#1
google is your friend :P
Zu zei:ik vind dat blowen op korte termijn mijn dromen nóg chaotischer maakt zodat ik me er dan bijna nooit meer wat van kan herinneren,. Ik las ergens dat onderzoek zegt dat blowen op lange termijn je REM-slaap korter maakt en minder actief. hmm betekent dat minder diep slapen? dromen minder onthouden? of minder goed dingen verwerken tijdens je slaap??
Ik weet wel dat als ik stoned ga slapen dat het soms 3 tot 4 uur duurt voordat mijn hersenen ztil zijn, en dat ik vaak wakker word van kramp in mn kuiten, AAAAAAAAA dat is kut zeg!!!
Zu zei:oheeej zo dacht ik er ook niet over, ik bedoelde eigenlijk dat de thc je rem-slaap korter en minder actief maakt als gevolg omdat dat gebied van je hersenen dan tijdelijk minder goed functioneert, maar wat jij daar zegt vind ik eigenlijk ook logisch klinker![]()
ik heb vannacht niet zo diep geslapen....-->
![]()
![]()
ben doet altijd zn uiterste best om postitieve eigenschappen van thc te ontdekken
Een mens zou maar 10% van zijn hersenen benutten.
SpacingBen zei:Ik denk dat als ik nu in Africa ga wonen en geconfronteerd wordt met andere culteren etc. dat ik dan zeker weten een ander deel van mijn hersenen ga gebruiken! Ik ga me ook op een andere manier ontwikkelen.
En door die andere ontwikkeling ga ik me ook anders gedragen. Maarja als ik er nu weer ff over nadenk, heeft dat ook weer met het verwerken van informatie te maken.
Naja in ieder geval, omgevingsfactoren maken uit welke delen van de hersenen je meer gaat gebruiken. (of welke hersendelen meer informatie verwerken)
SpacingBen zei:Haha klopt, komt omdat ik er van overtuigt ben dat sommige drugs (waarondere dus wiet) meer is dan alleen een middel om van te genieten.
Ik denk zelfs dat je door gebruik van sommige drugs meer uit jezelf kunt halen. Een mens zou maar 10% van zijn hersenen benutten. Misschien dat het percentage hoger ligt als je bepaalde drugs gebruikt? Bijvoorlbeeld paddo's. Hoe is het anders mogelijk dat je alles ineens beter en op een andere manier kan zien? Ok, het zijn de stoffen in de paddo's die daar voor zorgen. Maar het zijn de hersenen die er op reageren. En veel gebruikers noemen paddo's een ''leer middel'' Zegt toch wel iets?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."