimen.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik wel eens een waterpijp ook helemaal top
heb ik gekocht in turkije en iedereen denkt dat ie er maar voor de sier staat :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit eens een waterpijpje in de efteling gekocht, maar die werkte toch echt niet zoals het hoorde, GOOR :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."