#1
ik heb me al meerdere malen af gevraagd tijdens een paddotrip of ik niet gewoon helemaal space op mn kamer zat dit te fantaseren
het kan dus wel

Sweet_Shadow zei:Jaa ik vond het GEWELDIG
Wat ik opvallend vond was dat er op het terrein een smartshop was waar je o.a. salvia kon kopen. Dat vind ik nou tof. Ik heb alleen geen coffeeshop gezien![]()
De vetste act vond ik The Prodigy. Ook That 1 Guy was goed, met z'n zelfgemaakte instrument. Die gast gaf een goeie show en het publiek was erg enthousiast. Verders heb ik erg gelachen om de swingende oma DJs (Rednose Distrikt) in de Lima tent. Hun muziek was relaxt en het was een bizarre vertoning dus daar heb ik lekker een tijdje gezeten. Ik heb de film Saw gezien, deze vond ik verschrikkelijk & walgelijk
. Ook heb ik The house of Flying Daggers gezien; bij deze film kreeg ik tranen in mn ogen zo mooi vond ik het. Ook een glimp opgevangen van het monster Marilyn Manson (niet boeiend maar hey ik heb 'm toch gezien :P), Korn (doedelzak JAAAAAA - verder niet mijn smaak), Editors (sorry ik ben al fan van Interpol, dit leek er teveel op maar ok, het was wel een cool bandje), De Jeugd van Tegenwoordig (hahaa lachen die gasten) en nog veeeel meer.
Wat ik zo leuk vind aan Lowlands is dat er zoveel onzin te zien is, tussen de acts door. Reusachtige apen en konijnen die over het terrein gereden worden door fiesters die bananen en wortels eten, GENIAAL. Er waren zelfs therapeuten. Lowlands was echt een succes
![]()
SpacingBen zei:Naja ben een week op vakantie geweest naar texel maar dat viel VIES tegen :P
Lowlands wordt dat dus volgend jaar
moet je eigenlijk een bepaalde leeftijd hebben?
roaren* zei:mischien een forum meeting orgasmizeren???![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."