Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands (festival) hoeveel wiet?

Lowlands (festival) hoeveel wiet?

70 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: gast je moet meer drugs gebruiken...

ik heb me al meerdere malen af gevraagd tijdens een paddotrip of ik niet gewoon helemaal space op mn kamer zat dit te fantaseren

het kan dus wel
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was toch te weinig...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe ja dat krijg je als t festival saai is he dan ga je veel blowen :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, helemaal niks saais aan, maar het blowen is zo chill als je je vermaakt :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo gister terug gekomen van LL. Helemaal te gek. Ben nog maar een klein beetje brak. Heb ook niet veel drugs gehad, (vrijdag 1,5 schijfje en zondag 1 schijfje (werkte alleen helaas niet)) Wel lekker veel gezopen. Ze draaide daar zo'n vette muziek dat ik eigenlijk ook nog niet eens veel drugs nodig had. Nog geen snuifje pep gehad ook niet. Maar LL '05 was echt helemaal de bom!!!

Nog meer leuke recensies?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa ik vond het GEWELDIG :)
Wat ik opvallend vond was dat er op het terrein een smartshop was waar je o.a. salvia kon kopen. Dat vind ik nou tof. Ik heb alleen geen coffeeshop gezien :confused:

De vetste act vond ik The Prodigy :hearteyes: . Ook That 1 Guy was goed, met z'n zelfgemaakte instrument. Die gast gaf een goeie show en het publiek was erg enthousiast. Verders heb ik erg gelachen om de swingende oma DJs (Rednose Distrikt) in de Lima tent. Hun muziek was relaxt en het was een bizarre vertoning dus daar heb ik lekker een tijdje gezeten. Ik heb de film Saw gezien, deze vond ik verschrikkelijk & walgelijk :smilingimp: . Ook heb ik The house of Flying Daggers gezien; bij deze film kreeg ik tranen in mn ogen zo mooi vond ik het. Ook een glimp opgevangen van het monster Marilyn Manson (niet boeiend maar hey ik heb 'm toch gezien :P), Korn (doedelzak JAAAAAA - verder niet mijn smaak), Editors (sorry ik ben al fan van Interpol, dit leek er teveel op maar ok, het was wel een cool bandje), De Jeugd van Tegenwoordig (hahaa lachen die gasten) en nog veeeel meer.

Wat ik zo leuk vind aan Lowlands is dat er zoveel onzin te zien is, tussen de acts door. Reusachtige apen en konijnen die over het terrein gereden worden door fiesters die bananen en wortels eten, GENIAAL :grin:. Er waren zelfs therapeuten. Lowlands was echt een succes :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmm dat is een idee voor volgend jaar :grin:

in plaats van op vakantie gaan :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja prodigy was zeker goed, ben zelf nogal veel in bravo tent geweest. Was zwaar onder de indruk van Vitalic. Zijn er mensen die deze Dj kennen?? heb van alles wel een aantal dingen meegekregen, maar moet het programma boekje erbij pakken om te weten wat precies, want ik kan het niet allemaal mee zo opsommen. Marilyn was toch echt wel de allerlaatste waar ik zin in had. Maar Bravo blijft toch echt wel mijn ding met heel veel alternatieve house muziek. (Techno, Dum 'n' Bass en nog veel meer wat niet in hokjes te plaatsen valt)

Als je geen pieken hebt voor de vakantie is het overigens echt wel een hele leuke vervanging.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naja ben een week op vakantie geweest naar texel maar dat viel VIES tegen :P

Lowlands wordt dat dus volgend jaar :)

moet je eigenlijk een bepaalde leeftijd hebben?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sweet_Shadow zei:
Jaa ik vond het GEWELDIG :)
Wat ik opvallend vond was dat er op het terrein een smartshop was waar je o.a. salvia kon kopen. Dat vind ik nou tof. Ik heb alleen geen coffeeshop gezien :confused:

De vetste act vond ik The Prodigy :hearteyes: . Ook That 1 Guy was goed, met z'n zelfgemaakte instrument. Die gast gaf een goeie show en het publiek was erg enthousiast. Verders heb ik erg gelachen om de swingende oma DJs (Rednose Distrikt) in de Lima tent. Hun muziek was relaxt en het was een bizarre vertoning dus daar heb ik lekker een tijdje gezeten. Ik heb de film Saw gezien, deze vond ik verschrikkelijk & walgelijk :smilingimp: . Ook heb ik The house of Flying Daggers gezien; bij deze film kreeg ik tranen in mn ogen zo mooi vond ik het. Ook een glimp opgevangen van het monster Marilyn Manson (niet boeiend maar hey ik heb 'm toch gezien :P), Korn (doedelzak JAAAAAA - verder niet mijn smaak), Editors (sorry ik ben al fan van Interpol, dit leek er teveel op maar ok, het was wel een cool bandje), De Jeugd van Tegenwoordig (hahaa lachen die gasten) en nog veeeel meer.

Wat ik zo leuk vind aan Lowlands is dat er zoveel onzin te zien is, tussen de acts door. Reusachtige apen en konijnen die over het terrein gereden worden door fiesters die bananen en wortels eten, GENIAAL :grin:. Er waren zelfs therapeuten. Lowlands was echt een succes :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Die "smart bar" die ze daar hadden.. daar verkochten ze echt de verdomste crap spul wat je kon hebben. Ik heb tripple e gehad wat een crap, een joint van 4 euro.... OMFG! niet normaal zulke crap ze daar hadden, alleen die thee was lekker :P

Er waren een paar gasten mee, maar ik en een maat zijn eigenlijk wel ervaren qua hoeveelheden en zij niet... dus die gasten waren echt aso stoned en maar doorroken omdat wij dat ook deden, maar ja, als je niet zo ervaren bent... kotsen, whahaha, grappig, en al die lachkicks om van die domme dingen. zo geweldig...

Queens of the stone age was echt de bomb! dat was gewoon weg het beste waar Lowlands mee kon komen, maar zZz was ook cool, Heather Nova niet gezien... jammer jammer, maar ja, je kan niet alles zien XD
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
BTW:

Lowlands was de bomb!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan gaan we toch zeker wel ff een stick roken hè. Moeten we wel wat afspreken, anders kijk ik zo over je heen :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nee hoor 1,79. Ben limbo die zijn al wat kleiner dan de rest van NL.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
vooral onervaren meisjes zijn leuk als ze stoned zijn :grin:

dan krijg ik spontaan zelf ook weer lachkicks! :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.megaupload.com/nl/?d=27K2QZNZ

dat is een link naar de set van the prodigy op lowlands festival


weet niet of dat mag op het forum maar kwil de mensen maar een dienst bewijzen.. anders doe je het maar weg
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
Naja ben een week op vakantie geweest naar texel maar dat viel VIES tegen :P

Lowlands wordt dat dus volgend jaar :)

moet je eigenlijk een bepaalde leeftijd hebben?
Klik om te vergroten...

16, en anders onder begeleiding. Maar das dus geen punt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
owwwwwwz:)

kan er misschien zelfs met de auto heen volgend jaar :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgend jaar lowlands ben ik er denk ik ook wel
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#19
roaren* zei:
mischien een forum meeting orgasmizeren??? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Bij de Smart bar meeting :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, dat valt wel mee. Drugs en mijn (meestal wat jongere vrienden) houden me jong :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."