Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands (festival) hoeveel wiet?

Lowlands (festival) hoeveel wiet?

70 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nee hoor 1,79. Ben limbo die zijn al wat kleiner dan de rest van NL.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
vooral onervaren meisjes zijn leuk als ze stoned zijn :grin:

dan krijg ik spontaan zelf ook weer lachkicks! :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.megaupload.com/nl/?d=27K2QZNZ

dat is een link naar de set van the prodigy op lowlands festival


weet niet of dat mag op het forum maar kwil de mensen maar een dienst bewijzen.. anders doe je het maar weg
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
Naja ben een week op vakantie geweest naar texel maar dat viel VIES tegen :P

Lowlands wordt dat dus volgend jaar :)

moet je eigenlijk een bepaalde leeftijd hebben?
Klik om te vergroten...

16, en anders onder begeleiding. Maar das dus geen punt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
owwwwwwz:)

kan er misschien zelfs met de auto heen volgend jaar :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgend jaar lowlands ben ik er denk ik ook wel
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
roaren* zei:
mischien een forum meeting orgasmizeren??? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Bij de Smart bar meeting :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
O nee he, allemaal oude mensen :wave: :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
meet me in space :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ik wel voor eigenlijk. Ben wel eens benieuwd wie de mensen zijn achter de namen en hoe wazig ze in principe in het "echt" zijn :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ik ben ontzettend serieus en dat valt niet bij iedereen in de smaak dus je bent gewaarschuwd! :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha hoe oud zijn de meeste van jouw vrienden?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Onder de 20, tegenover mijn 23 valt dat wel mee. Heb eigk geen vrienden van eigen lft, allemaal of ouder, of jonger.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja ik heb best wel een bepaald beeld van iedereen achter de forum namen best grappig eigenlijk
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, nou ik totaal niet, als ik dat heb is het toch meestal heel wat anders :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
zo uit mn hoofd, je bent een soort skaterachtig figuur een jaar of 17 beetje half lang haar en 2 stonede ogen

hehe gokje :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
zo uit mn hoofd, je bent een soort skaterachtig figuur een jaar of 17 beetje half lang haar en 2 stonede ogen

hehe gokje :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, skater, vind het interessant ja, maar kleed me niet zo :P 18 jaar, de ene keer langer haar dan de andere keer :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
die stonede ogen had ik gelijk in :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja en die heb jij ook!

en spacekonijn, jij zit ook wel graag op je kamertje?

Mac juist weer niet...

Mac heeft vaak van die grote ogen denk ik en van knarsen met zijn tanden houdt ie ook wel van! :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen zei:
en spacekonijn, jij zit ook wel graag op je kamertje?
Klik om te vergroten...
als ik thuis ben wel ja
weet hier thuis niks anders te doen dan computeren en shaggies roken.
van tv word ik depressief.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."